Pagina 12 van 18 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 447 worden weergegeven.

Discussie: Dexter [SHOWTIME]

  1. #276
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik vond het wel een goede aflevering.

  2. #277

    Standaard

    Tja, was redelijk maar niks speciaals. Dexter is in mijn ogen een vermakelijke serie, maar blijft toch een stuk achter bij de achter bij de echte topseries (zoals The Wire, Six Feet Under, Mad Men). Zit hem met name op de soms toch wel merkwaardige en toevallige verhaallijn en het acteerwerk.

  3. #278

    Standaard

    Over acteerwerk gesproken: Dat meisje wat Esther (toch?) speelt was echt tenenkrommend slecht. Het geschreeuw tegen Dexter en later het gehuil voelden opgelezen en niet oprecht. Natuurlijk erg jammer, want verder was het een redelijk emotionele scene.

  4. #279
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Over acteerwerk gesproken: Dat meisje wat Esther (toch?) speelt was echt tenenkrommend slecht. Het geschreeuw tegen Dexter en later het gehuil voelden opgelezen en niet oprecht.
    Smaken verschillen.

  5. #280

    Standaard

    Inderdaad, vond haar ook echt mega slecht. Eigenlijk enkel Dexter zelf is een goed acteur in mijn ogen.

  6. #281
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik heb me de afgelopen seizoenen enkel aan de zuster en af en toe aan Rita geërgerd.

  7. #282

    Standaard

    Net gekeken, niet slecht maar zoals anderen ook zeggen sommige dingen redelijk gehaast en geforceerd.

    Vraag me alleen af hoe Dexter die spontane moord heeft ontdaan van alle sporen want het voldeed niet aan de code die hij volgt maar misschien komt dat later nog aan bod.

    Vet was wel Dexter meets Six feet under

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank J. Bekijk bericht
    Vet was wel Dexter meets Six feet under
    Ik moest hier ook meteen aan denken
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #284

    Standaard

    Ben het 2e seizoen nu aan het kijken en het is verslavend

  10. #285

    Standaard

    Inderdaad, die Six Feet Under scene was wel erg typisch.

    De 2e aflevering was een stuk beter dan vorige week! Ben benieuwd waar het dit seizoen allemaal heen gaat.

  11. #286
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    De 2e aflevering was een stuk beter dan vorige week! Ben benieuwd waar het dit seizoen allemaal heen gaat.
    Ik vond het net tegenovergesteld.

  12. #287

    Standaard

    Heb toch wel weer een positieve interesse in dit seizoen. Ik vond de afgelopen drie afleveringen een stuk beter uitpakken dan de seizoens-premiere. Vooral het feit dat we wellicht te maken hebben met een criminele organisatie lijkt me verfrissend.

  13. #288

    Standaard

    Ja, het lijkt inderdaad wat meer de goede kant op te gaan. Leuk om te zien dat Dexter helemaal in z'n nopjes was toen zij zei: He wasn't the only one. Vraag me af waar dit heengaat.

  14. #289
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    De beste aflevering van dit seizoen en eindelijk weer eens gewoon fun.

    Dat er weer een politie agent achter Dexter aan gaat is wel een beetje deja-vu. Je weet zo dat hij het onderspit moet delven. Maar hopelijk geeft de acteur er een iets betere invulling aan.

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded Bekijk bericht
    Ik heb me de afgelopen seizoenen enkel aan de zuster en af en toe aan Rita geërgerd.
    Op tv.com is een topic over welke main character de volgende moet zijn om vermoord te worden. Wel grappig om te lezen. Met name de reacties omtrent Rita. Die vond ik persoonlijk vrij zeikerig.

    Zie topic: http://www.tv.com/7-dexter-character..._list;title;18
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  16. #291

    Standaard

    Vanavond begint de VPRO met seizoen 4. (23:10, ned3).
    Hopelijk betekent dit dat de DVD box snel verschijnt.

  17. #292

    Standaard

    Dus de dvdbox is nog niet uit, maar Ned3 begint al met uitzenden van S4? Doen ze goed!

    De laatste aflevering 5x6 was trouwens best goed, met een glansrol voor Matsuka's (?) interpretatie van de crime-scene.

    Overigens weet Dexter nu wel héél vaak op het laatste moment te ontsnappen voordat de politie hem op het spoor is.

  18. #293
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Overigens weet Dexter nu wel héél vaak op het laatste moment te ontsnappen voordat de politie hem op het spoor is.
    Inderdaad, dat begint hier ook te wringen.

    Vooral in dit seizoen wordt het soms wel erg belachelijk hoe gemakkelijk het allemaal is voor hem.

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    De laatste aflevering 5x6 was trouwens best goed, met een glansrol voor Matsuka's (?) interpretatie van de crime-scene.
    /spoiler]
    Prachtig personage deze man.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  20. #295

    Standaard

    Dexter is een goede/en spannende tv serie.Ik kijk er graag naar.
    Tot nu toe seizoen 1,2,3 gekeken.Nu 4 aan het kijken op tv.Het wordt
    steeds spannender.

  21. #296
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Natasja26 Bekijk bericht
    Dexter is een goede/en spannende tv serie.Ik kijk er graag naar.
    Tot nu toe seizoen 1,2,3 gekeken.Nu 4 aan het kijken op tv.Het wordt
    steeds spannender.
    Met als laagtepunt de aflevering van deze week, ontzettend saai.

    In mijn ogen dan toch hé.

  22. #297

    Standaard

    Ik vind Dexter ook minder geworden. De eerste paar seizoenen vond ik echt heel goed. Nu loop ik een aflevering achter met kijken en heb niet eens echt veel zin meer om het te volgen. De verhaallijn wordt een beetje oud.

  23. #298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Sarita* Bekijk bericht
    Ik vind Dexter ook minder geworden. De eerste paar seizoenen vond ik echt heel goed. Nu loop ik een aflevering achter met kijken en heb niet eens echt veel zin meer om het te volgen. De verhaallijn wordt een beetje oud.
    Ik vind dat eigenlijk met alle series.De eerste paar seizoenen zijn goed.
    Daarna wordt het minder.

  24. #299

    Standaard

    Prima aflevering met een leuke cliffhanger.
    Aantal interessante ontwikkelingen gaande.
    Weller's personage was ook heerlijk op dreef.

    How old is she?
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  25. #300

    Standaard

    We mogen een zesde seizoen verwachten.

    LOS ANGELES, CA — (December 6, 2010) — As season five of SHOWTIME’s top-rated drama series DEXTER, starring Emmy-nominated and Golden Globe® award-winning actor Michael C. Hall, heads toward another powerful, suspense-filled finale on Sunday, December 12th at 9 PM ET/PT, the network has renewed the series for a sixth season. The announcement was made today by David Nevins, President of Entertainment, Showtime Networks. Season 6’s episodes will go into production next spring in Los Angeles.“DEXTER is the best suspense drama on television,” said Nevins. “To grow its audience so significantly in its fifth season is an enormous accomplishment by this amazing cast and crew. This is the easiest decision I’ve made since I got to Showtime.”
    One of the most acclaimed series on television, DEXTER received seven Primetime Emmy Award nominations this year, including Outstanding Television Drama Series, Outstanding Lead Actor in a Drama Series for Michael C. Hall and Outstanding Guest Actor in a Drama Series for John Lithgow, which Lithgow won. Additionally, director Steve Shill won the Emmy for Outstanding Directing for a Drama Series. The series has received numerous Golden Globe nominations, as well as a prestigious Peabody Award in 2008 and was twice named one of AFI’s top ten television series.
    DEXTER had its second highest ratings ever with this season's tenth episode (Nov. 28), delivering 2.54 million viewers, up 43 percent versus the season five premiere (1.77 million). The telecast was the second-highest delivery in the series’ history, behind the season four finale (2.57 million).
    Bron: Deadline.com
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 12 van 18 EersteEerste ... 28910111213141516 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •