Pagina 4 van 18 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 447 worden weergegeven.

Discussie: Dexter [SHOWTIME]

  1. #76

    Standaard

    Voor de Belgische forummers: vanaf vanavond (23u) te zien op VT4!!! Heb er zelf nog niets van gezien, maar volgens velen hier op het forum een steengoeie serie...ik zit vanavond zeker voor de buis!

  2. #77

    Standaard

    Ja heb ook eindelijk de eerste aflevering gezien. Was heel goed maar was toch beetje teleurgesteld omdat ik misschien wel veel te hoge verwachtingen had.

  3. #78

    Standaard

    Ik heb maar de helft kunnen zien, was een beetje te moe na een late shift op het werk en ben in slaap gedommeld...al een geluk heb ik de aflevering opgenomen en kan ik ze dus nog opnieuw zien.

    Maar wat ik tot nu toe al gezien heb vond ik wel erg goed...

  4. #79

    Standaard

    Die eerste aflevering zit trouwens bij het 1ste seizoen van Californication dat ik net gekocht heb.

  5. #80

    Standaard

    Ik ben nu halverwege seizoen 2 en oei oei oei, hij valt niet tegen.....
    Mooi hoe ze wat loshangende lijnen van seizoen 1 meteen in de eerste twee delen afmaken, en dan in volle vaart verder gaan met de nieuwe verhaallijnen .
    Zitten weer een paar aardige twists in......

  6. #81

    Standaard

    Vanavond de laatste aflevering van seizoen twee, tot nu toe echt geweldig! Acteerprestaties zijn van topniveau, goed verhaal, prachtige muziek en als ik de recencies mag geloven moet seizoen drie nog weer iets beter zijn! Laat maar komen! Slechts een kritiekpuntje in de verhaallijn:

    Het was duidelijk dat de schrijvers Lila in de hut wilden hebben, maar dat dat moet via de autonavigator van Dexter is totaal ongeloofwaardig! Jammer
    Laatst aangepast door David P. : 08-10-2008 om 19:33

  7. #82

    Standaard

    Ook gisteren afgekeken, en inderdaad, het puntje dat Davis P aangeeft is een missertje, net als het laatste stukje hoe Dex en de 2 kinderen in de vuurzee komen , het laatste deel leek een klein beetje afgerafeld.
    Maar ondanks dat, een prima seizoen, en ik kijk uit naar de volgende.

  8. #83

    Standaard

    Was idd niet zo goed als het briljante eerste seizoen, maar kijk zeker wel uit naar het derde.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mac Bekijk bericht
    Was idd niet zo goed als het briljante eerste seizoen, maar kijk zeker wel uit naar het derde.
    Briljant wil ik het eerste seizoen niet noemen, verhaaltechnisch viel het eind mij behoorlijk tegen. Zal binnenkort deze serie weer eens oppakken, ben nu bij aflevering 5 van het 2e seizoen.

  10. #85

    Standaard

    Het einde van seizoen een was prima, alle losse eindjes zijn keurig afgerond. Briljant zou ik het echter ook niet noemen. Seizoen twee daarentegen vond ik (op het wat afgeraffelde einde na) veel beter. Het personage van Dexter kreeg veel meer psychologische diepgang en de verhaallijnen waren een stuk complexer dan in seizoen een. Seizoen twee bevat in mijn ogen wel een paar briljante scenes:

    De scene waarin zijn vader ontdekt wat voor een monster hij eigenlijk gecreeerd heeft, was geweldig. Ook de vergelijking van zijn moordpraktijken met het hebben van een verslaving (en daarmee de confrontatie met zijn verleden) was erg knap.
    Laatst aangepast door David P. : 12-10-2008 om 12:19

  11. #86

    Standaard

    De losse eindjes worden inderdaad wel afgerond in seizoen een, ik vond het alleen allemaal wat ongeloofwaardig en vergezocht.

  12. #87

    Standaard

    Showtime gaat zeker nog 2 seizoenen door met Dexter, ze hebben een "bestelling" gedaan voor seizoen 4 en 5, elk met 12 afleveringen.

    Dexter Renewed for Two More Seasons

    Source: The Hollywood Reporter
    October 21, 2008



    Showtime has renewed its top-rated drama series "Dexter" for two more seasons, says The Hollywood Reporter.

    The premium cable network has ordered 12 episodes each for Seasons 4 and 5, with the fourth season set to go into production in the spring in Los Angeles.

    "Dexter" stars Michael C. Hall as a complicated and conflicted blood-spatter expert for the Miami police department who moonlights as a serial killer.

    John Goldwyn, Sara Colleton, Clyde Phillips and Charles H. Eglee serve as executive producers for Season 3. Michael C. Hall, Scott Buck and Melissa Rosenberg are co-executive producers.


    Ik ben nu seizoen 1 op televisie aan het volgen en ik vind de serie SUPER!!!!
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  13. #88

    Standaard

    Dexter (S2)
    Ik heb nog steeds een dubbel gevoel bij deze serie. Het eerste seizoen viel me al behoorlijk tegen en dat gaat eigenlijk ook op voor het tweede seizoen, jammer want er valt naar mijn mening heel wat meer uit dit concept te halen. Af en toe zijn er zeer sterke scenes, die niet onderdoen voor series als The Wire, The Sopranos en Six Feet under. Echter zijn ze hier heel sporadisch aanwezig en wisselen ze af met scenes uit een matige Amerikaanse soap. Michael C. Hall weet te overtuigen als seriemoordenaar Dexter,maar helaas gaat dat alleen voor hem op en is de rest van de cast maar middelmatig met daartussen nog enkele negatieve uitschieters. De engelse Jaime Murray is daar een goed voorbeeld van. Haar verhaallijn komt zo uit As the World Turns en ze is mega irritant aanwezig. Verder is de”acteur” die James Doakes in de serie mag vertolken een parodie op zichzelf. Heb nog niet vaak iemand zo slecht zien acteren. Veel hoogte- en dieptepunten dus in deze serie. Showtime leek goed op weg een tweede HBO te worden met series als Weeds en Californication, maar Dexter past niet in dat rijtje. 6.0

  14. #89

    Standaard

    Jaime Murray vond ik ook echt irritant op een of andere manier, alhoewel ze later wel goed was als de 'gestoorde soulmate' van Dexter. S02 vond ik ook wel wat minder dan seizoen 1. Maar ik zou seizoen 3 wel weer echt een kans geven als ik jou was, wat die is iig tot zover ik heb gezien wel beter.

  15. #90

    Talking

    Ik vind Dexter erg goed. Ok..het is niet heel erg realistisch maar dat hoeft ook niet perse toch? Lekker over the top en bloederig. Met name seizoen 1 vind ik een erg goed verhaal hebben. Zit nu in seizoen 3 en goed om te zien dat de karakters zich verder ontwikkelen.

    Er hangt een bepaalde glamour over de serie die ik heel uniek vind. Misschien ligt het aan Miami of het feit dat Dexter zo gebruind is...ik weet het niet.
    Ook de vriendin van Dexter heeft een niet bewegend voorhoofd (botox)...dat soort dingetjes maken het soms wat te nep voor mij. Vooral omdat ze een single (nu niet meer) moeder speelt met 2 kinderen die een zwaar leven heeft gehad.
    Het is dus niet realistisch maar heeft z'n eigen sfeertje.

    De reden dat ik ging kijken is Michael C. Hall. Six feet under is mijn favoriete serie. Hij is de enige die een goede serie maakt (wat mij betreft) na SFU. Brothers and sisters en Dirty sexy money vind ik helemaal niks.

    En Jaime Murray is inderdaad heel erg irritant als labiele britse serial slet
    Dat overtrokken accent en veel te model-achtig voor zo'n rol.
    Laatst aangepast door WJ* : 27-10-2008 om 15:19

  16. #91

    Standaard

    Ik vind dit seizoen het beste tot nu toe, geweldige karakter ontwikkelingen. een paar goede verhaallijnen en aflevering 9 heeft toch een behoorlijke twist aan het einde! Erg benieuwd hoe het gaat aflopen. Ik hoop echt dat deze serie nog een seizoen of 2 doorgaat(of langer..), ik geniet echt elke minuut van alles!

    Dexter rules!


  17. #92

    Standaard

    Geen zorgen, seizoen 4 en 5 komen eraan!

    En inderdaad, dit was het breekpunt van het seizoen. Een aantal geweldige plottwists!

    Wat een serie!

  18. #93

    Standaard

    Hmz, dan ga ik het derde seizoen ook maar oppakken. Deze week lopen toch een hoop series af, dus er is ook weer tijd voor

  19. #94

    Standaard

    Seizoen 1 in bestelling staan bij play.com. Ben erg benieuwd naar deze serie.......hopelijk gaat het me niet tegenvallen.
    Michael C. Hall ken ik van Six Feet Under en die man kan in ieder geval wel acteren

  20. #95

    Standaard

    Heb net seizoen 1 gehaald bij Mediamarkt.30 euro, alleen staat er achterop de dvd doosjes:

    some episodes may be edited from their original network versions

    Dat zou wel vreselijk triest zijn zeg...hopelijk niet te erg....

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bull Terrier Bekijk bericht
    Heb net seizoen 1 gehaald bij Mediamarkt.30 euro, alleen staat er achterop de dvd doosjes:

    some episodes may be edited from their original network versions

    Dat zou wel vreselijk triest zijn zeg...hopelijk niet te erg....
    Gewoonlijk is dit een rechtenkwestie over de muziek (zie o.a. Married With Children). D'r wordt al eens een streepje muziek vervangen omdat ze wel rechten hebben voor de tv-uitzending maar niet voor de videorelease. Die vermelding staat overigens geloof ik standaard op alle Paramountreleases, als ik het wel heb bijv. ook op Jericho.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #97

    Standaard

    Oh dus het heeft waarschijnlijk met die tussenmuziekjes te maken? Die overigens altijd wel erg cool zijn in Dexter.

  23. #98

    Standaard

    De gecomponeerde muziek van Dexter is geweldig, ook de enige serie waarbij ik de intro altijd kijk


  24. #99

  25. #100

    Standaard

    Whoo, dat einde. Dat belooft heel wat te worden.

Pagina 4 van 18 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •