Pagina 17 van 18 EersteEerste ... 7131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 447 worden weergegeven.

Discussie: Dexter [SHOWTIME]

  1. #401

    Standaard

    Is dus eindelijk officieel dat het 8ste seizoen tevens het laatste seizoen is.
    BD (1243) What i Watch

  2. #402

    Standaard

    Mooi zo. 8 seizoenen is wel genoeg geweest tbh.

  3. #403

    Standaard

    Ik ben er blij mee. Seizoen 6 blijft voor mij een enorm slecht seizoen en seizoen 7 had toch ook het goeie schrijfwerk, die in de eerdere seizoenen wel aanwezig was, niet meer.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #404

    Standaard

    Teasertje voor seizoen 8 met een glimp van Charlotte Rampling.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #405

    Standaard

    Ben inmiddels bezig met het derde seizoen. Het tweede seizoen vond ik tot nu toe het beste. Seizoen 3 heeft wat tijd nodig om op gang te komen en is daardoor voor mij persoonlijk minder dan het 2e seizoen maar nog altijd heel erg fijn om te kijken.

    Ben benieuwd naar het geprezen vierde seizoen. Eerst deze maar eens afkrijgen.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Ben inmiddels bezig met het derde seizoen. Het tweede seizoen vond ik tot nu toe het beste.
    Wat tof dat er nog een geweldig vierde seizoen op je ligt te wachten dan...
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  7. #407

    Standaard

    Trailer voor seizoen 8:



    Wordt redelijk veel vrijgegeven naar mijn gevoel. Kijken op eigen risico dus.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  8. #408

    Standaard

    Wow heb hem wel even na 30 seconden uitgezet, want die verklapt erg veel natuurlijk als je pas halverwege seizoen 5 bent.

    De meesten hier hadden inderdaad gelijk. Seizoen 4 was een topper!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  9. #409

    Standaard

    Seizoen 4 is echt het hoogtepunt van de complete serie. Hierna gaat het bergafwaarts................

  10. #410

    Standaard

    Seizoen 5 was ook een zeer degelijk seizoen in mijn ogen. Al heeft het natuurlijk de handicap dat het direct na het fantastische vierde seizoen komt. Inmiddels gaan we straks eens verder met seizoen 6. Eigenlijk moet ik ietsje afremmen, anders moet ik straks steeds een week gaan wachten op iedere nieuwe aflevering. Dat heeft nu niet bepaald mijn voorkeur.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  11. #411

    Standaard

    Het verhaal was echt stukken minder dan deel 4 en Julia Stiles vind ik een actrice van een zeer laag niveau.

  12. #412

    Standaard

    Inmiddels al aan de laatste drie afleveringen van seizoen 07. Seizoen 06 vond ik toch minder dan het vijfde seizoen. Seizoen zes had veel rare plotwendingen. Wel genoeg spanning wederom en een fantastische cliffhanger.

    Seizoen 7 bevalt tot op heden wel. De makers laten wel steeds zien dat ze risico's durven aan te gaan zeg.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  13. #413

    Standaard

    Zo. Nu ook seizoen 7 afgekeken. Ik ben helemaal klaar voor het allerlaatste seizoen van deze fijne serie. Mijn persoonlijke ranking van de seizoenen t/m seizoen 07:

    1. Season 02
    2. Season 04
    3. Season 01
    4. Season 07
    5. Season 05
    6. Season 03
    7. Season 06
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  14. #414

    Standaard

    Heeft de de dvd of blu-ray van seizoen 7 uit de UK nederlandse ondertitels ?

  15. #415

    Standaard

    Volgens Amazon alleen uk subs
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  16. #416

    Standaard

    Via deze link zijn een aantal foto's te zien van het nieuwe seizoen.
    As zondag is de start van het laatste en achtste seizoen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  17. #417

    Standaard

    Heb er zin in! Beetje gemengde gevoelens bij zo'n laatste seizoen. Een mooi moment misschien om ermee te stoppen, maar zal de serie zeker gaan missen!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  18. #418

    Standaard

    Eerste aflevering van S08 inmiddels gezien. De toon is inderdaad anders. Dexter wordt nu al als minder sympathiek neergezet. Ben benieuwd waar ze naar toe gaan met Deb d'r storyline. Charlotte Rampling vond ik in haar scenes absoluut geniaal. Aan einde van de aflevering zat de trailer voor dit seizoen. Veelbelovend!

    Enige wat ik niet begrijp: De serie begint volgens mij een half jaar na seizoen 7. Hoe kan het dan dat Harrison opeens bijna twee jaar ouder lijkt geworden?
    Laatst aangepast door gompier : 02-07-2013 om 04:19

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Enige wat ik niet begrijp: De serie begint volgens mij een half jaar na seizoen 7. Hoe kan het dan dat Harrison opeens bijna twee jaar ouder lijkt geworden?
    Ik denk dat dat mysterie langzaam maar zeker in dit seizoen ontrafeld zal gaan worden!

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht

    Enige wat ik niet begrijp: De serie begint volgens mij een half jaar na seizoen 7. Hoe kan het dan dat Harrison opeens bijna twee jaar ouder lijkt geworden?
    Psst... dat heet TV magic...

    Het achtste seizoen begint inderdaad veelbelovend. Het personage van Rampling wordt op een leuke, prikkelende wijze geïntroduceerd en zal dus een overduidelijk grote rol spelen in het verloop van het seizoen.
    Debra's wachtwoord: fuckingpassword
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  21. #421

    Standaard

    De eerste aflevering van seizoen 8 vond ik meer dan prima.. de tweede vond k zelfs op bepaalde momentjes eventjes saai worden. Misschien dat het aan mij lag, maar misschien hadden meer mensen er last van?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  22. #422

    Standaard

    Ik heb er al meerdere seizoenen last van. Vond deze aflevering ook niet heel best. Ik gok dat het erop gaat uitdraaien dat Dexter wordt gepakt terwijl hij Deb wil beschermen voor haar misstappen. .

  23. #423

    Standaard

    Vond het zelf geen slechte/tegenvallende aflevering, maar teveel 'by the numbers'. Zoals het nu vordert, zou het me niet verbazen als Rampling een soort van queen bee/koninginnemier blijkt te zijn en Dexter uiteindelijk te pakken neemt, waarschijnlijk door zijn band met Deb te gebruiken.

  24. #424

    Standaard

    Dexter cast tijdens ComicCon: Er wordt ook een prachtige box onthuld, 5 november usa release.


  25. #425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Enige wat ik niet begrijp: De serie begint volgens mij een half jaar na seizoen 7. Hoe kan het dan dat Harrison opeens bijna twee jaar ouder lijkt geworden?
    Ze hebben op de valreep een nieuw jongetje gekozen voor de rol van Harrison....! Na de tweeling Evan & Luke Kruntchev (Seasons 5-7) heeft Jadon Wells het stokje overgenomen. Voordeel: deze kan wèl acteren, en Harrison praat nu ook een stuk meer dan voorheen...
    Laatst aangepast door John Tak : 28-07-2013 om 13:34
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

Pagina 17 van 18 EersteEerste ... 7131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •