Pagina 16 van 24 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 599 worden weergegeven.

Discussie: Heroes

  1. #376

    Standaard

    Aflevering 11 is de laatste van Volume 2. Dit was reeds gepland vanaf het begin. Vanaf aflevering 12 zou Volume 3 van start gaan.

    Men heeft een alternatief einde voor Volume 2 bedacht, zodat het eventueel kan dienen als seizoens cliffhanger.

  2. #377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Aflevering 11 is de laatste van Volume 2. Dit was reeds gepland vanaf het begin. Vanaf aflevering 12 zou Volume 3 van start gaan.

    Men heeft een alternatief einde voor Volume 2 bedacht, zodat het eventueel kan dienen als seizoens cliffhanger.
    Hmm, toch een interessant concept, met die "Volumes", in de stijl van een comic-bundel. Er zal dan ook wel weer een Volume Two hardcover boek uitkomen met de webcomics.

    Hoe dan ook, ik hoop dat deze "overgang" van Volume 2 naar 3 soepel mee kan voeren op de stroom van die schijversstaking, en dat de serie in ieder geval terugkomt na episode 11.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  3. #378

    Standaard

    Komt heus wel terug hoor, alleen mischien pas volgend jaar
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  4. #379

    Standaard

    Son of a mother...

    Verwachte afgelopen donderdag de 1e aflevering van volume 2 te zien (kon de afleveringen dan met nl subs gaan kijken, heb zelfs paar aflevering van vol. 2 met spaanse subs gekeken maar dit ter zijde..), kreeg ik een docu te zien over feeders.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Hoe dan ook, ik hoop dat deze "overgang" van Volume 2 naar 3 soepel mee kan voeren op de stroom van die schijversstaking, en dat de serie in ieder geval terugkomt na episode 11.
    Dan zullen de kijkcijfers toch echt wel beter moeten worden voor deel 2 van dit seizoen, want de afgelopen afleveringen waren ze dramatisch laag las ik op TV.com.

    Ik volg de serie zelf al een tijdje niet meer maar ik volg zo wel nog wat het nieuws erover. Heb het in ieder geval nog niet vaak meegemaakt dat de maker van een serie zich zo publiekelijk excuseert voor zijn eigen verhaallijnen als Tim Kring dat recent deed voor het eerste deel van seizoen 2.

    Nuja, ik hoop voor de fans dat de serie nog een tijd mag meedraaien. Maar zelf heb ik het eigenlijk vanaf het begin een zwaar overhype-te (sp? ) serie gevonden.

  6. #381

    Standaard

    Ik denk dat ze met de serie een beetje te hard van stapel zijn gelopen. Ik vond alles zo snel gaan in seizoen 1, niet normaal man. Vind het wel een geweldige serie. Leuk gedaan zo allemaal die aparte verhaallijnen die een keer bij elkaar uit komen. Ik zou zeggen doe wat rustiger aan. Is nog zat om over te vertellen maar als ze zo doorgaan zijn de ideen zo op. Kijk naar Stargate-SG1 die deden er gewoon 10 seizoenen over. Die begonnen ook redelijk langzaam en zijn nu zo ver dat ze een grote fan aanhang hebben en verder zijn gegaan met een spin-off.
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

  7. #382

    Standaard

    IK vind het juist wel passen bij de serie, dat de verhaallijnen zo vlot zijn hoor.
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  8. #383

    Standaard

    zo Volume 2 zit erop vond het wel een goede finale ep. ben benieuwd wat Volume 3 (Villians) brengt

  9. #384

    Standaard

    Is het waar dat Noah, Niki en Nathan dood zijn of is het nog niet helemaal zeker en kunnen ze terugkomen?
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Noi-Procs Bekijk bericht
    Ik denk dat ze met de serie een beetje te hard van stapel zijn gelopen. Ik vond alles zo snel gaan in seizoen 1, niet normaal man. Vind het wel een geweldige serie. Leuk gedaan zo allemaal die aparte verhaallijnen die een keer bij elkaar uit komen. Ik zou zeggen doe wat rustiger aan. Is nog zat om over te vertellen maar als ze zo doorgaan zijn de ideen zo op. Kijk naar Stargate-SG1 die deden er gewoon 10 seizoenen over. Die begonnen ook redelijk langzaam en zijn nu zo ver dat ze een grote fan aanhang hebben en verder zijn gegaan met een spin-off.
    de snelheid en dde spanning vanj s1 vond ik juist het mooie,seizoen 2 begon vreselijk langdradig,eindelijk zijn ze weer bij het oude,met de laatste paar aflevering,nu is het weer leuk om te volgen,althans dat vind ik

  11. #386

    Standaard

    Damn, hopelijk komt er asap duidelijkheid over dat hele vol.3 gedoe.
    Ben nu wel erg benieuwd naar het vervolg uiteraard.

    Vooral naar wie Nathan heeft vermoord.
    Moet haast wel iemand zijn die dicht bij de familie staat of bij dat groepje hoort, omdat de moordenaar (?) met de moeder heeft gesproken.
    Ik hou het op de vader dan maar.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  12. #387

    Standaard

    Holy shit, wat een einde! Als dat niet hongerig maakt naar meer, dan weet ik het ook niet meer. Een berg open eindes, en nog geen bericht over wanneer Volume 3 begint...

    The Agony... :sad:
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  13. #388

    Standaard

    Leuke aflevering! Ben benieuwd wanneer Volume 3 dan verder kan gefilmd worden!
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve Bekijk bericht
    Leuke aflevering! Ben benieuwd wanneer Volume 3 dan verder kan gefilmd worden!
    Voorlopig word er nog steeds gestaakt, en lijkt er dus op dat vollume 3 flink verschoven zou kunnen worden
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  15. #390

    Standaard

    waarschuwing :Gisteren begonnen aan de dvd-box van Heroes. (ik heb de reeks al gezien via torrents)Vol enthousiasme begonnen met de niet uitgezonden piloot-aflevering maar dat was geen goed idee omdat het niet mooi aansluit op de tweede aflevering en er bepaalde verhaallijnen totaal anders in zijn. Die piloot-aflevering was niet alleen langer maar ook anders en beter niet te bekijken als je de reeks nog niet volledig gezien hebt. Ik denk dat iemand die de reeks voor de eerste keer zou zien wat in de war zou kunnen geraken...

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Is het waar dat knip voor leesbaarheid bij quote dood zijn of is het nog niet helemaal zeker en kunnen ze terugkomen?
    Ik weet niet waar jij Noah vandaan haalt, want die is springlevend. Niki en Nathan, dat is twijfelachtig.

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raimond Kieftenbeld Bekijk bericht
    de snelheid en dde spanning vanj s1 vond ik juist het mooie,seizoen 2 begon vreselijk langdradig,eindelijk zijn ze weer bij het oude,met de laatste paar aflevering,nu is het weer leuk om te volgen,althans dat vind ik
    Op bbc2 voor de tweede keer (ook op rtl 5) de laatste 2 afleveringen bekeken van seizoen 1 (23 en 24), waar heb je dan seizoen 2 kunnen bekijken? Via satelliet?
    -----
    laat maar, via internet heb ik ook al een stukje van deel 1 van seizoen 2 bekeken, dat zal het wel zijn.
    Laatst aangepast door Dick van Drie : 06-12-2007 om 22:05
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  18. #393

  19. #394

    Standaard

    Oh my god net episode 9 gekeken. Heerlijk weer!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  20. #395

    Standaard

    Zojuist EP11 gekeken: Veel vragen! Nog weinig antwoorden.
    Waarom gaan Mr Bennet weer The Company helpen, die hij zo naar de grond wilt hebben(tuurlijk dit om zijn familie te beschermen en hij zou later ook wel weer The Company naar beneden halen. Ook vind ik dit vanuit het opzicht van The Company vreemd.
    Waar gaat de company nu mee komen, nu het virus is opgelost.
    Dan met het inspuiten van Claire's bloed. Nu moeten Maya en Mr Bennet dus ook genererende krachten hebben. Gaat dit ook bij Nathan gebeuren?
    En natuurlijk Sylar die terug is.
    Veel vragen!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  21. #396

    Standaard

    Net aflevering 16 gezien van seizoen 1, deze aflevering was echt fantastisch! Zeer mooie special effects ook!
    Laatst aangepast door Symphony X : 23-01-2008 om 11:51

  22. #397

    Standaard

    Yay mensen, in mei komen er 6 actiefiguurtjes uit van Heroes!
    Vind dit zelf wel leuk....en ga ze ook wel kopen, denk ik.

    Eerste batch is Mohinder, Sylar, Claire, Hiro, Peter en Flying Peter
    **** me gently with a chainsaw.

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Yay mensen, in mei komen er 6 actiefiguurtjes uit van Heroes!
    Vind dit zelf wel leuk....en ga ze ook wel kopen, denk ik.

    Eerste batch is Mohinder, Sylar, Claire, Hiro, Peter en Flying Peter
    heb je gen foto's of linkje?

  24. #399

    Standaard

    Ik hoop niet dat je die van Mezco bedoeld. Bij die figuurtjes vind ik de gelijkenis met de acteurs erg ver te zoeken.
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  25. #400

Pagina 16 van 24 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •