Pagina 11 van 18 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 447 worden weergegeven.

Discussie: Dexter [SHOWTIME]

  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RWLover Bekijk bericht
    De DVD van seizoen 3 is hier binnen
    Bij mij nog niet

  2. #252

    Standaard

    Heb gisteren de eerste 3 afleveringen gekeken van seizoen 3. Wat een geweldige serie blijft dit toch.............

  3. #253

    Standaard

    Het einde van seizoen 4 gister gezien, ben er nog stil van...

  4. #254

    Standaard

    Ja ik heb de laatste 2 maanden geleden gezien en ik ben der ook nog steeds stil van.
    belooft veel goed voor seizoen 5

  5. #255

    Standaard

    Seizoen 4 gisteren in z'n geheel gekeken. best een 24-einde. Jammer dat Rita dood is, vond het wel een leuk character.
    Vraag me af hoe het verder gaat met seizoen 5, Dexter als een single parent met 3 kinderen (neem toch aan dat hij de voogdij heeft over de kinderen van Rita) icm werk en z'n 'hobby'.

  6. #256
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    De afgelopen twee weken heb ik de 4 seizoenen bekeken.

    Ik vind dat ze een beetje van het oorspronkelijke pad zijn afgedwaald.
    En seizoen 4 is in mijn ogen het minste.
    Als ik er een getal moet opkleven, dan zou het toch nog een 7 zijn.

    S1: 9
    S2: 8
    S3: 8
    S4: 7

  7. #257

    Standaard

    Net het slot van seizoen 4 afgekeken. Heb alle seizoenen denk ik in een paar maand gezien. Erg goed seizoen, vooral verrassend toen Debra en Lundy neergeschoten werden met die 2e als dode zelfs. Werkt goed voor het verhaal, maar ik vond het wel jammer. Toffe gast. Het plot met Arthur werd ook goed. Ik was blij toen hij gepakt werd door Dexter, wat een eikel hehe.
    En het einde met Rita, wooow. Dat was erg schokkend en onverwacht. Ik vond Rita wel wat irritant worden met de kids, maar dit is wel een hele erge wending!

    Goede serie, erg boeiend. Niet de beste serie die ik ken, maar wel verslavend en kwalitatief erg sterk.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  8. #258

    Standaard

    Ik ben het met Jaded eens over dat ze een beetje van het orginele pad afdwalen. Ben nu ruim halverwege seizoen 3 voorbij en vind het tot nu toe maar een saai seizoen. Gebeurt vrij weinig. Het lijkt steeds minder te worden imo. Seizoen 2 vond ik minder goed dan seizoen 1, en seizoen 3 tot nu toe veel minder dan seizoen 2. Alsnog allemaal redelijk vermakelijk, maar hoop toch dat het niveau van seizoen 1 nog een keer gehaald gaat worden

  9. #259

    Standaard

    Heb seizoen 3 nu gezien. Wat mij betreft het beste seizoen tot nu toe.

    Geweldige serie en kan niet wachten op seizoen 4

  10. #260

    Standaard

    Trailer voor seizoen 5: http://www.youtube.com/watch?v=Zyk7PLS8we8

    Ziet er echt weer geniaal uit! Kan echt niet meer wachten tot eind september nu...

  11. #261

    Standaard

    Damn

    Echt wel de beste serie van dit moment.

  12. #262

    Standaard

    Wooow! Ben blij als het weer begint!
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  13. #263

    Standaard

    Ik kijk er ook naar uit! Verhaallijn lijkt wel wat op seizoen twee toen Doakes Dexter verdacht en dat vond ik een supergoed seizoen.

  14. #264
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik houd het nog even in het midden wat mijn mening over de verhaallijn is.
    Op het eerste zicht blijft het wel origineel en spelen ze goed met de tweestrijd die Dexter moet voelen.
    Het zal ongetwijfeld een achtbaan van gevoelens betekenen voor hem.
    Maar hopelijk doen ze het personage niet teveel 'schade' aan zodat de frisse en originele toon van de eerste twee seizoenen nog haalbaar is na komend seizoen. Want die mis ik toch wel.

  15. #265
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Zit momenteel aan S02E04.
    Echt een fantastische serie!

    In het begin was ik niet volledig hooked, maar dat is nu wel anders. Zalig personage.
    Ik hoop dat volgende seizoenen zeker dit niveau kunnen houden!

  16. #266

    Standaard

    Op mijn aanraden zijn mijn ouders begin deze week begonnen aan Dexter. Na een aarzelend begin, vooral m'n moeder vond het maar niets, zijn ze ondertussen in een paar dagen beland in het midden van seizoen 3. Ze zijn niet meer bij die dvd's weg te slaan haha..

    Seizoen 4 mag van mij ook al verschijnen op dvd..

  17. #267

    Standaard

    Shit, kon het niet laten en moest zo nodig dit klikken:
    [spoiler] 1.40 min. uit de eerste aflevering van seizoen 5. [spoiler]
    Op zich viel het wel mee met de 'spoilergevoeligheid', maar toch...

    Ben benieuwd hoe ze de draad weer oppakken na die mega cliffhanger van afgelopen seizoen.
    Nog een paar weekjes geduld.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  18. #268

    Standaard

    Tonight's the night...
    We zijn dan eindelijk weer begonnen.

    Beetje teleurstellende aflevering.
    Had er iets meer van verwacht en was lang niet even spannend.
    Hmm... Deb & Quinn?
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  19. #269

    Standaard

    Ja was een vreemde episode, erg tegenvallend.

  20. #270
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Lap, ik zag er naar uit.
    Straks kan ik het eindelijk zelf zien.

    Maar was wel te verwachten eigenlijk.
    Ze hebben wel erg hoge verwachtingen te vervullen.

  21. #271

    Standaard

    Vond het ook een tegenvallende episode. Belabberd schrijfwerk en makkelijke oplossingen t.o.v. het plot.

    In Amerika zijn ze dan wel weer laaiend enthousiast over deze aflevering, vreemd.

  22. #272

    Standaard

    Ik vond hem helemaal niet tegenvallen Heb genoten eigenlijk. Hoge verwachtingen creëer je zelf...

  23. #273

    Standaard

    Ik had geen hoge verwachtingen, maar sommige dingen waren erg out of place. De scene tussen Deb en Quinn was wel heel erg plots. Dat ging gebeuren, a la, maar zo snel? Lundy is net 2 weken dood ofzo? En Quinn weet net drie dagen dat zijn vriendin de dochter van de Trinity Killer is?

    Ook was die date geforceerd dat Dexter op de 1e date iemand vermoordde.

    Al met al aardig begin, maar zeker niet een geniale aflevering.

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Ik had geen hoge verwachtingen, maar sommige dingen waren erg out of place. De scene tussen Deb en Quinn was wel heel erg plots. Dat ging gebeuren, a la, maar zo snel? Lundy is net 2 weken dood ofzo? En Quinn weet net drie dagen dat zijn vriendin de dochter van de Trinity Killer is?

    Ook was die date geforceerd dat Dexter op de 1e date iemand vermoordde.
    Mee eens, sommige dingen voelden gewoon niet goed, geforceerd en onlogisch. En ik had helemaal geen verwachtingen, ik wist niet eens dat het zou beginnen.

  25. #275

    Standaard

    Rustig begin, vond vorig seizoen ook rustig en wat saai beginnen. Maar dat kwam uiteindelijk nog helemaal goed. Ga er vanuit dat dat dit seizoen ook gewoon gaat gebeuren

Pagina 11 van 18 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •