Pagina 16 van 18 EersteEerste ... 612131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 447 worden weergegeven.

Discussie: Dexter [SHOWTIME]

  1. #376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Anyway heb nu het volledige zesde seizoen bekeken en ben toch nog aangenaam verrast. De laatste 4 afleveringen vond ik enorm spannend. Velen vonden de verhaallijn "gevoelens van Debra..." vergezocht. Oké het is een beetje vreemd maar ik vind het voorlopig goed en doorgrond uitgewerkt. Zeker na het zien van de finale beloofd dit een extra bron van spanning te worden. Ook leuk is dat de nieuwe serial killer voor seizoen 7 al wordt geïntroduceerd in dit seizoen. Zorgt ervoor dat niet elk seizoen begint met een serial killer en eindigt met de dood ervan. Aan de fantastische trailer te zien van seizoen 7 beloofd dit weer een toppertje te worden! Ik ben benieuwd. Seizoen 6 was geen hoogvlieger maar de laatste afleveringen maakten een hoop goed. Je voelt dat de scenaristen zich aan het opmaken zijn voor de laatste twee seizoenen en daar heb ik een goed gevoel over.
    Of de killer voor seizoen 7 al vaststaat is nog te bezien. Las een bericht dat dat in de eerste paar afleveringen van seizoen 7 zou worden uitgewerkt en daarna klaar. Natuurlijk altijd wel met een korrel zout nemen, zulke spoilers. Vanaf aankomende week weten we iig waar het verhaal naartoe gaat.

  2. #377

    Standaard

    Zou het weer tot volgend jaar september/augustus duren voor seizoen 7 dan weer hier op dvd komt want eerlijk gezegd zolang kan ik niet wachten... Bij bol.com kun je hem al pre-orderen..

    In Frankrijk en wss ook franstalig België is het zesde seizoen op blu-ray verkrijgbaar met nederlandse subs...
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 26-09-2012 om 08:46

  3. #378

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zou het weer tot volgend jaar september/augustus duren voor seizoen 7 dan weer hier op dvd komt want eerlijk gezegd zolang kan ik niet wachten... Bij bol.com kun je hem al pre-orderen...
    Ik vrees dat het inderdaad weer Augustus/September 2013 wordt. 't Is al een paar jaar zo en ik zie er niet meteen verandering in komen.

    De US of UK heeft 'm meestal wel een aantal maanden eerder.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Of de killer voor seizoen 7 al vaststaat is nog te bezien. Las een bericht dat dat in de eerste paar afleveringen van seizoen 7 zou worden uitgewerkt en daarna klaar. Natuurlijk altijd wel met een korrel zout nemen, zulke spoilers. Vanaf aankomende week weten we iig waar het verhaal naartoe gaat.
    Ik heb zo'n vermoeden dat ze hier (S7) ook wel een 'zaadje' gaan planten wat betreft het einde van de serie in Seizoen 8. Zij het opnieuw een cliffhanger, zij het een doorlopende verhaallijn.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #379

    Standaard

    Hmm.. ben er nog niet helemaal uit bij deze 1e aflevering van het zevende seizoen.
    Debra die haar principes overboord gooit en Dexter helpt bij de moord en zich steeds voor de gek (wellicht bewust) laat houden, waardoor Dexter steeds met de gekste dingen mee weg komt, vind ik wel iets te makkelijk.

    Pluspunten voor de vaart en opening die mij even op het verkeerde been zette. Ik hoop, en denk, dat ze dit seizoen gooien op een samenwerking tussen Debra en Dexter waarin hij als het ware carte blanche krijgt om te moorden en zij hem dekt. Ook goede hoop dat LaGuerta het loodje legt dit seizoen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #380

    Standaard

    Ik vond het een schitterende start van het nieuwe seizoen. Het moest er ooit eens van komen, nu weet ze het en probeert ze er mee om te gaan.

    Ik had wel gedacht dat ze alles een beetje zouden uitrekken, maar aan het einde van de aflevering heeft ze al meteen zijn bloodslides, messen en dergelijke bovengehaald - ze weet dus al de volledige waarheid. Benieuwd hoe dat afloopt...

    LaGuerta en die bloodslide... Iets zegt me dat ze Sgt. Doakes dit seizoen nog ergens opduikt.


    De preview zag er in ieder geval veelbelovend uit!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #381

    Standaard

    Na afloop van de eerste aflevering was er al een preview van de komende aflevering(en?) Zag er goed uit!

  7. #382

    Standaard

    Super eerste aflevering. Stukken beter dan het hele vorige seizoen.

    S

  8. #383

    Standaard

    Tja... blijf dit een vermakelijke serie vinden die ik ook zeker wel uit ga kijken, maar een echte hoogvlieger is het wat mij betreft niet. Met name het aantal toevalligheden/ onwaarschijnlijkheden wil nog wel eens ergernissen opwekken bij mij. Zo ook weer in de eerste aflevering van seizoen 7; De dood van Mike Anderson. Die heel toevallig iemand wil helpen met een lijk in de kofferbak... vervolgens lijkt wel de hele sub-verhaallijn hier op voort te gaan dit seizoen .

  9. #384

    Standaard

    Is er nog iemand die een beetje een dubbel gevoel heeft bij dit zevende seizoen? Het blijft spannend, het blijft intrigerend maar om de een of andere reden erger ik mij dood aan het feit dat Deb nu op de hoogte is van Dexter's Dark Passenger. Dexter gedraagt zich daardoor ook bij momenten heel irritant. De dood van Louis vond ik ook ietwat onnodig, zag er best nog een spannende verhaallijn in, zeker na het kat- en muisspel dat hij met Dexter speelde.

    In ieder geval, er is nog meer dan een half seizoen te gaan dus het kan nog alle kanten uit. Ik ben benieuwd.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #385

    Standaard

    Helemaal mee eens Pieter. Een groot deel van de spanning van de serie is voor mij volledig weg sinds de ontwikkeling vanuit de finale van het vorige seizoen. Ik blijf alleen kijken om het kijken (noem het het trouwe kijkers syndroom).
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Is er nog iemand die een beetje een dubbel gevoel heeft bij dit zevende seizoen? Het blijft spannend, het blijft intrigerend maar om de een of andere reden erger ik mij dood aan het feit dat Deb nu op de hoogte is van Dexter's Dark Passenger. Dexter gedraagt zich daardoor ook bij momenten heel irritant. De dood van Louis vond ik ook ietwat onnodig, zag er best nog een spannende verhaallijn in, zeker na het kat- en muisspel dat hij met Dexter speelde.

    In ieder geval, er is nog meer dan een half seizoen te gaan dus het kan nog alle kanten uit. Ik ben benieuwd.
    Ik heb absoluut geen moeite met het feit dat Debra op de hoogte is van zijn Dark Passenger. We konden hier de laatste twee seizoen al van uitgaan dus kon je zo'n dergelijke uitwerking verwachten. De handelingen van Deb en Dexter, waarbij Debra hem probeert te helpen door hem te controleren en hij zich ongemakkelijk voelt, komt op mij vrij logisch over.
    De spanning is inderdaad weer helemaal terug na 2 mindere seizoenen en weet mij volledig te boeien. Hannah McKay belooft ook een complexe en interessante relatie te worden met Dexter
    en deze man is verder ook wel badass:


    Ben uiterst content met het verloop van het zevende seizoen en kijk uiteraard uit naar het verloop.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  12. #387

    Standaard

    Tja... weet toch echt niet of het slim was om een aantal schrijvers van Goede tijden, slechte tijden in te huren voor dit seizoen.

  13. #388

    Standaard

    Nog 3 afleveringen te gaan, niet mijn favoriete seizoen maar het blijft gewoon heel erg goed. Probleem is dat ik die "crushes" van Dexter op de meest onmogelijke vrouwen (Lila, Lumen, Hannah) altijd zo storend vind. Zijn hormonen heeft hij duidelijk niet meer onder controle, LOL.

    Kan al een beetje raden waar de seizoensfinale op gaat focussen, maar ben toch benieuwd.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Kan al een beetje raden waar de seizoensfinale op gaat focussen, maar ben toch benieuwd.
    Wat denk je wat ons nog te wachten staat? Ik ben er nog niet helemaal uit. Voor mijn gevoel kan het nog alle kanten op.

    Helaas heeft Sirko al vrij vroeg het loodje gelegd, een interessant personage met inhoud die ik graag nog 1 of 2 afleveringen langer had willen zien.

    Ben er nog niet uit wat Hannah gaat doen. Ze lijkt de ideale partner voor Dexter, maar toch kan je haar nooit 100% vertrouwen gezien haar verleden. Is ze loyaal aan Dexter of gaat ze toch een geintje uithalen? Dat laatste gaat denk ik toch gebeuren.

    Dan heb je nog de muskiet dat LaGuerta heet. Zij vraagt om een invitatie om op de tafel te komen, waar Debra moeite mee zal krijgen, en ben vooral benieuwd naar de rol van Mathews. Hoeveel weet hij en in hoeverre zal hij Godzilla daadwerkelijk helpen of juist in de verkeerde richting sturen?

    Ook is er een nieuwe seriemoordenaar in town. Ik vermoed dat dit een leuke opzet is voor het volgende seizoen zodat ze plankgas kunnen beginnen aan de laatste reeks. Hopelijk is het alleen niet de meest voor de hand liggende persoon.


    Tja, zoveel kanten kunnen ze dus nog op. Fingers crossed dat ze iig weer een twaalftal goede afleveringen kunnen leveren. Voorlopig zijn ze op de goede weg.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  15. #390

    Standaard

    Je noemt inderdaad zelf al de openliggende verhaallijnen op, ik vermoed dat de seizoensfinale grotendeels om die dingen gaat draaien.

    'k Vind het laat om nu nog een nieuwe 'prooi' voor Dexter op het toneel te doen verschijnen, maar wat mij betreft mogen ze het dan meteen een einde geven in de seizoensfinale zodat ze zich volgend jaar volledig kunnen focussen op het slot van de serie.

    We'll have to wait and see!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  16. #391

    Standaard

    Een paar dagen geleden ben ik begonnen deze serie te kijken. De eerste afleveringen van het eerste seizoen deden me niet zoveel, wel werd er veel aan karakterontwikkeling gedaan zodat je erg snel iedereen leert kennen. Vanaf ongeveer de vijfde aflevering begint het echt een hele fijne serie te worden, waar je meerdere afleveringen na elkaar wilt kijken.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  17. #392

    Standaard

    Seizoen 7 was goed te doen. Na het teleurstellende vijfde en zesde seizoen is dit een hele verbetering. Het verhaal voor dit seizoen werd prima opgebouwd en voelde al meer logischer aan (wat is logisch in een fictieve serie? ), kende voldoende spannende momenten en met Hannah en Sirko interessante personages met inhoud. Oh en gelukkig meer Masuka en met wederom geslaagde walgelijke uitspraken. Hall en met name Carpenter waren weer uitstekend op dreef in hun vertrouwde rollen.

    Minpunten waren er ook nog wel. Voor mijn gevoel werd de liefdesverklaring van Debra aan Dexter wel iets snel afgehandeld en leek alles weer koek en ei. Ook de verhaallijn met Quinn en zijn stripperliefde leek abrupt gestopt te zijn en het personage werd zeer gemakkelijk eruit geschreven. Ook was Sirko wellicht te snel overleden. Na zijn dood nam de spanning en vaart wat af en werd in de laatste aflevering weer hersteld met good, old Doakes.

    Ik hoop dat de makers deze lijn kunnen doorpakken en de serie volgend jaar gepast en overtuigend kunnen afsluiten. Seizoen 8 bepaalt voor mij of de serie na 4 uitmuntende seizoenen een topper wordt of toch net niet. Nog een jaartje geduld…

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Een paar dagen geleden ben ik begonnen deze serie te kijken. De eerste afleveringen van het eerste seizoen deden me niet zoveel, wel werd er veel aan karakterontwikkeling gedaan zodat je erg snel iedereen leert kennen. Vanaf ongeveer de vijfde aflevering begint het echt een hele fijne serie te worden, waar je meerdere afleveringen na elkaar wilt kijken.
    Veel plezier, hoop dat de serie je zal bevallen! Het eerste seizoen beschouw ik nog altijd als mijn favoriete seizoen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  18. #393

    Standaard

    Seizoen 8 wordt eerder uitgezonden dan gebruikelijk. Het wachten is nu tot 30 juni, waar eerdere seizoen pas eind september/begin oktober door Showtime werd gebracht.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  19. #394

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Seizoen 8 wordt eerder uitgezonden dan gebruikelijk. Het wachten is nu tot 30 juni, waar eerdere seizoen pas eind september/begin oktober door Showtime werd gebracht.
    Is dit dan ook eindelijk het laatste seizoen?

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Is dit dan ook eindelijk het laatste seizoen?
    Dat is wel de bedoeling, maar de ratings van seizoen 7 waren zo goed, dat er gespeculeerd wordt dat er mogelijk nog meer seizoenen volgen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  21. #396

    Standaard

    Hmz... blijf deze serie eigenlijk enkel volgen omdat ik wil weten hoe het gaat eindigen.

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Dat is wel de bedoeling, maar de ratings van seizoen 7 waren zo goed, dat er gespeculeerd wordt dat er mogelijk nog meer seizoenen volgen.
    Die geruchten heb ik ook opgevangen (Dexter is to Showtime what Batman is to Warner Brothers), maar dat hoeft voor mij écht niet. Ben een geweldige fan maar er zitten nu al ongelooflijk veel toevalligheden in de verhaallijn die het er jaar na jaar alleen maar ongeloofwaardiger op maken.

    Eindigen op een hoogtepunt is een kunst!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #398

    Standaard

    De eerste teaser, zonder daadwerkelijke beelden (volgens mij net als bij de eerste teaser voor het vorige seizoen).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    De eerste teaser, zonder daadwerkelijke beelden (volgens mij net als bij de eerste teaser voor het vorige seizoen).
    En deze dan....?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  25. #400

    Standaard

    De eerste beelden van het achtste seizoen (icm beelden van een andere show van Showtime)
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 16 van 18 EersteEerste ... 612131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •