Pagina 6 van 18 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 447 worden weergegeven.

Discussie: Dexter [SHOWTIME]

  1. #126
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    Snap ik niet ... je moet toch van in het begin kijken, anders weet je toch al bepaalde dingen ?
    Mwa... valt wel mee hoor.
    Ja, ik wist helaas al bepaalde dingen in seizoen 1 en 2 door seizoen 3, maar in het algemeen was het best vermakelijk.

  2. #127

    Standaard

    De afgelopen weken alle 3 de seizoenen gekeken, fantastische serie! Vooral seizoen 1 en 2, 3 vond ik wat minder. Enig idee wanneer seizoen 4 gaat beginnen?

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Sarita* Bekijk bericht
    De afgelopen weken alle 3 de seizoenen gekeken, fantastische serie! Vooral seizoen 1 en 2, 3 vond ik wat minder. Enig idee wanneer seizoen 4 gaat beginnen?
    Eind September / Begin Oktober (2009)
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  4. #129

    Standaard

    John Lithgow Joins Dexter Season Four

    Source: Showtime

    May 27, 2009

    Academy Award-nominated and Emmy, Tony and Golden Globe award-winner John Lithgow will take on one of his most intense and intriguing roles to date portraying Miami's latest serial killer in Showtime's top-rated drama series "Dexter." Lithgow will be featured in all 12 episodes of season four which are scheduled to premiere Sunday, September 27th on Showtime.

    Lithgow will play Walter Simmons, an unassuming, mild-mannered suburbanite who has been living a dual life as one of America's most prolific and deadliest serial killers. Dubbed the "Trinity Killer" because of his proclivity to kill in three's, he relocates to Miami after being tracked by F.B.I. Special Agent Frank Lundy (Keith Carradine). Brought on to assist in the investigation of Miami's latest serial killer, Dexter Morgan (Michael C. Hall) becomes fascinated with "Trinity's" unique killing methods and his ability to evade capture for almost three decades.

    "Dexter" stars Michael C. Hall as a complicated and conflicted blood-spatter expert for the Miami police department who moonlights as a serial killer. The show also stars Julie Benz, Jennifer Carpenter, C.S. Lee, Lauren Vélez, David Zayas, and James Remar.
    Dit is erg verrassend nieuws, heb Lithgow geen badguy meer zien spelen sinds Ricochet. En de terugkeer van Carradine is ook erg leuk, dit belooft nu al een beter seizoen te worden dan drie.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  5. #130

    Standaard

    Inderdaad, de premise is interessant. Ik zie Dexter's gefascineerde gedachtes al voor me ontspinnen.

  6. #131

    Standaard

    Net de laatste paar afleveringen van het derde seizoen gezien. Gelukkig een hele verbetering t.o.v. het tweede seizoen, wat in mijn ogen vrij matig was. Al wisselen ook nu de zeer sterke momenten met de clichematige en ongeloofwaardige momenten, gelukkig dus in mindere mate.

  7. #132

    Standaard

    Was verrast toen ik seizoen 2 in de winkel zag liggen vandaag, was helemaal vergeten dat deze nu al uit kwam.
    What ?

  8. #133

    Standaard

    Ik heb nu ook seizoen 2 gehaald, o en wat een geweldig seizoen weer.
    vind hem nog beter als deel 1. elke aflevering weer genieten.

  9. #134

    Standaard

    Net klaar met het 2e seizoen. Het 1e seizoen was al goed maar dit seizoen was toch nog wel een paar keer zo goed.

    Geweldig acteerwerk en echt alle 12 afleveringen waren van een zeer hoog niveau.

    Ik zal nog wel even moeten wachten maar laat seizoen 3 maar komen

  10. #135

    Standaard

    De afgelopen weken heb ik alle drie de seizoenen gekeken, en wat een geweldige serie is dit, zeg!
    Michael C. Hall kende ik al van Six Feet Under, en ook hier speelt hij weer geweldig. De rest van de cast was onbekend bij mij (op Jimmy Smits in seizoen 3 na), maar ook die waren erg goed. Al vond ik in het begin van seizoen 1 Rita en Debra een beetje apart (Rita was veel te rustig en onderdrukt, en Debra leek te gaan huilen wanneer ze uberhaupt iets zei) maar dat verdween al snel. Het enige echte irritante personage was Lila in seizoen twee. Ik kon heel slecht tegen dat neppe Britse accent. Enige minpunt van de serie. Het tweede seizoen vond ik overigens het sterkst van de drie, maar de andere seizoenen waren ook erg goed. Het derde seizoen was meer op de emotie gericht dan het tweede seizoen, die het meer van de spanning moest hebben.
    Al krijg ik wel het idee dat de laatste afleveringen net iets te abrupt zijn, maar dat kan aan mij liggen.
    Ik kijk erg uit naar seizoen 4, met John Lithgow als seriemoordenaar, en de terugkeer van Lundy.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  11. #136

    Standaard

    Dat accent was wel echt volgens mij aangezien het ook een Brits actrice betreft, daarnaast vond ik de bodybuilder uit seizoen twee met stip de slechtste acteur uit de serie en dat gaat ook niemand meer overtreffen denk ik.

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Dat accent was wel echt volgens mij aangezien het ook een Brits actrice betreft, daarnaast vond ik de bodybuilder uit seizoen twee met stip de slechtste acteur uit de serie en dat gaat ook niemand meer overtreffen denk ik.
    Bodybuilder , nu mag je me even helpen, die kan ik me op dit moment totaal niet herinneren.
    En het klopt dat de actrice Brits is, en ook een Brits accent heeft. Maar de producenten van de serie vonden haar accent niet Brits genoeg, dus moest ze een ander accent aanleren. En dat accent vond ik dus zwaar overdreven.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  13. #138

    Standaard

    Was niet echt een bodybuilder, bedoel die kale neger, zat ook in het eerste seizoen. Die vond ik in het eerste seizoen al niet best, maar in het tweede seizoen was hij echt om te janken. Was dan ook blij dat hij in honderden stukjes uitelkaar vloog.

  14. #139

    Standaard

    Ik vond die 'kale neger' eigenlijk wel goed in het verhaal passen. Hij acteerde ook prima.

  15. #140

    Standaard

    Zijn rol was ook niet overbodig, echter vond ik hem erg slecht. Moest een aantal keren lachen, terwijl dat nou niet echt de bedoeling van die betreffende scenes was.

  16. #141

    Standaard

    Ik vond zijn rol ook prima, acteerprestaties hebben mij niet gestoord. Beetje mr. T achtig

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Zijn rol was ook niet overbodig, echter vond ik hem erg slecht. Moest een aantal keren lachen, terwijl dat nou niet echt de bedoeling van die betreffende scenes was.
    Eerlijk gezegd was dat juist mijn favoriete karakter, de enige die door Dexter heen zag door de twee seizoenen, de beste one-liners uit de serie ("Your past is a bigger mystery than Jimmy Hoffa") en ik kreeg nooit genoeg van die fuck-you-blik die hij Dexter steeds gaf. Ge-wel-dig.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  18. #143

    Standaard

    Hier is de nieuwe(?) trailer voor seizoen 5 te zien: http://www.sho.com/site/dexter/comiccon/home.do

    Ik hoop dat het wel leuk blijft, mischien wordt het teveel meer van hetzelfde.

  19. #144

    Standaard

    Het lijkt inderdaad wel een combinatie van zaken die we al eerder hebben gezien, maar ziet er toch wel weer goed uit. Volgens mij krijgen we trouwens eerst nog seizoen 4 en dan pas 5

  20. #145

    Standaard

    Geweldige trailer! Krijg er terug helemaal zin in. Zeer leuk om Keith Carradine terug te zien. Vond die enorm sterk in het tweede seizoen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #146

    Standaard

    Vanaf november zal de vpro Dexter dagelijks gaan uitzenden

  22. #147

    Standaard

    Dexter is ook een van mijn favo series. ik ben nu bij seizoen 2. De episodes zijn niet altijd even sterk, maar wel altijd vermakelijk.

  23. #148

    Standaard

    Ik heb seizoen 2 vandaag afgekeken, seizoen 1 heb ik niet op dvd, en ook niet gezien dus de eerste episode was even invallen maar ik vond het een top seizoen, erg spannend, vooral de laatste 3/4 afleveringen. Hoe vaak is dexter al wel niet bijna gepakt. Ik vond die Lila, met dat britse accent aan de ene kant kei irritant maar aan de andere kant vond ik haar wel goed als personage, vooral in de laatste scenen met Doakes, wanneer ze hem opblaast in dat huisje omdat Dexter zo alleen is . Dexter is samen met Deb mijn lievelingspersonage. Erg goede serie, seizoen 1 komt er zeker nog in!

  24. #149

    Standaard

    Aflevering 1 van seizoen 4 (pre-air) is inmiddels beschikbaar, voor de liefhebbers. Vanavond dus weer lekker Dexter kijken!

  25. #150

    Standaard

    Blijf het merkwaardig vinden, dat je van een serie eerst het tweede seizoen kijkt en daarna pas het eerste.

Pagina 6 van 18 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •