De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Van Oekel & Cö

  1. #1

    Standaard Van Oekel & Cö

    Omdat de V.P.R.O. het na herhaald aandringen van o.a. mij gewoon verdxmd om de burgers een plezier te doen met een herhaling of om het gewoon op DVD zetten van Fred Haché, Barend Servet, Sjef van Oekel's Discohoeken enzovoorts... ben ik bezig om dat dan zelf maar te doen. Inmiddels heb ik (perfecte beeld en geluidskwaliteit hoor !) het volgende op DVD en wellicht binnenkort dus ook voor liefhebbers in de aanbieding:
    1. Barend Servet Shows 1 + 2 (1972)
    2. Fred Haché Show 1, 2 en 3 (1971/1972) [binnenkort óók deel 4 !]
    3. 11 x Van Oekel's Discohoek, waaronder o.a. de befaamde kerstdiscohoek (dec. 1974).
    4. Kerstshow: "Waar Heb Dat nou Voor Nodig" dec. 1973
    5. Ondergang van de Onan 1976
    Binnenkort ook:
    a: Op zoek naar Jolanda 1984
    b: Lachende Scheerkwast 1981/1982 (kwaliteit: nog niet bekend)
    c: Barend Servet part 3
    Ik hoor/lees wel wat u ervan vindt
    Flipper

  2. #2

    Standaard Schrijnend ?

    Schrijnend, dat niemand reageerde tot dusver op dit topic ! Vergeleken met wat er 'heute zum tage...' via televisie op ons mag worden losgelaten..., zijn de programma's die ik stelde... nog altijd een verademing ! Maar tsja, we leven nu eenmaal in het landje van Marco B. en Jantje Smith hé ? Wat een volk !
    Flipper

  3. #3

    Standaard

    Zelfs een dvd.nl forumlid heeft recht op zijn of haar weekend, dus het gebrek aan reacties is vast wel te verklaren.

    Als long-time liefhebber van deze shows ben ik zeer geinteresseerd, vooral de Kersthow uit '74 staat nog op mijn netvlies. Maar er zijn meer hoogtepunten te noemen.. Geweldige televisie!!

  4. #4

    Standaard Re: Schrijnend ?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flipper
    Schrijnend, dat niemand reageerde tot dusver op dit topic ! Vergeleken met wat er 'heute zum tage...' via televisie op ons mag worden losgelaten..., zijn de programma's die ik stelde... nog altijd een verademing ! Maar tsja, we leven nu eenmaal in het landje van Marco B. en Jantje Smith hé ? Wat een volk !
    Flipper
    Zo zeg, wat een verontwaardiging. Heb je er wel bij stil gestaan dat gezien de gemiddelde leeftijd van de forumleden het merendeel deze series nooit heeft gezien? Daarnaast zal niet iedereen die deze programma's kent ze ook interessant/leuk vinden.
    En dat Marco B. en Jantje S. zum kotsen zijn ben ik met je eens, maar tegelijkertijd werd/word ik ook niet bepaald lyrisch van Pierre Kartner, Danny Christiaan of de Zangeres zonder Naam. Bagger èn kwaliteit zijn van alle tijden.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

    Standaard

    Zuurkoollllllllllllllll met vette jus. :P
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #6

    Standaard

    Wie belangstelling heeft voor deze DVD's zegt het maar !
    Flipper

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flipper
    Wie belangstelling heeft voor deze DVD's zegt het maar !
    Flipper
    Dat lijkt me niet de bedoeling volgens mij op dit forum
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #8

    Standaard

    Ben ik opzichzelf met je eens Dennis. Daar zijn idd. andere mogelijkheden voor. Hoeft niet hier te gebeuren. 't Gaat echter wel om materiaal dat je eigenlijk op een àndere manier niet zult kunnen verkrijgen. 'k heb er al heel wat doelgericht voor afgesurfed hoor op het "gehele" internet. Maar goed, ondanks dit heb je toch gelijk en zal ik het niet weer hier aanbieden, maar via mijn email: haaiflip@hotmail.com
    Mensen kunnen het daar aangeven. Meer zal ik er hier niet meer over zeggen, that's a promise !
    Flipper

  9. #9

    Standaard

    Waarom organiseer je geen masaale mail aktie,dan gaan ze meestal wel over stag,misschien willen ze jou materiaal wel gebruiken omdat ze alles niet meer hebben misschien.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  10. #10

    Standaard

    Sjef van Oekel... 8)

    In principe weet ik wel wie het is, maar heb het destijds niet echt meegemaakt helaas. Ben zelf van het jaar 1982. Lijkt me wel humor, die kerel :P Je hebt er toch ook stripboeken van?
    Hoe zit dit nu precies? Zijn het echt 5 seizoenen die je al hebt, of zijn het enkele afleveringen? Hoeveel beeldmateriaal is er überhaupt van gemaakt?

    Ik heb in wel intresse. Pollens! :wink:
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •