Pagina 10 van 18 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 447 worden weergegeven.

Discussie: Dexter [SHOWTIME]

  1. #226

    Standaard

    Gisteren hebben was ... "pas" ... serie 3 afgekeken, op zich wel een lekker seizoen om te zien. Ik vind overigens de een-na-laatste aflevering iets beter dan het echte slot, en dat slot was een beetje voorspelbaar op een aantal punten, maar wat moet je dan .

    In de 10 aflevering zat wel een heel goed super onverwacht moment (eentje waar de aflevering daarvoor mee eindigt) ... ik vond dat echt briljant gedaan !

    Seizoen 4 staat nu op het lijstje in ieder geval !
    I find your lack of faith disturbing

  2. #227

    Standaard

    Komt deze serie nog eens uit op Blu-ray in regio 2? De Amerikaanse BR-release is region-locked geloof ik, en ik zie nog helemaal nergens aankondigingen voor een europese release...

  3. #228

    Standaard

    Gisteren dan het seizoen afgekeken ... 4 ... ik was wel eventjes stil.

    Ikzelf ben het niet met alle commentaren eens, wat op zich niet zo erg is, ik vond het een van de betere seizoenen. Die John Lithgow was echt briljant, wat een acteerprestatie was dat zeg.

    En ja het einde ik denk dat ik het achteraf wel eens ben met een van de vorige commentaren ... het leek erg op een 'droom' van Dexter, en daarnaast klopt het allemaal tijdtechnisch anders niet. Maar ik moest daarna wel even wat anders zien, kon niet meteen gaan slapen ... als het einde echt zo is als het is ... dan is dat wel erg wreed.

    Hoe kwam Trinity nu trouwens dan wel ineens aan zijn adres ? Hij kon het toch niet vinden ?
    I find your lack of faith disturbing

  4. #229

    Standaard

    Dexter seizoen drie
    Het minste seizoen tot nu toe, wat bij mij vooral veroorzaakt werd door gebrek aan spanning. Het verhaal is aan de ene kant redelijk goed gevonden ook iemand die via moord de wereld beter wil maken , maar aan de andere kant is het niet echt sterk uitgewerkt okay, het rechtssysteem krijgt de criminelen vrij en zijn jeugd was niet echt prettig, is dat alles? . De bijverhalen sloegen in mijn ogen nergens op, de overige personages blijven weinig diepgang hebben. Het euthanasie gebeuren vond ik verschrikkelijk, de zeurende vrouw in bed riep weinig genoegen op. Ook hield ik mijn aandacht maar moeilijk bij de manier waarop de nieuwe collega, Laguerta, Angel, Masuka en Deb uitgediept worden . Wel een aardige rol van senator Bail Organa als Miguel Praddo.
    Gelukkig hier overal te lezen dat het vierde seizoen een stuk beter is.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  5. #230

    Standaard

    Nou, ik kijk uit naar het volgende seizoen hoor. Tuurlijk zitten er af en toe stukken in waarvan je denkt dat het niet klopt, of wat het voor toegevoegde waarde heeft. Vooral tijdtechnisch is het vaak bijna onmogelijk. Maar ach, ik laat het de pret niet drukken.

  6. #231

    Standaard

    kwam dit artikel vorige week tegen Waarin toch wel het antwoord op de vraag wordt gegeven over "het einde"van seizoen

    In one of the most shocking TV moments in recent years 'Dexter' writers decided to kill off one of the main characters, Dexter's wife, Rita. Julie Benz who played Rita Morgan on the popular Showtime series has broken her silence about the characters exit from the show.

    Fans of the show were shocked after watching the season 4 finale where Dexter found Rita dead in the bathtub seemingly killed by the Trinity killer. "they wanted to do a shocking ending and they really felt that it was the most shocking ending they could have," Benz told Radaronline.

    "There are rumors going around, people would like to have me back as a ghost or that it was just a dream. Let me set the record straight, it was not a dream. Trinity killed Rita. No one else did. Dexter didn't kill her. She didn't commit suicide Deb didn't sneak in and do it. The Trinity Killer killed her. And, it's not a dream and as of right now there are no plans of me returning as a ghost."

    Benz says that Rita's death came as a shock to her but that she doesn't believe she'll be back for season 5."I don't think it would really work for Rita to return as a ghost at this point I don't want to cheapen the impact of her death."

    Fans have concocted many possible ways the story line could go in season 5. Dexter could be a major suspect in the murder of his wife. He'll have to deal with raising 3 children on his own, and how will he deal with his "dark passenger" once Rita is gone? Cleveland fans will have to wait for the answers to all their question when Dexter returns for season 5 this Fall.


    ps hoe krijg ik die spoilertags? Heb ze nu maar gekopieerd uit een andere post.

  7. #232

    Standaard

    [.spoiler][./spoiler]

    Maar dan zonder de punten. Je zal ze zelf moeten typen want het forum heeft hier helaas nog geen knopje voor.

  8. #233

    Standaard

    Dexter seizoen vier
    Hoewel de zaak rondom Trinity (uitstekende rol trouwens) een stuk spannender is dan degene uit het vorige seizoen kabbelt het soms wel erg traag voort. Waar ik mee eerder aan ergerde in seizoen drie was de ontwikkeling van de andere personages en dat is dit keer nog dramatischer. De laatste scène zorgt voor interesse in het volgende seizoen maar ik ben niet overdonderd door het vierde.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  9. #234

    Standaard

    Volgens DVD-Home hebben we eindelijk een releasedatum voor de R2NL van Seizoen 3:

    03-06-2010 Dexter - Seizoen 3 TV film/serie Paramount

  10. #235
    Junior Member
    Registratie datum
    Apr 2010
    Woonplaats
    Peoria Illinois VS

    Standaard Top Serie

    Hoi,

    Ik woon in de VS en kan inderdaad bevestigen dat dit een top serie is alhier. Eigenlijk net zo populair als True Blood.

    Milton

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Milton Bekijk bericht
    Hoi,

    Ik woon in de VS en kan inderdaad bevestigen dat dit een top serie is alhier. Eigenlijk net zo populair als True Blood.

    Milton
    Joh, wat denk je -- dat Showtime afhankelijk is van de Nederlandse kijk/verkoop cijfers?
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RWLover Bekijk bericht
    Volgens DVD-Home hebben we eindelijk een releasedatum voor de R2NL van Seizoen 3:

    03-06-2010 Dexter - Seizoen 3 TV film/serie Paramount
    Eindelijk
    Blijf het 1 van de beste series van dit moment vinden.

  13. #238

    Standaard

    Seizoen 3 wordt overigens vanaf 10 mei weer dagelijks uitgezonden op Nederland 3 bij de VPRO. Zal 'm sowieso wel aanschaffen, maar mooi om 'm ook daarvoor al even fatsoenlijk ondertiteld te zien. Kijken of ik 'm dan beter vind dan bij mijn eerste kijkbeurt.

  14. #239

    Standaard

    De R2NL van seizoen 3 komt op 17 juni uit, maar als je 'm bij de VPRO bestelt wordt 'ie al vanaf 20 mei geleverd. Drie keer raden wat ik net besteld heb

  15. #240

    Standaard

    Zometeen met seizoen 1 beginnen, eens zien of deze serie wat is.

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RWLover Bekijk bericht
    De R2NL van seizoen 3 komt op 17 juni uit, maar als je 'm bij de VPRO bestelt wordt 'ie al vanaf 20 mei geleverd. Drie keer raden wat ik net besteld heb
    Bedankt voor de tip

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RWLover Bekijk bericht
    De R2NL van seizoen 3 komt op 17 juni uit, maar als je 'm bij de VPRO bestelt wordt 'ie al vanaf 20 mei geleverd. Drie keer raden wat ik net besteld heb
    Thanks!

  18. #243

    Standaard

    Cover van de R2NL uitgave van seizoen 3:

    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  19. #244

    Standaard

    Volg de serie gewoon via de VPRO, maar moet zeggen dat seizoen 3 goed te volgen is. Vind het een goeie serie. Jammer dat de serie zolaat geprogrammeerd staat.

  20. #245

    Standaard

    Bestelling via de VPRO is nog niet geleverd.

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René. Bekijk bericht
    Bestelling via de VPRO is nog niet geleverd.
    Ik heb ém daar ook in bestelling staan. Zal in de loop van volgende week wel komen (hopelijk).

  22. #247

    Standaard

    En voor de mensen die seizoen 3 al afhebben. seizoen 4 staat volledig al op upc on demand

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René. Bekijk bericht
    Bestelling via de VPRO is nog niet geleverd.
    Bij mij helaas ook nog niet, maar volgens mij is 'ie toch een paar dagen opgeschoven. Op de VPRO-site stond nl. eerst: "EXCLUSIEF BIJ DE VPRO VERKRIJGBAAR VANAF 20 MEI" en daar staat nu "EXCLUSIEF BIJ DE VPRO VERKRIJGBAAR VANAF EIND MEI".

  24. #249

    Standaard

    Net seizoen 1 & 2 in twee weken gekeken, kan niet wachten op seizoen 3

    edit: inmiddels al bij seizoen 4, maar waarom moest Lundy nou weer dood...
    Laatst aangepast door Ashley v. R. : 27-05-2010 om 19:05

  25. #250

    Standaard

    De DVD van seizoen 3 is hier binnen

Pagina 10 van 18 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •