Pagina 7 van 18 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 447 worden weergegeven.

Discussie: Dexter [SHOWTIME]

  1. #151

    Standaard

    Nieuwe aflevering was goed. De moord was echt apart, lijkt erop dat ze het origineel gaan houden. Ben echt benieuwd hoe de cliffhanger gaat aflopen!

  2. #152

    Standaard

    Gisteren seizoen 3 binnengekregen op DVD van Amazon.com. Disc 1 draait gewoon op mijn PS3, dus ook dit seizoen lijkt weer regiovrij. Wel jammer dat er geen ondertiteling op staat.

  3. #153

    Standaard

    helemaal geen ondertiteling? hmm....dan ga ik toch maar voor de UK uitgaves (Engelse ondertitels) ik vind de covers van de R1 uitgaves wel mooier maar ja.........ik wil gewoon Engelse subs
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    helemaal geen ondertiteling?
    Nee, ook geen engelse. Inderdaad jammer, maar ik snap het zo ook wel, en in de VS zijn ze eerder uit en bovendien goedkoper.

  5. #155

    Standaard

    Gister de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gezien en dat begon meteen wel weer goed.

  6. #156

    Standaard

    Onlangs seizoen drie gekeken en ik was toch een beetje teleurgesteld. Het niveau was nog steeds veel beter dan dat van een gemiddelde serie, maar ik had in dit seizoen sterk het gevoel dat het een beetje veel van hetzelfde was. De opbouw van dit seizoen is eigenlijk gelijk aan dat van de vorige seizoenen en daardoor vaak erg voorspelbaar. Dexter maakt eigenlijk helemaal geen ontwikkeling door. Pas de laatste drie afleveringen waren voor mij weer de moeite waard. Jammer, ik hoop dat de schrijvers in seizoen vier toch weer met iets nieuws kunnen komen, anders ontstaat er bij mij wel een heel sterk a-teamgevoel.

  7. #157

    Standaard

    Heb de eerste 6 afleveringen van seizoen 4 gezien...wat een briljante serie
    Maak je over de ontwikkeling van Dexter geen zorgen, dat komt dit seizoen weer ruim aan bod.
    I am fire
    I am..........Death

  8. #158

    Standaard

    Ik zag dat Dexter vanaf morgen ook op de nederlandse tv komt, en nog wel op Nederland 3! Extra gunstig want dan heb je geen reclames. Morgen worden de eerste 2 episodes uitgezonden, en daarna elke dag een nieuwe.

    Ik ga morgen zeker even kijken of ik het wat vind, en als dat het geval is ga ik zeker proberen alle afleveringen te kijken!

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Milan Bekijk bericht
    Heb de eerste 6 afleveringen van seizoen 4 gezien...wat een briljante serie
    Maak je over de ontwikkeling van Dexter geen zorgen, dat komt dit seizoen weer ruim aan bod.
    Idd, seizoen 3 miste ik iets, maar in dit Vierde seizoen is alles terug perfect. Wat een serie! De hele Trinity-verhaallijn is veel interessanter dan vorig jaar met Prado.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #160

    Standaard

    Tot mijn verbazing kan je Dexter op uitzendinggemist bekijken.

  11. #161

    Standaard

    en is dat seizoen 3?
    ben nu ff niet thuis dus kan niet in mn upc kijken, maar dan ga ik vanavond gelijk kijken

  12. #162

    Standaard

    Gisteren aangehaakt met de eerste 2 afleveringen en het smaakt naar meer.
    Origineel concept, boeiend verhaal en hoofdpersonage plus Miami als setting.
    Elke dag een nieuwe aflevering is ook ideaal, kan een blijvertje worden.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #163

    Standaard

    Zonet de eerste twee afleveringen van de serie op de VPRO site gekeken.
    Zelfs op full screen was het nog goede kwaliteit.

    Het streamen ging over het algemeen ook vloeiend. Af en toe bleef het hangen, maar dat zal meer met mijn computer of internetverbinding te maken hebben.

    Ik vraag me af of dit een experiment is van de VPRO voor een nieuwe distributiemethode.
    Ik blijf het namelijk best gek vinden dat ze een heel seizoen er in iets meer dan een week doorheen jagen.

    Maar misschien dat het met downloads via hun site goed voor hun uitpakt?

    Ik ben in ieder geval wel blij dat ik de serie op mijn gemak via internet kan kijken.
    Geeft me ook meer reden om het op tv te kijken op de momenten dat ik wel tijd heb.

  14. #164

    Standaard

    Is het nu tijd voor een apart spoilertopic?

    Aflevering 4X07 was in ieder geval weer magisch fantastisch, vol met spanningsmomenten en bizarre situaties.

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Is het nu tijd voor een apart spoilertopic?

    Aflevering 4X07 was in ieder geval weer magisch fantastisch, vol met spanningsmomenten en bizarre situaties.
    Mee eens, sterke aflevering. Ik vermaak me dit seizoen sowieso een stuk beter dan tijdens het derde, dat ietsje minder was in mijn ogen.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter Bekijk bericht
    Mee eens, sterke aflevering. Ik vermaak me dit seizoen sowieso een stuk beter dan tijdens het derde, dat ietsje minder was in mijn ogen.
    ik vind dit seizoen ook weer geweldig. Op één puntje na:
    ik wou dat die pa van Dexter wat minder vaak in beeld was, ik vind 'm tamelijk irritant. Vroeger hield Dexter het bij een voice-over, maar tegenwoordig moet 'ie ineens hele conversaties voeren met z'n pa

  17. #167

    Standaard

    Nou de aflevering van deze week vond ik niet heel best, de "twist" was wel erg voorspelbaar en verder gebeurde er eigenlijk niks.

  18. #168

    Standaard

    Heb gisteren seizoen 2 afgerond, prima seizoen, beter als de eerste.
    Alleen erg jammer dat Doakes dood is, geheel onnodig.

    Op naar seizoen 3! (waarvan ik al weet dat ie een stuk minder is)

  19. #169

    Standaard

    Ik heb zelf ook pas seizoen twee bekeken maar ik vond hem minder dan het eerste. Mijn grootste kritiekpunt was het tempo, dat vond ik te laag liggen waardoor sommige dingen te dun uitgesmeerd worden.
    Dexter als de nieuwe serial killer vond ik wel een hele toffe verhaallijn voor het seizoen en ik zat een aantal keer toch op het puntje van mijn stoel te kijken. Minder vond Lila, hoewel de wending die zij aan het verhaal gaf ook wel te pruimen was. Alle overige extra verhaallijnen vond ik matig.
    Ik ben benieuwd hoe seizoen drie verder gaat,
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  20. #170

    Standaard

    Weet iemand wanneer seizoen 3 in Nederland in de winkels zal liggen?

  21. #171
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Episode 9 van seizoen 4 ben ik momenteel aan het downloaden...

    Ben benieuwd! Vind de Trinity killer evoluties wel spannend

  22. #172

    Standaard

    Ik ben nu juist halverwege seizoen 2, maar weet nu dus dat er iemand dood gaat.
    Jammer. :neutral:

    Vind Masuka echt geweldig. Wat een leip figuur is dat.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  23. #173
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Woooooow, wat een cliffhanger op het einde van Episode 9 (S4)...

  24. #174

    Standaard

    Seizoen 3 afgekeken, minder als 1/2, maar beter als verwacht!

    Hoge verwachtingen voor seizoen 4, dus daar ga ik binnenkort aan beginnen

  25. #175
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Seizoen 3 afgekeken, minder als 1/2, maar beter als verwacht!

    Hoge verwachtingen voor seizoen 4, dus daar ga ik binnenkort aan beginnen
    Seizoen 4 is zeker weten super. Ik vind het het sterkste seizoen tot dusver. Als je nog niets van S4 hebt gezien dan kan ik je garanderen dat je 9 heel leuke episodes staan te wachten!

Pagina 7 van 18 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •