Pagina 14 van 18 EersteEerste ... 4101112131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 447 worden weergegeven.

Discussie: Dexter [SHOWTIME]

  1. #326

    Standaard

    Ziet er opbouwend uit en krijg er gelijk weer zin in.

    Wat duurt het nog lang voordat het weer herfst wordt...
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  2. #327

    Standaard

    Seizoen 5 komt 24 augustus op Blu-ray en DVD.

    Bron: DVD-Home.nl

  3. #328

    Standaard

    heerlijke serie om te volgen. vind het alleen wel een beetje jammer dat de seizoenen zo kort zijn. elke keer als het op tv is (en dan doen ze t dagelijks, niet wekelijks) is het al weer bijna afgelopen tegen de tijd dat ik goed en wel doorheb hoelaat het komt:P
    volgens mij nu even een tijdelijke stop, maar ik ga zeker de box kopen...,(zodra die uitkomt)

  4. #329

    Standaard

    Nog meer ongeduldige Leute hier?
    Na het enigszins teleurstellende vijfde seizoen, voelt de eerste aflevering van seizoen zes als een frisse wind.
    Ben benieuwd wat ze ervan zullen gaan maken.

    It's Hammer time!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #330

    Standaard

    Seizoen 6 is echt slecht. We weten allemaal dat Dexter vaak met zijn vader praat. Dat is prima en functioneel. Maar nu worden wij gewoon belazerd. Alles wat zich afspeelt lijkt niet wat het is. Het is niet een "mindfuck" maar minachting voor de kijker.

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Seizoen 6 is echt slecht. We weten allemaal dat Dexter vaak met zijn vader praat. Dat is prima en functioneel. Maar nu worden wij gewoon belazerd. Alles wat zich afspeelt lijkt niet wat het is. Het is niet een "mindfuck" maar minachting voor de kijker.
    Ben het hier niet helemal mee eens. Kun je je argumenten wat verder uitleggen?

  7. #332

    Standaard

    Ook ik kan me er niet helemaal in vinden.
    Vanaf het begin had ik al door wat de Geller character is, maar dan nog is het imho geen minachting.

    Ik ben het zeker met je eens dat het geen hoogstaand seizoen is, maar zeker ook niet het slechtste.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Ben het hier niet helemal mee eens. Kun je je argumenten wat verder uitleggen?
    De kijker is 10 afleveringen lang in de veronderstelling dat "admiral Adama" de meesterbrein is achter al die moordpartijen. Blijkt dat dit niet het geval is, maar dat hij al een tijdje dood is. Dit had je niet kunnen weten op de wijze dat het in beeld is gebracht. In vind het nogal veel dat men dit 10 afleveringen lang volhoud.

    Er worden scenes gespeeld, 10 afleveringen lang die niet op "waarheid" berusten maar in iemands anders zieke hoofd zich afspeelt, terwijl het lijkt alsof het echt is gebeurd. Al die cliffhangers met "adama" (ben zijn naam vergeten) aan het eind is niet waar. Op momenten dat Dexter met zijn vader praat weet je dat dit nep is, het geeft een inkijkje in de geest van Dexter en is erg goed. Ik zit nu een serie te kijken waarvan nep en echt zo verweven zit in seizoen 6 dat ik het gevoel heb dat ik enorm word belazerd.

    Ik al zo'n voorgevoel toen zijn overleden, nou ja vermoorde broer opeens kwam opduiken .
    Laatst aangepast door Dai : 30-11-2011 om 14:10

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Dit had je niet kunnen weten op de wijze dat het in beeld is gebracht. In vind het nogal veel dat men dit 10 afleveringen lang volhoud.
    Jawel hoor. Er waren een aantal scenes waaruit je dit kon opmaken. Afl4/5 had er volgens mij een. In het cafetaria met de serveerster die Engel "werd".

    In het cafetaria van die botanische tuin ofzo sprak de serveerster (waarmee hij uiteindelijk in bed beland) de moordenaar aan om nog een kop koffie en keek hem aan en Geller was lucht. Overduidelijk. En zo was er nog een scene als deze
    Laatst aangepast door raymonddeniet : 30-11-2011 om 14:59
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  10. #335

    Standaard

    Zelfs in de eerste aflevering is er al een hint naar. Op het moment dat Travis op de fruithandelaar afgaat, doet hij dat alleen. Er is geen reden voor dat hij dit alleen moet doen.

    Het verschil met Travis en Dexter is dat Travis zo ver heen is, dat hij zijn 'Dark Passenger' niet van echt kan onderscheiden, terwijl Dexter dat wel kan. Daardoor zou Travis ook zijn dark passenger kunnen doden en verlost zijn.

    Al met al is het seizoen niet top, maar ik vind het nog zeer redelijk. Colin Hanks vind ik ook een aangename afwisseling. Julia Stiles vorig jaar werd ik op een gegeven moment erg moe van...

    Ik las trouwens een interview van de week dat er een grote wending nog gaat komen. Met de ontwikkelingen in het seizoen en dat Dexter zichtbaar roekelozer is, ben ik benieuwd...

  11. #336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Zelfs in de eerste aflevering is er al een hint naar. Op het moment dat Travis op de fruithandelaar afgaat, doet hij dat alleen. Er is geen reden voor dat hij dit alleen moet doen.

    Het verschil met Travis en Dexter is dat Travis zo ver heen is, dat hij zijn 'Dark Passenger' niet van echt kan onderscheiden, terwijl Dexter dat wel kan. Daardoor zou Travis ook zijn dark passenger kunnen doden en verlost zijn.

    Al met al is het seizoen niet top, maar ik vind het nog zeer redelijk. Colin Hanks vind ik ook een aangename afwisseling. Julia Stiles vorig jaar werd ik op een gegeven moment erg moe van...

    Ik las trouwens een interview van de week dat er een grote wending nog gaat komen. Met de ontwikkelingen in het seizoen en dat Dexter zichtbaar roekelozer is, ben ik benieuwd...
    Inderdaad, die was mij ook opgevallen, alleen schonk ik er nog geen aandacht aan. Maar zeker een punt.

    Ik hoop dat er nog wat moois gaat gebeuren. Zijn nu ongeveer over de helft van het seizoen. Kom maar op
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  12. #337

    Standaard

    Seizoen 1 t/m 4 is te gek.

    Seizoen 5 is eigenlijk het eerste zwakke seizoen. Viel me echt tegen.
    Komt ook nog bij dat ik Julia Stiles een niet al te beste actrice vind.

  13. #338

    Standaard

    Vier was voor mij het absolute hoogtepunt. Seizoen vijf vond ik nogal tegenvallen, maar dit seizoen, met die fijne reli-waanzin, vind ik eigenlijk best erg goed te doen hoor!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  14. #339

    Standaard

    Voor mij is het tot heden 1, 2, 4, 3, 6, 5
    Hmmm, lijkt de bingo wel.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  15. #340

    Standaard

    Het zesde seizoen zit er inmiddels ook op en tja, helaas wederom een teleurstellende reeks.

    Ik had nog goede hoop na een aardige eerste aflevering en Olmos, maar het mocht allemaal niet baten.
    De verhaallijnen voelen als los zand en niet goed of volledig uitgewerkt. Ik had bijvoorbeeld meer willen zien van Brian in de duistere "Obi-Wan rol" .
    Wat mij nog wel kon bekoren was Debra onder meer hoe zij omging met haar nieuwe functie en haar relaties. Vooral de relatie met haar broer neemt een interessante wending aan.

    Veel gemiste kansen, waarin ook vrij veel wordt voorgekauwd naar mij mening. Wel iets beter dan het vorige seizoen dankzij de cliffhanger. Vooruit...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Voor mij is het tot heden 1, 2, 4, 3, 6, 5
    Hmmm, lijkt de bingo wel.
    Voor mij idem.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  16. #341

    Standaard

    Ik ben eigenlijk wel te spreken over seizoen 6. Na het wat tegenvallende 5 vond ik dit seizoen erg onderhoudend en wat een fijne cliffhanger....
    Ik vond die lijn met Brian juist helemaal niet leuk en was blij dat dat niet te lang duurde...

    Nou op naar 7 dan maar
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  17. #342

    Standaard

    En vergeet niet dat Debra niet weet dat Dexter alle moorden heeft gepleegd. Zij zal vast denken dat Dexter wraak neemt op zijn vriend Brother Sam.


    Four **** Trader & SafeTrader


  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    En vergeet niet dat Debra niet weet dat Dexter alle moorden heeft gepleegd. Zij zal vast denken dat Dexter wraak neemt op zijn vriend Brother Sam.
    De MO komt wel overeen met hoe Jordan Chase is vermoord. Die locatie had Debra ook gezien. Kan dus zijn dat ze de link legt.

    Mijn volgorde van favoriete seizoenen: 4 (dankzij Lithgow), 1, 2, 3, 6, 5

  19. #344

    Standaard

    !!SPOILERS!!


    Nu je weet dat zij op hem verliefd is, gaat ze toch niks doen, ik was even geschokt maar je weet dat zij niet haar broer gaat arresteren. Ik denk zelfs dat ze zullen samenwerken.


    Four **** Trader & SafeTrader


  20. #345

    Standaard

    Ray Stevenson gaat een rol gaat spelen in het zevende seizoen. Volgens Collider zal hij te zien zijn als een hoge pief van een Oost-Europese criminele organisatie die naar Miami komt om te onderzoeken wie een van z'n collega's heeft vermoord .
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #346

    Standaard

    Maandag 18 juni komen seizoen 1, 2 en 3 in de UK uit op Blu-ray. Alle 3 bevatten Nederlandse ondertiteling, volgens o.a. Play.com. Dan blijft dus (voorlopig) seizoen 4 het enige seizoen dat niet op Blu-ray met Nederlandse ondertiteling te krijgen is...

  22. #347

    Standaard

    Er is een teaser uitgebracht voor het komende seizoen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #348

    Standaard

    Ben benieuwd naar wat ze ditmaal hebben verzonnen, ik ga er van uit dat Debra Dexter vrijlaat en dat ze zullen samenwerken anders heb je geen serie meer... duh .
    Ook wel benieuwd naar de ontwikkelingen rond hun relatie en dat Yvonne Stahovski een gastrol heeft is toch een reden om, wellicht tegen beter weten in, weer te beginnen aan een nieuw seizoen Dexter.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  24. #349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RWLover Bekijk bericht
    Maandag 18 juni komen seizoen 1, 2 en 3 in de UK uit op Blu-ray. Alle 3 bevatten Nederlandse ondertiteling, volgens o.a. Play.com. Dan blijft dus (voorlopig) seizoen 4 het enige seizoen dat niet op Blu-ray met Nederlandse ondertiteling te krijgen is...
    Blijkbaar zou er een zweedse uitgave zijn met NL ondertiteling ...

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Blijkbaar zou er een zweedse uitgave zijn met NL ondertiteling ...
    Ik denk het niet.
    http://www.discshop.se/filmer/bluray...blu_ray/P98704

    Textning
    Danska
    Engelska
    Finska
    Franska
    Italienska
    Japanska
    Norska
    Svenska
    Tyska
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 14 van 18 EersteEerste ... 4101112131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •