Pagina 30 van 49 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 1221 worden weergegeven.

Discussie: Filmboeken

  1. #726

  2. #727

    Standaard

    Vandaag ontvangen:



    Jürgen Müller: Films van de jaren 70 (Taschen)
    Via Marktplaats voor € 12,50




    Jürgen Müller: Films van de jaren 80 (Taschen)

    Via De Slegte, voor € 8,00

  3. #728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht

    Zonet deze gekregen voor mijn verjaardag!
    Gisteren binnengekomen, best een dikke pil voor dat geld!

  4. #729

    Standaard

    Ben van plan het filmjaarboek 2011 / 2012 te bestellen met Kuifje op de omslag.
    Heeft er iemand reeds vorige edities van dit boek gekocht?
    Staan er bijvoorbeeld ook vermeldingen van de tijdsduur van de besproken films in?
    Eind vorig jaar kocht ik het filmjaarboek 2011 van Veronica en moet bekennen dat ik dit eigenlijk maar een slecht boek vind.

  5. #730

  6. #731

    Standaard

    Ik ga morgen voor een dagje naar Rotterdam.
    Kan iemand me misschien helpen waar ik die filmjaarboeken het beste het kan zoeken.
    Is trouwens die editie 2011 / 2012 al uit, overal staat release datum 29/02 maar blijkbaar is het online nergens in stock.
    Alvast bedankt.

  7. #732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik ga morgen voor een dagje naar Rotterdam.
    Kan iemand me misschien helpen waar ik die filmjaarboeken het beste het kan zoeken.
    Is trouwens die editie 2011 / 2012 al uit, overal staat release datum 29/02 maar blijkbaar is het online nergens in stock.
    Alvast bedankt.
    Dan moet je zeker een kijkje nemen bij 2 winkels (die best dicht bij elkaar zitten).


    Selexyz Donner op de Lijnbaan. Ruime keus nieuwe boeken.

    De Slegte op de Coolsingel. Ik zou hier beginnen, voordat je naar Donner gaat. Waarom? Ze verkopen hier tweedehandsboeken en partijen nieuwe boeken, en hier zijn vaak erg leuke koopjes te vinden.
    Waarschuwing: soms kan je teveel kopen .

  8. #733

    Standaard

    Laatste aankopen (moeten nog arriveren) zijn wat OOP oldies (puur toevallig allemaal van dezelfde auteurs):

    *THE ART OF STAR TREK


    *THE MAKING OF DEEP SPACE NINE


    *STAR TREK PHASE II: THE LOST SERIES

  9. #734

    Standaard

    Nogal een Star Trek freak, zo te zien

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Nogal een Star Trek freak, zo te zien
    Star WARS staat nog steeds bovenaan; dat zit zelfs dieper dan PSV

    Nieuwe aanwinst (nog niet binnen) is overigens ook weer Star Trek:

  11. #736

    Standaard

    Heb al een tijdje Tales from Development Hell op verlanglijstje staan. Binnenkort maar eens bij Amazon halen (er is een geupdate versie nu).

  12. #737

    Standaard

    Gekocht:



    Artbook - De avonturen van Kuifje

    Prachtig geïllustreerde uitgave, volledig in kleur, met tal van wetenswaardigheden over de film van Steven Spielberg en Peter Jackson.
    • 200 pagina's
    • Gebonden
    • 31,5 x 24,5 cm
    • ISBN: 9 782874 242892
    • Prijs: € 29,50
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 19-04-2012 om 14:01

  13. #738

    Standaard



    Vandaag voor 20,- meegenomen bij Eye Amsterdam; een dikke pil van bijna 600 blz met hardcover. Het is niet heel erg diepgaand, maar geeft in vogelvlucht een aardig overzicht door de jaren heen. Zeker voor 'beginnende' filmkijkers die wat verbreding zoeken en interesse hebben in filmhistorie, maar niet weten waar te beginnen, is dit een mooie introductie. Ook gewoon een leuk bladerboek.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 29-06-2012 om 21:12
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #739
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Vandaag ontvangen:


    Film, A Sound Art - Michel Chion
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  15. #740

    Standaard

    Ah, Chion is een fantastisch schrijver die veel te weinig gelezen wordt!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  16. #741
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    En vandaag een mooi boek gekregen!


    Fine Cuts the art of European film editing - Roger Crittenden
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  17. #742

    Standaard



    Gekocht bij The American Book Center in Amsterdam voor 14,99:

    Marilyn Monroe: Platinum Fox


    264 pagina's, hardcover

    Review:
    In Marilyn Monroe’s case, a picture really is worth a thousand words. Some of the most sumptuous photography books have been graced by her luminous presence. Marilyn Monroe: Platinum Fox, by Cindy De La Hoz, is dedicated to Marilyn’s image and film career, rather than her private life. It is wonderfully designed in a vivid, retro style evoking the 1950s, the decade when Marilyn became the world’s sexiest cultural icon. Twentieth Century Fox was the studio where her career began and ended, and each of her productions, from bit parts to blockbusters, are covered in detail.
    Some film stills and publicity shots included here have never been seen before. The text lacks some depth, but is light and entertaining, with plot summaries, character profiles, snippets of dialogue and trivia from behind the scenes. The main drawback of the book is it doesn’t cover some of the great work Marilyn achieved outside her home studio, from early gems like The Asphalt Jungle to classics like Some Like It Hot. But it is still a great introduction to Marilyn’s meteoric career, and a testament to her extraordinary love affair with the camera.

  18. #743

    Standaard

    Wat zijn DE filmboeken die ik/iedereen zou moeten lezen/aanschaffen? Wat zijn de echte toppers / aanraders om te lezen?

  19. #744

    Standaard

    Ik ben nu bezig in 'Film in het juiste perspectief'. Lijkt me toch wel een bijna perfecte samenvatting van de film.


  20. #745

    Standaard

    Gisteren deze binnen gekregen:

    Ik hem alleen even door gebladerd veel mooie filmposters.

  21. #746
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Heb het boek zelf niet maar vermoed dat dit één van de betere Frayling's is. Meer interessante foto's en wat minder tekst.

    Zelf heb 'k van hem het boek

    "Spaghetti Westerns: Cowboys and Europeans from Karl May to Sergio Leone"

    Helaas nog niet uitgelezen, heb ook een beetje de indruk dat de beste man een kurkdroge stijl van schrijven heeft. Kan natuurlijk ook geheel aan mezelf liggen want lees de laatste tijd bijzonder weinig


    Als je echt iets hebt met spaghetti westerns dan is Any Gun Can Play uitgegeven door Fab Press een dikke aanrader.

    Leest in ieder geval een stuk vlotter dan Frayling
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #747

    Standaard

    Sinds lange tijd weer eens wat boeken besteld:

    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #748

    Standaard James Cameron's Titanic

    Mocht iemand interesse hebben in het volgende filmboek van James Cameron's Titanic,
    ik bied hem te koop aan, zie onderstaande link

    http://link.marktplaats.nl/589451548

    het boek is in prima staat, heb het 1 maal gelezen, een mooi naslagwerk van de making van Titanic,natuurlijk in het Engels geschreven

  24. #749

    Standaard

    Besteld:


    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  25. #750

    Standaard

    De release is 1 oktober, maar vandaag is er al een exemplaar naar me toegestuurd:

    STAR TREK - THE NEXT GENERATION 365

Pagina 30 van 49 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •