Pagina 8 van 18 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 447 worden weergegeven.

Discussie: Dexter [SHOWTIME]

  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Heb gisteren seizoen 2 afgerond, prima seizoen, beter als de eerste.
    Alleen erg jammer dat Doakes dood is, geheel onnodig.

    Op naar seizoen 3! (waarvan ik al weet dat ie een stuk minder is)
    Nou ik kan je vertellen dat ik dat het beste moment van het hele seizoen vond, samen met die Engelse dame nogal een storende factor.

    Ben zelf weer helemaal bij, laatste aflevering was inderdaad weer een stuk beter met een aardige twist op het einde.

  2. #177

    Standaard

    Ondertussen heb ik Seizoen 4 ook gezien (tm 9 dan) en het is inderdaad héél goed, stuk beter als 3, maar ook beter als 1 en 2. Cool!

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Ondertussen heb ik Seizoen 4 ook gezien (tm 9 dan) en het is inderdaad héél goed, stuk beter als 3, maar ook beter als 1 en 2. Cool!
    Lithgow speelt fantastisch

  4. #179

    Standaard

    Seizoen 4 vind ik echt het beste tot nu toe. Echt retespannend
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  5. #180

    Standaard

    Godverdomme wat was episode 10 goed en de preview ziet er echt INSANE uit. Seizoen 4 van Dexter is behoorlijk goed.

  6. #181

    Standaard

    Weer een prima aflevering, maar met name de vooruitblik op de laatste twee afleveringen vond ik veelbelovend!

  7. #182

    Standaard

    Wat is John Lithgow geniaal!


  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    met name de vooruitblik op de laatste twee afleveringen vond ik veelbelovend!
    Die kijk ik nooit, ik ben veel te bang voor spoilers. En gezien het hoge niveau van dit seizoen lijkt het me toch al onwaarschijnlijk dat de twee laatste afleveringen zullen tegenvallen.

  9. #184
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Godverdomme wat was episode 10 goed en de preview ziet er echt INSANE uit. Seizoen 4 van Dexter is behoorlijk goed.
    Inderdaad. Samen met seizoen 1 al het interessantste en spannendste seizoen. Trinity is super

  10. #185

    Standaard

    Ben nu bezig met seizoen 3,
    ook weer een goed seizoen, maar vind het wel een stuk minder dan 1 en 2.
    maar als ik alles zo lees, kan ik uit gaan zien naar seizoen 4

  11. #186

    Standaard

    Net aflevering 9 gezien van Seizoen 4. Hoewel ik ep 8 iets minder vond, was de 9de helemaal geweldig! Ben enorm benieuwd hoe het verder gaat ontwikkelen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #187

    Standaard

    Volgende week finale! Opzet is in ieder geval fantastisch en ik kan niet wachten.

    Hello, Dexter Morgan.

  13. #188

    Standaard

    Dat laatste stuk van Ep 11 was idd geweldig! Genoot er vooral van hoe Trinity binnen ging in de kamer waar al zijn moorden stonden uitgestald. Hij stopte even en nam rustig te tijd om alles te bekijken. Die "my, my..." klonk enorm griezelig. Litgow is echt één van de betere bad guys die ik in de afgelopen jaren op tv heb gezien. Ook Michael C. Hall blijft verbazen! De oplossing van de kus die Elliot gaf vond ik ook erg gepast in het kader van de serie. Kijk erg uit naar de finale!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  14. #189

    Standaard

    Nogmaals, weet iemand wanneer seizoen 3 op dvd komt?

  15. #190

    Standaard

    Het is nog niet bekend gemaakt, maar ik ga gokken op juni 2010, en dan juni 2011 seizoen 4.

  16. #191

    Standaard

    Duurt eigenlijk allemaal veel te lang hier. Wil deze serie zelf enorm graag op Blu-ray!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Duurt eigenlijk allemaal veel te lang hier. Wil deze serie zelf enorm graag op Blu-ray!
    Ik heb seizoen 1 t/m 3 op Blu-ray, maar die zijn wel regio A, dus je moet een regiovrije of regio A blu-ray speler hebben om ze af te kunnen spelen.

  18. #193

  19. #194

    Standaard

    Hmz ik moet nog even een paar uurtjes wachten...

  20. #195

    Standaard

    Damn, ben nog redelijk in shock zeg. Wat een luguber einde van het seizoen.
    Zou het Trinity zijn (zijn "handelsmerk", alleen wanneer zou die het dan gedaan moeten hebben?) of wellicht zelfmoord nadat zij Dexters geheim heeft ontdekt?
    Pfff..Wat een serie.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  21. #196

    Standaard

    What the.... wat ongelofelijk ziek dit einde. Ben wel echt super benieuwd hoe en waarom. komt er nog een seizoen?

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    knip
    Lijkt me toch overduidelijk het eerste. 't Is leuk bedacht maar het was niet in me opgekomen als je het niet suggesteerde.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Lijkt me toch overduidelijk het eerste. 't Is leuk bedacht maar het was niet in me opgekomen als je het niet suggesteerde.
    Lijkt mij ook! Ik zag het echt niet aankomen. Ik vond dit seizoen niet zo goed als eerdere seizoenen maar dit einde was echt schokkend!

  24. #199

    Standaard

    Vond dit juist met stip het beste seizoen tot nu toe.

  25. #200

    Standaard

    Fantastische afsluiter voor een uitmuntend seizoen! Vele malen beter dan het matige derde seizoen.

Pagina 8 van 18 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •