Pagina 37 van 49 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 1221 worden weergegeven.

Discussie: Filmboeken

  1. #901

    Standaard

    Alvast in de preorder: Marvel's Agent Carter: Season Two Declassified bij amazon.de voor €34. De prijs mag nog wel naar beneden....

    Wat ik mij afvraag is waarom de andere boeken zo duur zijn?
    Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.: Season Three Declassified €48
    Marvel's Captain America: Civil War: The Art of the Movie €45
    Marvel's A.K.A. Jessica Jones: Season One: €48

    Prijzen bij amazon.uk zijn niet veel beter (met verzendkosten erbij) .

  2. #902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Voor een gedeelte is dit een filmboek (1 hoofdstuk gaat over de film uit 1987)

    1e indruk: super prijs/kwaliteit verhouding (€ 25 bij amazon.de)
    geweldig


    Echt ik leefde op die shit in mijn jongere jaren.

  3. #903

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Besteld bij Amazon Duitsland:



    James Bond Archives [Spectre Edition]

    Engelstalige uitgave
    Gebonden
    624 pagina's
    Afmetingen: 32,7 x 24,5 x 5,6 cm

    Prijs: € 49,99 (geen verzendkosten)

    Verschijnt op 6 november 2015

    LET OP: Dit is een kleinere, handzamere versie dan het bijna 3x duurdere origineel.
    Dit boek zag ik gisteren ook voor 49,99 bij Concerto in Amsterdam.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dit boek zag ik gisteren ook voor 49,99 bij Concerto in Amsterdam.
    Maar toch niet gekocht? Is echt geen geld voor zo'n prachtige uitgave. De ultieme James Bond-bijbel, als ik het zo mag uitdrukken. Kost bij bol.com trouwens momenteel nog maar € 43,99! Zij hebben sowieso vrij scherpe prijzen voor Engelstalige filmboeken, zo merk ik. Ik heb er al heel wat gekocht daar.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #905

    Standaard

    Ik ben niet zo'n Bond-fanaat als veel anderen. Daar heb ik niet zoveel mee. Dus zo'n boek zou voor mij iets te veel zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #906

    Standaard

    Ontvangen van Amazon UK:



    Shrek: From The Swamp To The Screen

    176 pagina's
    430 illustraties in kleur
    Gebonden

    Prijs: £ 2.80
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 25-02-2016 om 08:48
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #907

    Standaard

    Dat zijn nog eens prijzen...ik koop ook geregeld wat bij de marketplace van amazon.uk voor minder dan een pond (heb je natuurlijk wel verzendkosten van 4 - 5 pond, maar dan nog).

  8. #908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat zijn nog eens prijzen...ik koop ook geregeld wat bij de marketplace van amazon.uk voor minder dan een pond (heb je natuurlijk wel verzendkosten van 4 - 5 pond, maar dan nog).
    Het was voor mij ook een gok om een gebruikt exemplaar te kopen, maar het boek ziet er werkelijk als nieuw uit. Soms moet je echter wel als een boek niet meer gewoon leverbaar is. Helaas zijn er dan van die idioten die het tienvoudige durven te vragen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #909

    Standaard

    Ik heb het ook 2x gedaan en een boek (ook al was het al dik25 jaar oud) in topstaat gekregen.
    Vraag me af hoe dit winstgevend kan zijn: hardcover 'coffeetable' filmboeken voor 1 GBP verkopen.

  10. #910

    Standaard

    Générations Science-Fiction : De Flash Gordon à Matrix
    30 euro bij amazon.de (bij .fr is het boek 39 euro (coverprijs) en dan komt daar nog verzending bij).

    Hardcover boek van de verzameling van filmprops en productie materiaal van verzamelaar Arnaud Grundberg. Een fantastisch boek (in het Frans), op zeer professionele wijze samengesteld.



    Hoe dik het boek is: https://www.planete-starwars.com/act...on-n15976.html
    En meer van de inhoud:
    - http://www.thepartnersincrime.com/ne...cience-fiction
    - http://bragelonne-le-blog.fantasyblog.fr/archives/4855
    En de collectie deels online: http://www.sciencefictionarchives.com/
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  11. #911

    Standaard

    Ik heb dit boek nog, heeft iemand hier belang bij?
    Voor een zacht prijsje mag ie weg!

    films van de jaren 70.jpg

  12. #912

    Standaard

    Ik heb dit boek nog, heeft iemand hier belang bij?
    Inmiddels dit mooie boek al hier verkocht..

    films van de jaren 70.jpg

    http://www.catawiki.nl/catalogus/boe...an-de-jaren-70
    Laatst aangepast door Wim S. : 23-03-2016 om 10:40

  13. #913

    Standaard

    Ik ben opzoek naar Taschen film boeken van Luis Bunuel: The Complete Films en Michelangelo Antonioni: The Complete Films voor een ''goedkope'' en mooie prijs.
    Wie wilt ze kwijt ? Stuur me anders een prive berichtje



  14. #914

    Standaard

    Ze staan (op de eerste na) op amazon.uk voor mooie prijsjes (tweedehands).

  15. #915

    Standaard

    Een ouder boek, maar vol met informatie. Een zeer goede 2e hands.



    Ook een ouder boek, softcover, in nagenoeg nieuw staat. Ik heb al The Complete Making Of, maar hier staat meer orginele art in:



    En als laatste een ongelezen exemplaar in perfecte staat van The Art of Tron Legacy:

    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  16. #916

    Standaard

    Op de verzamelaars een mooi James Bond boek gezien: Bond by Design.
    Prijs was daar over de 50 euro, maar bij bol.com was het boek 32,99 euro (plaatje bij bol.com is van het boek zelf. Het donkere plaatje is van de slipcover). Dus toen ik thuis kwam maar direct gekocht.

    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  17. #917

    Standaard

    Omdat ik toch mijn nieuwe boekenkast moet vullen...(welke kast ik nog moet gaan kopen):


    € 27,50 bij Bol.com

    een review: http://www.parkablogs.com/node/11110
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  18. #918

    Standaard

    Om mijn verzameling volledig te maken wou ik net de nieuwe art book van Marvel kopen namelijk Captain Amerika: Civil war.

    Zeer prijzig beestje, normaal koop ik al mijn Marvel art books bij Amazon.de maar dit boek is goedkoper bij Amazon.co.uk.

    Hoe is echter de verpakking van boeken bij de Britse Amazon?

    De verpakking via Duitsland is altijd perfect maar ik heb helaas geen recente ervaring met de UK.

  19. #919

    Standaard

    De boeken die ik via Amazon UK heb ontvangen waren ook altijd in stevig karton verpakt, net als bij Amazon DE. Het is inderdaad opvallend dat Amazon Duitsland dit keer duurder is, meestal is het omgekeerd. Ook bol.com heeft vaak concurrerende prijzen, maar in dit geval ook niet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #920

    Standaard

    Bedankt Marcel, dan ga ik nu de bestelling plaatsen via de UK.

  21. #921

    Standaard

    Captain America Civil War was goedkoper bij Amazon.de: http://de.camelcamelcamel.com/Marvel...uct/0785198180
    Je bent qua 41,95 net te laat (2 dagen). Gezien het een pre-order is zou ik even wachten met bestellen. Kans is groot dat de prijs bij .de weer naar beneden gaat en anders kan je hem altijd nog bij co.uk bestellen.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  22. #922

    Standaard

    Heeft er iemand enig idee wat er aan de hand is met het recente Marvel boek Captain America: Civil war?
    Releasedatum was 17 mei en zie nu in mijn account staan 'out of stock' terwijl mijn bestelling eind april gedaan is.

  23. #923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Heeft er iemand enig idee wat er aan de hand is met het recente Marvel boek Captain America: Civil war?
    Releasedatum was 17 mei en zie nu in mijn account staan 'out of stock' terwijl mijn bestelling eind april gedaan is.
    Hij zou nu beschikbaar moeten zijn (in de US wel). Maar zowel in de UK als in Duitsland is hij nog OOS. Ik vermoed dat ze meer verkocht hebben dan ze op voorraad hadden en nu moeten wachten tot er nieuwe binnenkomen.
    Toevallig wilde ik 'm eergisteren ook bestellen, maar heb ik gewacht omdat hij OOS was. En nu is de prijs gestegen van 25 naar 38 pond....maar hopen dat die weer naar beneden gaat als hij weer binnen is.

  24. #924

    Standaard

    Ik kreeg vandaag een mail dat het boek verzonden is.

  25. #925

    Standaard

    Eindelijke de andere twee ook gekocht:



    En deze voor concepttekeningen van The Fifth Element:

    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

Pagina 37 van 49 EersteEerste ... 2733343536373839404147 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •