Pagina 18 van 18 EersteEerste ... 81415161718
De resultaten 426 tot 447 van 447 worden weergegeven.

Discussie: Dexter [SHOWTIME]

  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Voordeel: deze kan wèl acteren,
    Nou, heb net de laatste aflevering gezien en kan niet zeggen dat ik het hier mee eens ben.. in tegendeel zelfs... tenenkrommend slecht. Vond de laatste paar afleveringen sowieso niet best. Nog even drie weken volhouden...

  2. #427

    Standaard

    Ik heb een beetje het gevoel dat ze hun focus kwijt zijn... Eerst een half seizoen verspild aan Yates en dan nog een aflevering of drie aan Zach vooraleer ze de laatste eindspurt begonnen inzetten naar The Brain Surgeon. Ook die laatste vond ik héél voorspelbaar (vooral naar Dexter-normen) en een beetje 'n anti-climax. Op de koop toe is Dexter wel héél erg emotioneel gedreven dit seizoen, ook dat zijn we niet van hem gewend.

    Ik vond het geen slecht seizoen per sé, maar voor een afsluiter had het gewoon veel beter gekund. Nu maar hopen dat de laatste twee wat goedmaken.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  3. #428

    Standaard

    Ik had inderdaad ook een beetje het gevoel dat ze, vooral voor een laatste seizoen, teveel nieuwe verhaallijnen introduceerde die daarna weer snel een resolutie moesten krijgen.

    Ik heb een beetje het idee dat het nu vooral draait om het geheim houden van het feit dat Dexter medeplichtig is aan het uit de wind houden van de voortvluchtige Hannah en niet meer zozeer om het geheim dat hij zelf een seriemoordenaar is.

    Seizoen zeven vond ik meer als een laatste seizoen voelen vanwege LaGuerta en haar pogingen om de waarheid omtrent Dexter zelf aan het licht te laten komen

    Maar er zijn nog twee afleveringen en kijkende naar de previews hebben de makers wellicht nog wat verassingen in petto.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  4. #429

    Standaard

    Net aflevering 11 gekeken, wordt toch wel weer erg spannend en ben benieuwd hoe het gaat aflopen.

  5. #430

    Standaard

    Net de allerlaatste aflevering gezien. Tja, wat moet je ervan zeggen. Het begin was nog spannend, maar daarna werd het een beetje traag. Niet het spannende einde, wat ik had verwacht.

  6. #431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Net de allerlaatste aflevering gezien. Tja, wat moet je ervan zeggen. Het begin was nog spannend, maar daarna werd het een beetje traag. Niet het spannende einde, wat ik had verwacht.
    Was het een bevredigend einde ?

  7. #432

    Standaard

    Ik verheug mij wel op de complete blu-ray editie. Een hebbeding. Vond het niet geweldig de laatste paar afleveringen. Kijkend naar het afgelopen 8 seizoenen vind ik het echt jammer dat die kale grappige Masuka geen enkele verhaallijn heeft gekregen, toch frappant als je op imdb leest dat Dexter 96 afleveringen speelt, zijn zusje 96 afleveringen maar die aziatische grappenmaker ook 96 afleveringen met vrijwel geen karakterontwikkeling/verhaallijn. Seizoen 8 doen ze wel een rare poging maar dat was niks.

    Ik denk dat de hoogtepunt op seizoen 1t/m 4 lag. Ik zal het missen. Ben benieuwd naar de spin-off.

  8. #433

  9. #434

    Standaard

    Tijdens Seizoen 1 tot 4 was Clyde Phillips de showrunner en vele fans prefereren die eerste vier seizoenen dan ook boven de laatste vier, die door Chip Johannsen en Scott Buck geleid werden. Ik ben ook van het idee dat Seizoen 4 ijzersterk en onovertroffen was, maar daarna kreeg de serie vaak (onterecht) kritiek terwijl ik altijd vond dat ze vrij natuurlijk evolueerde, ookal was dat niet altijd zoals we verwachtten. Ik ga ook niet ontkennen dat er kansen gemist zijn in het achtste seizoen maar al bij al vond ik het héél spannend en beklijvend en het werd tijd dat er een einde aan kwam want ik kon de laatste weken geen enkele aflevering fatsoenlijk afkijken zonder te stressen.

    De finale vond ik wel geslaagd, er deden de wildste geruchten de ronde (dat alle vuilniszakken met bodyparts zouden komen bovendrijven tijdens de storm, dat Quinn de nieuwe Dexter zou worden, enz...) maar ze hebben volgens mij de juiste beslissing gemaakt. Perfecte score en camerawerk ook, voor mij blijft de serie top en de "bloodslide" Blu-Ray set staat reeds in de pre-order.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #435

    Standaard

    Het einde van deze serie is wel goed gedaan vind ik. Hoe moet je dit nu fatsoenlijk afsluiten ?

    Ik blijf erbij dat deze serie veels te lang is doorgegaan, kwaliteit werd minder en minder. 4 seizoenen was genoeg geweest.

  11. #436

    Standaard

    Zo dat was dan de laatste aflevering. Seizoen 8 was redelijk. Het einde was ook aardig, al had me toch logischer geleken als hij op het laatst in Argentinië was opgedoken terwijl de rest van de wereld hem dood acht
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  12. #437

    Standaard

    Gelukkig, het is afgelopen.

    Na 6 sterke en ijzersterke seizoenen raakte de serie met seizoen 7 in een vrije val, die helaas voor het laatste seizoen niet tot stoppen werd gebracht. Seizoen 7 werd al heel ongeloofwaardig (zeker het einde met Deb), en dat is hier niet beter. Tel daarbij op dat de fantasie op was.
    Aan Hall zelf lag het niet, hij is altijd overtuigend. Maar met zulke verhaallijnen kan hij ook niets.

    Pluspunt is de eindscene zelf, die was erg goed.
    Toch nog een 6 wegens behaalde resultaten in het verleden.

  13. #438

    Standaard

    Er zitten behoorlijke gaten in het verhaal de prive detective die Hannah en Harisson in de bus betrapt, die leeft nog en Dexter zijn stiefkinderen komen niet in het verhaal voor. De kennissen en familie gaan echt wel naar de zoon van Dexter zoeken. Ik had gehoopt dat de stiefkinderen van Dexter vermoord zouden worden. En uiteraard Dexter uit op wraak.

  14. #439

    Standaard

    Tja.. een slecht einde aan een serie die behoorlijk in verval was geraakt. Mensen die nog aan de serie willen beginnen ga ik denk ik maar aanraden om lekker na seizoen 4 te stoppen.

  15. #440

    Standaard

    ‘Dexter’ Limited Series Revival Ordered at Showtime

    Sharpen your knives, “Dexter” fans. Showtime has ordered a limited series revival of the beloved serial killer drama with Michael C. Hall set to return.

    The premium cabler has ordered 10 episodes, with production set to begin in 2021 for a fall debut. Former series showrunner Clyde Phillips is also set to return. Much like Dexter’s many victims, plot details for the series are being kept under wraps.

    “’Dexter’ is such a special series, both for its millions of fans and for Showtime, as this breakthrough show helped put our network on the map many years ago,” said Gary Levine, co-president of entertainment for Showtime. “We would only revisit this unique character if we could find a creative take that was truly worthy of the brilliant, original series. Well, I am happy to report that Clyde Phillips and Michael C. Hall have found it, and we can’t wait to shoot it and show it to the world!”

    Bron: variety.com https://variety.com/2020/tv/news/dex...me-1234804922/

  16. #441

    Standaard

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #442

    Standaard

    Hmmm, zou de beste man om geld verlegen zitten? Zijn filmografie na 'Dexter' ("The Original Series") is nu niet bepaald indrukwekkend te noemen... Ach, je ziet het wel vaker: profvoetballers die hun carrière willen afsluiten of nieuw leven willen inblazen door weer terug te keren naar de club waar ze grote successen gevierd hebben. En dat loopt niet altijd goed af. Ik weet niet of ik op dit 'vervolg' zit te wachten...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #443

    Standaard

    Dexter is geen voetballer hè.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dexter is geen voetballer hè.
    Nee, maar een acteur als Michael C. Hall, die onlosmakelijk verbonden is met 'Dexter' en daarmee als acteur doorgebroken is en succes gehad heeft, moet dit gewoon niet willen. De cast van 'Friends' heeft een nieuwe serie ook heel duidelijk van de hand gewezen, en terecht. Maar het is symptomatisch voor het schrijnende gebrek aan originaliteit in de Amerikaanse film- en TV-wereld vandaag de dag, uitzonderingen daargelaten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nee, maar een acteur als Michael C. Hall, die onlosmakelijk verbonden is met 'Dexter' en daarmee als acteur doorgebroken is en succes gehad heeft, moet dit gewoon niet willen.
    Doorgebroken was hij eertijds niet met Dexter maar met Six Feet Under.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Doorgebroken was hij eertijds niet met Dexter maar met Six Feet Under.
    In die serie heeft hij inderdaad ook een rol in gespeeld, als ik IMDb mag geloven. Ik heb 'Six Feet Under' alleen nooit gezien, 'Dexter' daarentegen wel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nee, maar een acteur als Michael C. Hall, die onlosmakelijk verbonden is met 'Dexter' en daarmee als acteur doorgebroken is en succes gehad heeft, moet dit gewoon niet willen. De cast van 'Friends' heeft een nieuwe serie ook heel duidelijk van de hand gewezen, en terecht. Maar het is symptomatisch voor het schrijnende gebrek aan originaliteit in de Amerikaanse film- en TV-wereld vandaag de dag, uitzonderingen daargelaten.
    In tegenstelling tot hier, waar in alle series en films die ze maken dezelfde acteurs terugkomen, is de groep acteurs in de VS een stuk groter.
    Er zijn dus maar weinig acteurs die meerdere grote series kunnen draaien.
    Michael C. Hall heeft in 2 grote series een hoofdrol gespeeld (Six Feet Under en Dexter), de kans dat hij nog zo'n hoofdrol te pakken krijgt is gewoon klein.
    Bij veel acteurs zie je dat ze dan veel kleine rollen spelen in allerhande series, maar geen hoofdrollen.
    Maar een mens moet nog altijd eten... dus ik denk dat als ze een mooi contract aanbieden voor een extra seizoen je stom zou zijn om nee te zeggen.

    Vergelijken met de Friends acteurs is ook helemaal iets anders. De laatste seizoenen van Friends kregen die acteurs 1 miljoen $ per aflevering. Dat is een mooi jaarloon (20+ afleveringen per seizoen). Met een goed gespijsde bankrekening kan je al wat kieskeuriger zijn.
    Michael C. Hall zal wel goed verdiend hebben aan Dexter, maar hij heeft nooit dergelijk salaris gekregen.

Pagina 18 van 18 EersteEerste ... 81415161718

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •