Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 447 worden weergegeven.

Discussie: Dexter [SHOWTIME]

  1. #1

    Standaard Dexter [SHOWTIME]



    Dexter
    Van de nieuwe series is dit naast Heroes en Studio 60 voorlopig één van mijn favorieten. Dexter werkt als bloedsporen expert bij de politie, maar ondertussen moord hij er zelf ook lustig op los. Een andere seriemoordenaar 'The Icetruck Killer' speelt zelfs een luguber spelletje met hem zonder dat zijn collega's iets door hebben.

    David van Six Feet Under speelt zijn rol als de gevoelloze Dexter super.

  2. #2

    Standaard

    Moest even denken aan de animatie serie van Dexter toen ik de topictitel zag

    Dit nooit gezien overigens ...
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido
    Moest even denken aan de animatie serie van Dexter toen ik de topictitel zag

    Dit nooit gezien overigens ...
    Dit is net even anders en niet echt voor kleine kinderen. Er wordt flink wat gezaagd in ledematen

  4. #4

    Standaard

    Zeer toffe nieuwe serie En lekker grafisch en bloederig, want het wordt uitgezonden op de betaal tv zender Showtime

    Dexter =

    Ik heb inmiddels al 4 afleveringen gezien
    Bier.

  5. #5

    Standaard

    Heb de 1e paar afleveringen gedownload, maar wacht denk ik tot de serie afgelopen is tot ik ga kijken.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  6. #6

    Standaard

    Hands down mijn favoriete serie naast Weeds van Showtime, en misschien dé beste nieuwe serie van dit seizoen. Blijft altijd fantastisch hoe Showtime en HBO de lat met gemak hoger blijven leggen buiten al die kind-vriendelijke series van ABC (Lost), NBC (Heroes) en al die andere series waar het echte geweld en gevloek buiten beeld word gelaten.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Hands down mijn favoriete serie naast Weeds van Showtime, en misschien dé beste nieuwe serie van dit seizoen. Blijft altijd fantastisch hoe Showtime en HBO de lat met gemak hoger blijven leggen buiten al die kind-vriendelijke series van ABC (Lost), NBC (Heroes) en al die andere series waar het echte geweld en gevloek buiten beeld word gelaten.
    Heb inmiddels de 1e 4 afleveringen gekeken en het is inderdaad een top serie.
    Deze staat voor mij op eenzame hoogte wat betreft nieuwe series.
    Heb gelezen dat er iig een 2de seizoen gaat komen.
    Hopelijk dat deze serie een aantal seizoenen kan lopen, want de meeste series van Showtime zijn snel afgelopen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  8. #8

    Standaard

    wat een goede serie !!
    kan nie w8 op volgende afl.

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Oe, dit heeft mij wel nieuwsgierig gemaakt. Moet ik eens ff zien

  11. #11

    Standaard

    Kickje.
    De laatste aflevering is echt spannend! Echt tof deze serie, nieuw toppertje. 8)

  12. #12

    Standaard

    Goddamn! Wat een geweldige serie zeg. Ben echt moeilijk onder de indruk. Had niet verwacht dat het zo goed zou zijn. Kudos voor de makers van de serie en natuurlijk Michael C. Hall. Het is net een HBO serie maar dan met een hoge spanningsfactor. Kan niet wachten op de season finale.
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door en_buyuk_galatasaray
    Goddamn! Wat een geweldige serie zeg. Ben echt moeilijk onder de indruk. Had niet verwacht dat het zo goed zou zijn. Kudos voor de makers van de serie en natuurlijk Michael C. Hall. Het is net een HBO serie maar dan met een hoge spanningsfactor. Kan niet wachten op de season finale.
    Was inderdaad een spannende aflevering. Ben erg benieuwd naar de Finale.

    En Showtime heeft nu toch ook wel aangetoond dat HBO niet de enige is die een serie van hoge kwaliteit kan produceren.
    Ze hebben nu met Dexter en Sleeper Cell toch 2 uitstekende series.
    Daarnaast schijnt Brotherhood ook wel een aardige serie te zijn. Deze heb ik echter nog niet gezien.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  14. #14

    Standaard

    Hier de trailer van de season finale.

    http://youtube.com/watch?v=CI8dDZwoFv4

    Lijkt wat mij betreft op een zeer sterke seizoensluiter. Kan niet wachten.
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door en_buyuk_galatasaray
    Hier de trailer van de season finale.

    http://youtube.com/watch?v=CI8dDZwoFv4

    Lijkt wat mij betreft op een zeer sterke seizoensluiter. Kan niet wachten.
    Michael C. Hall heeft net een Golden Globe nominatie gekregen voor zijn rol als Dexter. Zeker verdiend, ik hoop dat hij ook wint.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  16. #16

    Standaard

    Ik wilde het net posten.. hopelijk wint hij hem want hij speelt echt een geweldige rol!

    Trouwens, waarom duurt het seizoen net zoals Sleeper Cell zo kort

    Volgend jaar zullen ze vast wel terug komen?


  17. #17

    Standaard

    Dat is goed nieuws. Hij verdient het. Zeker als je hem vergelijkt met de rest van de genomineerden.
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Ik wilde het net posten.. hopelijk wint hij hem want hij speelt echt een geweldige rol!

    Trouwens, waarom duurt het seizoen net zoals Sleeper Cell zo kort

    Volgend jaar zullen ze vast wel terug komen?
    Hoeveel afleveringen heeft het 1ste seizoen?


  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Ik wilde het net posten.. hopelijk wint hij hem want hij speelt echt een geweldige rol!

    Trouwens, waarom duurt het seizoen net zoals Sleeper Cell zo kort

    Volgend jaar zullen ze vast wel terug komen?
    Hoeveel afleveringen heeft het 1ste seizoen?
    12 afleveringen.

    Is er trouwens een omweg om toch nog op de site van Showtime te komen? Voor een onverklaarbare reden is de site alleen voor VS bezoekers.

  20. #20

    Standaard

    oei, 12 afleveringen?
    Meestal als Seizoen 1 maar 12 afleveringen heeft komt er geen 2de seizoen... (zie: point Pleasant, Over There etc..)

    of zijn er wel plannen over een seizoen 2?


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    oei, 12 afleveringen?
    Meestal als Seizoen 1 maar 12 afleveringen heeft komt er geen 2de seizoen... (zie: point Pleasant, Over There etc..)
    Dat zijn commerciële series die meestal rond de 24 afleveringen hebben, series van betaalkanalen zoals bijv. Showtime en HBO kiezen meestal kwaliteit over kwantiteit, vandaar maar 12 afleveringen ongeveer. Af en toe zit er tussen de commerciële-meuk dan (naar mijn mening) een uitschieter, maar dat is te verwachten met het hoge aantal nieuwe series aan het begin van elke tv-seizoen. Tussen al die zooi zitten altijd wel een paar pareltjes.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    oei, 12 afleveringen?
    Meestal als Seizoen 1 maar 12 afleveringen heeft komt er geen 2de seizoen... (zie: point Pleasant, Over There etc..)

    of zijn er wel plannen over een seizoen 2?
    2e seizoen is volgens mij al aangekondigd.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    oei, 12 afleveringen?
    Meestal als Seizoen 1 maar 12 afleveringen heeft komt er geen 2de seizoen... (zie: point Pleasant, Over There etc..)

    of zijn er wel plannen over een seizoen 2?
    2e seizoen is volgens mij al aangekondigd.
    Klopt. Oktober 2007 begint het. Duurt nog wel even dus.
    You can't take a picture of this...it's already gone...

  24. #24

    Standaard

    Geweldige serie, ik heb nu de eerste 11 afleveringen gezien.
    Maandag nummer 12 en dat is dan ook meteen de laatste van seizoen 1.

  25. #25

    Standaard

    kben dr echt verliefd op, misschien wel m'n all-time favorite serie , morgen laatste ep van het seizoen, kan niet wachten =)

Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •