Pagina 34 van 49 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 1221 worden weergegeven.

Discussie: Filmboeken

  1. #826
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bij amazon.co.uk

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #827

    Standaard

    De enige nog ontbrekende Star Trek companion besteld:
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  3. #828

    Standaard

    [QUOTE=rogue;1962348]Deze nog bij amazon.de gekocht, dan ben ik weer bij (op The Avengers na).

    Marvel's Thor: The Dark World - The Art of the Movie (Slipcase)



    Marvel's Iron Man 3: The Art of the Movie Slipcase

    [/QUOT

    Hoe werden deze verpakt door Amazon?
    heb geen ervaring met levering van boeken via Amazon Duitsland.

  4. #829

    Standaard

    Gisteren ontvangen via Amazon Duitsland:


    Verzameling Marvel books is voorlopig volledig nu.
    Voorlopig althans want dit jaar verschijnen er nog 4 andere.

  5. #830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Na een zoektocht van enkele maanden eindelijk in mijn bezit.
    Bijna niet meer vindbaar in de online stores behalve bij Amazon USA maar zag op tegen douanekosten.
    Eerst twee maanden in bestelling gestaan bij Amazon.de maar levering werd steeds uitgesteld.
    Dan besteld bij Waterstones UK, die hadden het boek blijkbaar in stock tot ik het besteld had.
    Toen begon het opnieuw, voortdurend levering uitstellen.
    Tot ik afgelopen zondag op de site Archonia.com terecht kwam en daar het boek ook zag staan met de melding 'in stock.'
    Derde keer goede keer en inderdaad dinsdagochtend per koerier ontvangen.
    Levering vanuit België zelfs, voor 35,67 EUR (inclusief koerierkosten).


    Eindelijk ook gekocht.....hij werd maar duurder en duurder (kijk maar eens op de verschillende amazons bij de verkopers die internationaal verzenden ).
    Bij amazon.it en amazon.us heb ik 'm al maanden in bestelling staan (amazon zelf), maar die komt nooit meer in stock. Bij 2 andere Engelse boekenwinkels gekocht, en daarna een mailtje ontvangen dat de bestelling niet door kon gaan, niet leverbaar.

    Maar een marketplace verkoper op amazon uk die alleen lokaal verkocht een berichtje gestuurd en zowaar, hij had het voor mij aangepast naar international.
    Nog vreselijk veel geld voor een boek, maar goed, goedkoper werd het maar niet.
    Gemiddeld ben ik voor de hardcovers €30 per stuk kwijt, denk ik dan maar .

    Daarnaast nog in de preorder bij amazon.de voor €25,95:


  6. #831

    Standaard

    Gekocht bij de English Bookdiscount in de Kalverstraat in Amsterdam voor 12,50:


    The Godfather: The Official Motion Picture Archives

    96 pagina's, met een schat aan achtergrondinformatie over de drie films, talloze zeldzame foto's en uitneembare memorabilia.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 12-09-2014 om 08:51
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #832

    Standaard

    Die zag ik zondag toevallig daar ook liggen.
    Heb 'm maar laten liggen omdat al die kaften er niet meer echt nieuw uit zagen en overal zaten krassen o.i.d. op. Zonde.
    Waren allemaal afgeprijsd inderdaad naar 12.50 van 35 euro meen ik.

  8. #833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j0enne Bekijk bericht
    Die zag ik zondag toevallig daar ook liggen.
    Heb 'm maar laten liggen omdat al die kaften er niet meer echt nieuw uit zagen en overal zaten krassen o.i.d. op. Zonde.
    Waren allemaal afgeprijsd inderdaad naar 12.50 van 35 euro meen ik.
    Ik heb gewoon een exemplaar gepakt dat er vrijwel onbeschadigd uit zag. Als je deze nieuw bestelt in pakweg Engeland, dan moet je ook maar afwachten in welke staat deze aankomt. En dan ben je een stuk duurder uit.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #834

    Standaard

    Gisteren toevallig ontdekt in Fnac Wijnegem.
    Het vervolg op 'Volgens Verhoeven.'


    29,99 Euro

  10. #835

    Standaard

    Deze is onderweg, de volgende in de reeks 'The Art of Marvel': The Guardians of the Galaxy.


  11. #836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Deze is onderweg, de volgende in de reeks 'The Art of Marvel': The Guardians of the Galaxy.

    Ik heb het boek sinds afgelopen vrijdag.
    Leuk is vooral dat de prijs terug gezakt is onder de 30 Euro en niet meer 36 Euro is zoals voorheen.
    Ik twijfel nu nog over die Marvel's agents of S.H.I.E.L.D. art boek maar zou eigenlijk liever eerst de reeks willen zien.

  12. #837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik heb het boek sinds afgelopen vrijdag.
    Leuk is vooral dat de prijs terug gezakt is onder de 30 Euro en niet meer 36 Euro is zoals voorheen.
    Ik twijfel nu nog over die Marvel's agents of S.H.I.E.L.D. art boek maar zou eigenlijk liever eerst de reeks willen zien.
    Ik had 'm al in mijn mandje staan bij amazon.uk, maar heb even gewacht tot ik er wat anders bij had. Toen ging de prijs opeens onder de 20 pond, ja, toen was het een makkelijke keus. Ik heb 'm toen bij mijn preorder van het eerste seizoen van Agents of S.H.I.E.L.D. gezet (en een DVD), maar ze hebben 'm al apart verzonden!

    Het Marvel's agents of S.H.I.E.L.D. art boek heb ik al, maar ik wacht nog even met kijken tot ik het eerste seizoen gekeken heb. Ik was al halverwege (via de 'andere' manier ), maar wacht nu even tot de blu-ray's binnen zijn.

  13. #838

    Standaard

    Gisteren gekocht bij De Bijenkorf in Amstelveen, deze onlangs verschenen prachtige en loeizware (gebonden) uitgave (668 pagina's) van TASCHEN, Film Noir - 100 All-Time Favorites, voor de (normale) prijs van € 39,95.

    De inhoudsopgave met alle behandelde 100 films kun je hier bekijken.



    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 18-10-2014 om 08:58
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #839

    Standaard

    Deze zag ik daarstraks bij Fnac liggen in een NL vertaling:




    Het vorige deel heb ik reeds in de UK versie, zeer leuke boeken.
    Laatst aangepast door smooth Ron : 18-10-2014 om 15:32

  15. #840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Deze zag ik daarstraks bij Fnac liggen in een NL vertaling:




    Het vorige deel heb ik reeds in de UK versie, zeer leuke boeken.
    Dank voor de tip! Leuk cadeau voor mijn verjaardag binnenkort.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #841

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dank voor de tip! Leuk cadeau voor mijn verjaardag binnenkort.
    Het was voor mij ook een verrassing, graag gedaan by the way.

  17. #842

    Standaard

    Vorige week deze ontvangen van Amazon.co.uk:
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  18. #843

    Standaard

    Gekocht op de tweedehands-afdeling van Scheltema in Amsterdam:



    Taschen Movie Icons: Audrey Hepburn
    Prijs: € 6,00

    Taschen Movie Icons: Marilyn Monroe
    Prijs: € 6,00


    En bij de American Book Center in Amsterdam:



    Steven Spielberg: A Retrospective

    280 pagina's
    Gebonden
    Prijs: € 15,00
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 12-11-2014 om 20:57
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #844

    Standaard Marvel boeken , zeldzaam?

    Deze volgende boeken worden op de duitse marktplaats aangeboden, zijn deze zeldzaam?:
    art of marvel studios



    deze titels worden ook nog aangeboden:
    The Art of Thor

    The Art of Captain America

    The Art of Captain America 2

    The Art of Iron Man 3

    The Art of Avengers

    The Art of Guardians of the Galaxy




    Mocht iemand interesse hebben ik kan deze bezorgen vanuit duitsland

  20. #845

    Standaard

    Elk 'art of Marvel' boek is een hardcover en zit in een slipcase. Die 'art of Marvel studios' box dat zijn gewoon de eerste 4 art books in de hardcover versie maar zonder een individuele slipcase. Wel 1 grote slipcase waar de 4 boeken inzitten. Vooral die 'art of Avengers' is uniek aan het worden. Kan je nieuw bijna niet meer vinden.

  21. #846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Elk 'art of Marvel' boek is een hardcover en zit in een slipcase. Die 'art of Marvel studios' box dat zijn gewoon de eerste 4 art books in de hardcover versie maar zonder een individuele slipcase. Wel 1 grote slipcase waar de 4 boeken inzitten. Vooral die 'art of Avengers' is uniek aan het worden. Kan je nieuw bijna niet meer vinden.
    De enige die inderdaad wat duurder is, is die Art of Avengers. Prijs is nu toch wel rond de €100 als je een beetje zoekt. De andere zijn nog gewoon verkrijgbaar.

  22. #847

    Standaard

    IsThe Art of the Avengers oop dat de prijs zo hoog is?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    IsThe Art of the Avengers oop dat de prijs zo hoog is?
    Ja, al een tijdje....

  24. #849

    Standaard

    Recent bij een tweedehandszaak een exemplaar van "Sculpting in time" van Andrej Tarkovski gekocht voor het luttele bedrag van 6 euro. Daar was ik erg mee in m'n nopjes want meestal betaal je er veel meer voor.

  25. #850

    Standaard

    Net deze besteld: Interstellar: Beyond Time And Space


Pagina 34 van 49 EersteEerste ... 2430313233343536373844 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •