Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 447 worden weergegeven.

Discussie: Dexter [SHOWTIME]

  1. #301

    Standaard

    Ik liep wat achter met Dexter, maar heb laatst weer even een inhaalslag gemaakt. Ik moet zeggen dat het toch wel weer heel erg leuk is allemaal; de spanning blijft aanwezig, de schrijvers kennen de sterktes van de personages en buiten deze goed uit. De ontwikkelingen tussen Debra en Quinn zijn prima, maar met de huidige ontwikkelingen tussen Dexter en Lumen wordt het een tikkeltje te opzichtig dat zij een soort echo van Rita is, want waar Dexter Rita niet kon helpen kan hij Lumen dus wel helpen. En hopelijk sterft/verdwijnt LaGuerta een beetje snel, wat een vervelend personage.

    Jammer genoeg blijven ze het trucje dat Dexter nét weet te ontsnappen aan wat dan ook of nét niet gesnapt wordt een beetje te vaak herhalen, maar laten we in ieder geval hopen dat Dexter flink wat ass zal gaan kicken volgende/laatste episode.

    Want volgende week is de finale! Ik voorspel dat Debra binnenkomt op het moment dat Lumen net Jordan Chase wil afmaken, maar Debra zal het begrijpen en Lumen laten gaan. Dexter zal wel weer nét ontsnappen.

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Ik voorspel dat Debra binnenkomt op het moment dat Lumen net Jordan Chase wil afmaken, maar Debra zal het begrijpen en Lumen laten gaan. Dexter zal wel weer nét ontsnappen.

    (nouja, niet precies.. maar grotendeels)

    Finale zelf was verder erg matig. Het hele seizoen was natuurlijk tegenvallend, alleen de laatste paar afleveringen voor de finale waren beter. Het allergrootste pluspunt aan de serie is uiteraard Michael C Hall.

    De serie laat trouwens aardig wat dingen open. Er waren twee Fuentes-broers, maar ze hadden er maar eentje te pakken. Na de schietpartij en het sterven van die vrouwlijke agente wordt er totaal geen tijd meer aan die verhaallijn gegeven. Ook het feit dat Quinn e zo makkelijk weet te ontkomen vanwege alleen het bloedwerk is natuurlijk belachelijk. Al die telefoontjes naar Liddy , de afluisterapparatuur, z'n rare gedrag was allemaal super verdacht maar omdat een druppel bloed op z'n schoen niet overeenkomt is alles vergeten en vergeven.
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 19-01-2011 om 10:57

  3. #303

    Standaard

    Vond dit echt een sterk seizoen, maar de laatste 2 episodes hebben het voor mij behoorlijk verpest waardoor de rest van het seizoen eigelijk geen nut had om naar te kijken. Ook onafgeronde verhaallijnen en plotholes in de finale maken het voor mij toch een minder seizoen.
    BD (1243) What i Watch

  4. #304

    Standaard

    Mee eens met bovenstaand. Ernstig teleurgesteld.

  5. #305

    Standaard

    Ik was tot dezelfde conclusie gekomen. Nou lagen de verwachtingen na het werkelijk briljante vorige seizoen wellicht wel te hoog... Vond dit laatste seizoen niet in de buurt komen, hoewel het toch wel interessant genoeg bleef om toch steeds weer te kijken. Maar vond de finale van dit seizoen inderdaad niet bepaald de beste. Jammer.....
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  6. #306

    Standaard

    Ik moet nog wel het laatste deel zien, maar ik kan me deels inleven in jullie beleving. Maar zou het ook kunnen zijn dat het een aanloop is naar het volgende seizoen?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  7. #307

    Standaard

    Top seizoen, maar ze hadden van mij het laatste kwartier mogen weglaten.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  8. #308

    Standaard

    Mwa, ik heb het vanmiddag bekeken, maar dat laatste kwartier was enigzins een afsluiting en een ronde cirkel zeg maar.

    Ik vond het geen slecht seizoen, maar het vorige was toch wel beter.

    Ben erg benieuwd naar het volgende...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  9. #309

    Standaard

    Bijna elke seizoensfinale van Dexter viel tegen. Vond het wél een goeie reeks voor de rest !

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht

    (nouja, niet precies.. maar grotendeels)
    Oei, een veer in de eigen kont steken...
    Was natuurlijk niet al te lastig als je de preview na de een-na-laatste aflevering had gezien.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Finale zelf was verder erg matig. Het hele seizoen was natuurlijk tegenvallend, alleen de laatste paar afleveringen voor de finale waren beter. Het allergrootste pluspunt aan de serie is uiteraard Michael C Hall.
    Vond het ook maar een redelijk seizoen, lang niet alle afleveringen vond ik even sterk en sommige verhaallijnen/gebeurtenissen beetje onlogisch.
    Alles ligt nu wel open voor het zesde seizoen.

    Beetje Off:
    Las dat Hall en Carpenter gaan scheiden en dat Hall het met Stiles soms iets te gezellig had.
    Moet dan wel een rare 'vibe' geven op de set voor seizoen 6 lijkt me.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Oei, een veer in de eigen kont steken...
    Was natuurlijk niet al te lastig als je de preview na de een-na-laatste aflevering had gezien.
    Een goeie veer gaat er af en toe wel in, al had ik de preview overigens niet gezien!

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Een goeie veer gaat er af en toe wel in, al had ik de preview overigens niet gezien!
    Jawel, dat had je wel. Triest zeg, om zo goedkoop te willen scoren.

  13. #313

    Standaard

    Heeft iemand enig idee wanneer het 4e seizoen op DVD wordt gereleased (R2NL)?

    Kan er weinig over vinden.

  14. #314

    Standaard

    De eerste 4 seizoenen vonden mijn vrouw en ik verslavend tot zeer verslavend en hebben we ook in een korte tijd achter elkaar gezien, met als hoogtepunt seizoen 4.
    Maar afgelopen seizoen wierp de serie ver terug. Erg jammer. We hebben zelfs een 'stop' gehad van een week of 3-4 voor we halverwege de serie weer verder gingen kijken. Gelukkig kwam er toen wat schot in, maar wel eindigend met een anticlimax. Was gewoon beroerd, dat einde van seizoen 5.

  15. #315

    Standaard

    Ik vond het 5e seizoen helemaal niet tegenvallen...misschien is het anders als je alles in 2 dagen kijkt, i.p.v. per week een deel (dat had ik met seizoen 4 gedaan, en dat was een stuk minder kijken), maar ik vond het spannend genoeg... Luman was prima neergezet door Julia Stiles, en de problemen als alleenstaande vader in combinatie met zijn "nachtwerk" waren ook goed verteld.
    De finale had wat beter gekund (erg abrupt en voorspelbaar einde), maar dit seizoen was voor mij genieten, een dikke 8.

    Ik ben trouwens benieuwd hoe het verder gaat op de set, nu Hall en Carpenter uit elkaar zijn.

  16. #316

    Standaard

    Na een tijdje geen zin te hebben gehad in Dexter dit weekend het vijfde seizoen afgekeken. Ondanks dat het plot van Lumen goed gevonden is, vond ik de rest bijzonder gemakkelijk voortkabbelen, zonder hele interessante ontwikkelingen. Verder gaat het Dexter allemaal wel erg makkelijk af dit keer en blijven er een hele hoop losse eindjes achter.
    . Hoe wordt de rode auto weggekregen waar Dexter mee naar het kamp rijdt? Hoe makkelijk is het om Quinn "vrij" te krijgen? Waarom stopt de verhaallijn rondom die nieuwe agente en de Fuentes broers opeens? .
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René. Bekijk bericht
    Jawel, dat had je wel. Triest zeg, om zo goedkoop te willen scoren.
    Het is ondertussen al een paar maanden geleden (zie het nu pas) en wil zeker geen welles-niettes discussie uitlokken, maar ik had het toch echt niet gezien. Apart dat jij dat beweert van wel.

  18. #318

    Standaard

    Allez vooruit dat beloof! Ik heb nog maar pas seizoen 1 gezien en dat was toch wel op het puntje van de zetel van tijd tot tijd! Twee en drie liggen klaar, maat toch een beetje oppassen voor indigestie lijkt me...

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Het is ondertussen al een paar maanden geleden (zie het nu pas) en wil zeker geen welles-niettes discussie uitlokken, maar ik had het toch echt niet gezien. Apart dat jij dat beweert van wel.
    Tuurlijk joh, wat jij wil goed? Wat knap van jou zeg!

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René. Bekijk bericht
    Tuurlijk joh, wat jij wil goed? Wat knap van jou zeg!
    Jullie zijn allebei knapperdjes. Zullen we de sarcastische kwinkslagen nu stoppen en ons weer als grote mensen gaan gedragen? Sommige mensen willen wel héél graag gelijk hebben zeg. Grow up. Terug naar Dexter.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  21. #321

    Standaard

    Waar blijft seizoen 4 op DVD R2NL?

  22. #322

    Standaard

    Half juni, volgens de VPRO:

    Seizoen 4 verschijnt half juni op dvd in Nederland, en dus ook in de VPRO Winkel. Hou winkel.vpro.nl dus goed in de gaten!

    http://weblogs.vpro.nl/dexter/2010/1...nden/#comments

  23. #323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Waar blijft seizoen 4 op DVD R2NL?
    Volgens bol.com 8 juni: http://www.bol.com/nl/p/dvd/dexter-s...508/index.html

    Hopelijk ook op Blu-ray.

  24. #324

    Standaard

    Onlangs Seizoen 1 voor een prijsje op de kop getikt, na twaalf afleveringen ben ik helemaal verslaafd. Uitstekend schrijf en acteerwerk, met de nodige porties humor. Een blijvertje in de collectie, en Seizoen 2 is al aangeschaft.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  25. #325

Pagina 13 van 18 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •