Pagina 15 van 18 EersteEerste ... 51112131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 447 worden weergegeven.

Discussie: Dexter [SHOWTIME]

  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Kijk maar eens op de afbeelding van de achterzijde
    http://www.blu-ray.com/movies/Dexter...Blu-ray/41672/

  2. #352

    Standaard

    Zo te zien is seizoen 1 t/m 4 nu voor het eerst in Scandinavië uitgebracht op Blu-ray, en die zijn dus allemaal voorzien van Nederlandse ondertiteling. Iemand een idee hoe groot de kans is dat deze uitgaves naar Nederland komen?

  3. #353

    Standaard

    Ze komen vast wel naar Nederland, een kwestie van tijd. Waar ik meer bezorgd om ben is de verschrikkelijk hoge prijs... In Londen stond Seizoen 1 aan 35 pond.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #354

    Standaard

    Promo-poster voor het komende seizoen:



    Verder gaat Calista Flockheart een rol(letje) spelen in het komende seizoen. In ieder geval in één aflevering, maar het is nog niet bekend welke rol ze precies gaat spelen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RWLover Bekijk bericht
    Zo te zien is seizoen 1 t/m 4 nu voor het eerst in Scandinavië uitgebracht op Blu-ray, en die zijn dus allemaal voorzien van Nederlandse ondertiteling. Iemand een idee hoe groot de kans is dat deze uitgaves naar Nederland komen?
    Delen 1 t/m 3 zijn in de UK uitgekomen met Nederlandse ondertiteling. Wat S1 betreft kan ik dit bevestigen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #356

    Standaard

    Voor wie niet 2,5 maand kan wachten: De eerste 2 minuten van Seizoen 7! Wow!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  7. #357

    Standaard

    Ik heb 20 seconden gekeken, maar ik wacht nog even .....

  8. #358

    Standaard

    GAAAAF Ik wil MEEEEEER....
    Wel beetje afleidend dat ze elke 'fuck' weg moesten piepen.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  9. #359

    Standaard

    Na vorige zomer Seizoen 1 en 2 gezien te hebben had ik even een stop ingelast - ik vond Lila een zwaar storende factor in Seizoen 2, vooral omdat Dexter duidelijk niet meer 'in control' was door haar en dat irriteerde me.

    Seizoen 3 en 4 heb ik vorige week gezien en waren een héél grote verbetering. Vond vooral dat vierde seizoen mind-blowing met een onovertroffen John Lithgow. Seizoen 3 vond ik beter dan 2 maar Jimmy Smits is evengoed een favoriete acteur van me.

    Ben benieuwd naar Seizoen 5... (ik lees dat Seizoen 6 hier op 19 september verschijnt, en nog steeds geen nieuws over Blu-Ray releases in Benelux )
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Vond vooral dat vierde seizoen mind-blowing met een onovertroffen John Lithgow.
    Zeker weten... Vier staat nog steeds bovenaan bij mij!!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  11. #361

    Standaard

    En toch vond ik het ook wel wat hebben met Sgt Doakes die hem van meet af aan al door had.
    Dat had ook een aardige spanningsboog.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  12. #362

    Standaard

    Ik moet zeggen, ik vind dat ze die verhaallijn nu weer een beetje te veel achternagaan met Quinn die hem aan het begin van het vijfde seizoen ook lijkt te verdenken zonder échte reden. Maar het is natuurlijk inderdaad wel een geniaal spanningselement.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  13. #363

    Standaard

    Bij Doakes was het ook een onderbuik gevoel.
    Maar Doakes had even wat meer dan Quinn. Wat meer element/charisma zegmaar.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  14. #364

    Standaard

    De promotie voor het nieuwe seizoen schakelt een tandje bij. Poster:



    En afbeeldingen, met o.a. nieuwkomers Yvonne Strahovski en Ray Stevenson:







    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #365

    Standaard

    Dreadcentral heeft een paar banners voor het nieuwe seizoen en een synopsis van de eerste aflevering: After witnessing her brother kill Travis Marshall, Debra (Jennifer Carpenter) attempts to reconcile with Dexter (Michael C. Hall) while struggling to cover up their involvement with the murder. Meanwhile Detective Mike Anderson (Billy Brown) has an unfortunate run-in, Quinn (Desmond Harrington) and Batista (David Zayas) begin to make amends, and LaGuerta (Lauren Velez) finds evidence that causes her to re-think the closed Bay Harbor Butcher case. .

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #366

    Standaard

    Promo voor het nieuwe seizoen. Kijken op eigen risico.

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #367

    Standaard

    Een nieuwe featurette over het komende seizoen. Er zijn uiteraard de nodige flarden uit dat nieuwe seizoen te zien, maar als je seizoen 6 hebt gezien, dan zit er weinig spoiler-achtigs in.



    Nog een paar weken wachten en dan begint het zevende seizoen (gelukkig) alweer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #368

    Standaard

    Hopelijk toch een stuk beter dan het 6de, want die vond ik enorm slecht. Het enige die me nog boeide en waar we blijkbaar meer gaan over zien is de kerel die een toch wel verdachte interesse toont in Dexter.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #369

    Standaard

    Ik heb zojuist de Season Finale van Seizoen 6 bekeken en ben er erg enthousiast over. Ik vond het inderdaad ook niet het sterkste maar het niveau van de serie blijft van hoogstaande kwaliteit en da's van belang voor mij. De trailers en featurettes voor Seizoen 7 maken me alleen maar nieuwsgieriger. Als ik écht een minderwaardig seizoen moet noemen dan is het voor mij persoonlijk Seizoen 2 (ik vond Lila zwaar irritant) maar de finale maakte daar veel goed.

    Het is en blijft een van de beste series uit Amerika in recente jaren!
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  20. #370

    Standaard

    Seizoen 6 vind ik voorlopig een tegenvaller. Dat hele religieuze gedoe boeit me niet zo al is wel interessant natuurlijk om Dexter eens op zo'n manier te benaderen maar ik heb het gevoel dat het hele seizoen nergens iets toevoegt aan het geheel en dat ze de serie aan het rekken zijn. Ook moet Dexter zichzelf minder uit moeilijke situaties redden. Iets wat toch wel de vorige seizoenen amusant maakte en vooral spannend. Soms gaat het niet echt voorruit en is blijft de spanning een beetje uit. Die Quinn is enorm irritant, heeft een vreemde kop en is gewoon een flauwe kopie van Doakes. Seizoen 6 valt me voorlopig tegen, hopelijk zijn de laatste afleveringen iets beter. Die twee serie moordenaars zijn wel een leuke toevoeging alsook The Tooth Fairy... Al had ik als die professor toch liever iemand anders gezien als acteur... Hopelijk mag Dexter weer wat meer gaan moorden want in seizoen 6 is daar nog niet heel veel van in huis gekomen. Wel leuk was dat Dexter is de aflevering waar hij z'n broer naast zich inbeeld wel heel erg duister werd!

  21. #371

    Standaard

    Als ze Doakes nu laten terug komen....Je hebt hem niet echt dood gezien.
    In de boeken is ie nl niet dood maar ..... anders
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Als ze Doakes nu laten terug komen....Je hebt hem niet echt dood gezien.
    In de boeken is ie nl niet dood maar ..... anders
    Nee dankje! Was blij dat die eruit was!

  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Als ze Doakes nu laten terug komen....Je hebt hem niet echt dood gezien.
    In de boeken is ie nl niet dood maar ..... anders
    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nee dankje! Was blij dat die eruit was!
    De titel van de Season 7 Finale is onlangs bekend geworden en is "Surprise, M o t h e r f u c k e r!" - ik heb geen idee hoe ze hem zouden kunnen terugbrengen (als dark passenger misschien?) maar het is in ieder geval een directe verwijzing naar het personage. Dus wie weet?
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #374

    Standaard

    Misschien...precies zoals in het boek.....moehoewahahahahahahaa
    Sorry, liet me even gaan
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  25. #375

    Standaard

    Anyway heb nu het volledige zesde seizoen bekeken en ben toch nog aangenaam verrast. De laatste 4 afleveringen vond ik enorm spannend. Velen vonden de verhaallijn "gevoelens van Debra..." vergezocht. Oké het is een beetje vreemd maar ik vind het voorlopig goed en doorgrond uitgewerkt. Zeker na het zien van de finale beloofd dit een extra bron van spanning te worden. Ook leuk is dat de nieuwe serial killer voor seizoen 7 al wordt geïntroduceerd in dit seizoen. Zorgt ervoor dat niet elk seizoen begint met een serial killer en eindigt met de dood ervan. Aan de fantastische trailer te zien van seizoen 7 beloofd dit weer een toppertje te worden! Ik ben benieuwd. Seizoen 6 was geen hoogvlieger maar de laatste afleveringen maakten een hoop goed. Je voelt dat de scenaristen zich aan het opmaken zijn voor de laatste twee seizoenen en daar heb ik een goed gevoel over.

Pagina 15 van 18 EersteEerste ... 51112131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •