Bekijk uitslag poll: Wat geef jij maandelijks uit aan DVD's??

Stemmers
184. Je mag niet stemmen in deze poll
  • 0-25€

    22 11,96%
  • 25-50€

    45 24,46%
  • 50-100€

    52 28,26%
  • 100-250€

    51 27,72%
  • Nog meer...

    14 7,61%
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 98 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat geef jij maandelijks uit aan DVD's

    Dit topic ben ik nog niet tegengekomen.. dus..

    Wat geef jij maandelijks uit aan DVD's??

    Ik ongeveer een 60€

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Het verschilt enorm, maar ik schat dat het gemiddeld meestal wel ergens tussen de 100 en 250 euro zit.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Ashley-
    €25-€50
    Zelfde voor mij

  5. #5

    Standaard

    Niet al teveel, heb ook niet zoveel te besteden, en des te leuker blijft het als je na een tijdje die ene dvd wel kan aanschaffen en dat je er ook echt wat voor hebt moeten doen!

  6. #6

    Standaard

    Meestal zit het bij mij tussen de €50 - €100. Soms ga ik daar nog overheen, maar het is zelden minder dan €50.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #7

    Standaard

    Tussen 2001 en 2006 was het zeker wel tussen de 100 en 250, maar sinds begin dit jaar zit ik tussen de 50 en 100 of 25 en 50. De 'must-haves' zijn nu wel zo'n beetje in het bezit en de DVD's worden ook gemiddeld steeds goedkoper. Ik wacht ook tot de prijs van nieuwe films daalt, koop ze niet gelijk bij release.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #8

    Standaard

    Tussen de € 50 en € 100 met af en toe uitschieters naar boven, zoals deze maand met een hoop nieuwe releases (24 S5, Alias S5, etc)
    Bad Numbers : 4,8,15,16,23,42
    Mijn DVD's

  9. #9

    Standaard

    Wat geven jullie veel geld hieraan uit, gemiddeld 50-100 euro
    Echt 0 (soms geen dus) of maximaal 25 euro per maand. Als ik geld over had zou ik misschien iets meer uitgeven. Maar helaas.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  10. #10

    Standaard

    Tussen 25 en 50 euro.
    heb op het moment eventjes geen baan, maar binnenkort zal dat bedrag dus ook wel hoger liggen


  11. #11

    Standaard

    Blijkbaar zit ik bij de nog meer
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  12. #12

    Standaard

    Haha, denk het wel, Rudy... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #13

    Standaard

    Ik probeer het onder de €25 te houden, maar als ik eerlijk ben lukt dat maar zelden. Zit vaak tussen de €25 en de €50. Soms meer, zelfs.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  14. #14

    Standaard

    Dik een jaar geleden groeide het de spuigaten uit (plus ook nog massa's cd's enz.) en op een gegeven moment ben ik alles gaan bijhouden waardoor ik ineens overzicht kreeg en sindsdien hou ik het op max. 50,- per maand (in de zomervakantie meer )
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Dik een jaar geleden groeide het de spuigaten uit (plus ook nog massa's cd's enz.) en op een gegeven moment ben ik alles gaan bijhouden waardoor ik ineens overzicht kreeg en sindsdien hou ik het op max. 50,- per maand (in de zomervakantie meer )
    Hm, bijhouden zou inderdaad een goede optie zijn. Een tijd lang heb ik geprobeerd om het bij 1 DVD per maand te houden, maar als ik dan hier op het forum in het TKA-gedeelte keek werd ik gek. Was niet vol te houden. Een vast bedrag is wat dat betreft inderdaad beter.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  16. #16

    Standaard

    Werkt inderdaad uitstekend Erik. Vast bedrag met jezelf afspreken, realistisch natuurlijk tegenover zowel je financien maar ook wel hoog genoeg om niet gek te worden :wink:

    Ik heb een schriftje waarin ik alle gekochte dvd's per maand + prijzen opschrijf maar kan ook in excel ofzo. Soms zit ik boven de 50,-, soms eronder maar het gemiddelde is al een jaar lang 50,- dus ben tevree
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  17. #17

    Standaard

    Verschilt per maand, maar laatste jaar meestal ergens tussen de 200 - 450 euro. Maar het einde van me wishlist is weer is te zien, dus daarna waarschijnlijk een tijdje wat minder.

  18. #18

    Standaard

    Ik heb ook tussen de €100-€250 gekozen, al zal het meestal wel eerder €100 zijn dan €250, al zit er ook wel eens een maand van €500 tussen als er veel nieuwe TV-series uitkomen bijvoorbeeld.

    De volgende 2 maanden zullen waarschijnlijk weer uitschieters worden maar daarna is het weer een tijdje gedaan met kopen wegens examens.

  19. #19

    Standaard

    Ik zit ook meestal wel tussen de 50 en 100 euro. Soms iets meer en eigenlijk vrijwel nooit minder.

  20. #20

    Standaard

    Vorig jaar zat ik gemiddeld nog rond de 100 Euro p/m, maar voor dit jaar zal het ergens op 60 Euro p/m uitkomen.
    Heb begin dit jaar besloten om er de rem op te zetten door onderandere te wachten tot de prijs van een DVD onder onder de 10 Euro zakt, en dat bevalt me prima.
    Waarschijnlijk ga ik zelfs een tijdje helemaal stoppen vanwege de overstap naar HD-DVD/Blu Ray volgend jaar.

  21. #21

    Standaard

    Te veel.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  22. #22

    Standaard

    Sinds ik mijn films na aanschaf gelijk bijschrijf in Ant Movie Catalog, is het ook een eitje om uit te rekenen hoeveel ik aan dvd's uitgeef. Dat is gemiddeld nog geen €35,= per maand. Ik ben een echte koopjesjager en koop geen dvd's als ze net gereleased zijn. Ik huur ze dan liever eerst. Mijn gemiddelde aankoopbedrag per dvd ligt net onder de 7 euro. Toch is meer dan de helft een 2-disc SE.

  23. #23

    Standaard

    €25-€50
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  24. #24

    Standaard

    Hoewel ik geen inkomen en alleen maar een studiefinanciering heb, geef ik nog aardig wat uit aan dvd's, toch wel rond de 200 euro, als het soms niet meer is...

    Het is een verslaving...
    **** me gently with a chainsaw.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    Wat geven jullie veel geld hieraan uit, gemiddeld 50-100 euro
    Mijn persoonlijke 'probleem' is DAT ik het kan uitgeven.

    Toen ik nog niet zoveel verdiende kocht ik ook veel minder dvd's. Nu is het meer en koop ik ook meer vooral omdat m'n kennis over film steeds groter wordt en ik steeds meer films begin te ontdekken. Nou geef ik per dvd juist veel minder uit maar in aantal worden het er steeds meer.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •