Pagina 1 van 24 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 599 worden weergegeven.

Discussie: Heroes

  1. #1

    Standaard Heroes

    Heroes is een serie over mensen die over de hele wereld ontdekken dat zij Superkrachten hebben en hoe die verandering hun dagelijks leven beïnvloedt.

    Deze serie heeft een veelbelovende cast met veel bekende acteurs die al in andere bekende series te zien zijn geweest.
    O.a Greg Grunberg (alias en mini rolletje in Lost), Leonard Roberts (Buffy the Vampire Slayer), Milo Ventimiglia (Gilmore Girls), en Hayden Panettiere (Ally McBeal, Guiding Light). Tim Kring (Crossing Jordan, Chicago Hope) is de man achter de reeks. De piloot aflevering wordt geleid door Dave Semel (American Dreams, Buffy, the Vampire Slayer, Beverly Hills 90210).En word door NBC/Universal/Tailwind geproduced. De eerste aflevering zal op 25 september 2006 worden uitgezonden.


    Het klinkt voor mij heel erg als the 4400..
    Mensen met abillities de slechterik die hun DNA wil gerbuiken voor zichzelf etc etc..
    Maar ik ben wel erg benieuwd en ik vind de 4400 ook leuk, dus ga zeker even kijken.

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de reclames in de USA gezien, en ben in Universal Studio's Orlando ook bij een sneak preview geweest =)

    hele vette serie al moet ik het zelf zeggen, heb The 4400 niet gezien dus kan daar niet over oordelen.


  3. #3

    Standaard

    Ben er wel redelijk benieuwd naar. Wordt erg gepromoot in de VS heb ik het idee. Maar het is altijd leuk als greg grunberg weer ergens opduikt

  4. #4

    Standaard

    Net de pilot gezien en het is een goed begin. Een veel belovende serie, kan er nog niet meer over zeggen, eerst een afwachten hoe het de volgende afleveringen verder gaat.

  5. #5

    Standaard

    Ik vond de pilot ook leuk.
    Hetheeft een beetje een comic stijl tintje en het is mooi gefilmd..
    ben erg benieuwd naar de volgende aflevering..

  6. #6

    Standaard

    Wow de 2e aflevering is echt geweldig!Wat een einde!
    echt een show om in de gaten te houden en te volgen 8)


  7. #7

    Standaard

    Binnenkort maar eens de 1e twee afleveringen kijken dan.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Wow de 2e aflevering is echt geweldig!Wat een einde!
    echt een show om in de gaten te houden en te volgen 8)
    Goede aflevering inderdaad. Ze mochten wel iets meer aandacht/geld besteden aan de CGI-shot op het einde.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Wow de 2e aflevering is echt geweldig!Wat een einde!
    echt een show om in de gaten te houden en te volgen 8)
    Goede aflevering inderdaad. Ze mochten wel iets meer aandacht/geld besteden aan de CGI-shot op het einde.
    Heb de 1e twee afleveringen gekeken en vind het een verassend goede serie. Ben benieuwd of deze in de loop van het seizoen zo goed blijft.
    NBC heeft trouwens een volledig seizoen besteld aangezien de ratings ook erg goed zijn.

    NBC's new superhero drama Heroes has been given a full-season pickup from the network.

    In week one, Heroes won the time period in adults 18-49 and came in second in overall viewers. Week two saw ratings hold steady for the story of ordinary people who discover they possess superpowers.

    "Heroes has delivered exceptional ratings since its premiere, and we're even more impressed with the quality of the upcoming episodes," said NBC TV president Kevin Reilly. "The best is yet to come over the course of a full season with this newest drama sensation."
    Bron: tv.com
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  10. #10

    Standaard

    Goed nieuws dat er tenminste één nieuwe show een volledig seizoen krijgt. Zijn al een aantal serie gecancelled, "Smith" en "Kidnapped". Daar zal het vast niet bij blijven aangezien er nog meer nieuwe serie's slechte kijkcijfers hebben.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Goed nieuws dat er tenminste één nieuwe show een volledig seizoen krijgt. Zijn al een aantal serie gecancelled, "Smith" en "Kidnapped". Daar zal het vast niet bij blijven aangezien er nog meer nieuwe serie's slechte kijkcijfers hebben.
    Ja ik wil ook eigenlijk wachten met het kijken van nieuwe series totdat ik zeker weet dat ze niet gecancelled worden. Kidnapped zal in iedergeval nog wel 13 afleveringen hebben. Gelukkig zal er ook een echt eind komen en zal de serie niet ergens in het midden stoppen.

    Maar moet ook zeggen dat ik Heroes tot nu toe de beste nieuwe serie vind die ik gezien heb. De meeste nieuwe series zijn toch wel allemaal een beetje van hetzelfde.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  12. #12

    Standaard

    Ik vond Smith eigenlijk wel beter en spannender als nieuwe serie, en dan vooral omdat ik persoonlijk Heroes hier en daar wat te ongeloofwaardig en al heel snel in het cliche beeld vond vallen. Daarbij vond ik de nogal 'cheape' special effects een beetje een domper, bijvoorbeeld met het meisje dat haar botten terug haar lichaam in duwt dat in een enkele seconde met een paar paint stroken weer geheeld is. Dat met de Indiase taxichauffeur vond ik dan weer wel aardig.

    Maar ik zal binnenkort de 2e aflevering bekijken, misschien is mijn mening dan weer bijgesteld
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  13. #13

    Standaard

    Erg goede serie. Vooral de 2e aflevering is echt super!
    Deze ga ik in de gaten houden. 8)

  14. #14

    Standaard

    1e aflevering is inderdaad goed genoeg! Nu de tweede maar eens kijken, dank wel dat dt een blijvertje wordt...

  15. #15

    Standaard

    3e aflevering weer goed, het is misschien wat langdradig maar het gegeven is erg goed, de characters zijn interessant en het plot ook!

    [spoiler:2a6039e952] en het einde van afl. 3 was weer echt freaky, je zou der maar liggen [/spoiler:2a6039e952]


  16. #16

    Standaard

    Ik ga nu de 3e aflevering kijken. De eerste 2 afleveringen hebben we meer dan aangenaam verrast! Deze serie kan nog eens een enorme topper worden als dat zo doorgaat! Super!
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  17. #17

    Standaard

    4e Aflevering alweer vandaag, en wat weer een topper! Dit gaat echt de goede kant op! We krijgen steeds meer info, maar vind vooral de rol van [spoiler:f4c256fa34]Hiro[/spoiler:f4c256fa34] nu de goede kant opgaan!!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    4e Aflevering alweer vandaag, en wat weer een topper! Dit gaat echt de goede kant op! We krijgen steeds meer info, maar vind vooral de rol van [spoiler:0fcb86946b]Hiro[/spoiler:0fcb86946b] nu de goede kant opgaan!!
    [spoiler:0fcb86946b] Future Hiro is echt een BAD ASS! Geweldige serie, ook het verhaal van die cheerleader is lekk..euhm goed, vooral wat ze tegen die jongen deed [/spoiler:0fcb86946b]


  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    4e Aflevering alweer vandaag, en wat weer een topper! Dit gaat echt de goede kant op! We krijgen steeds meer info, maar vind vooral de rol van [spoiler:06ce80008e]Hiro[/spoiler:06ce80008e] nu de goede kant opgaan!!
    [spoiler:06ce80008e] Future Hiro is echt een BAD ASS! Geweldige serie, ook het verhaal van die cheerleader is lekk..euhm goed, vooral wat ze tegen die jongen deed [/spoiler:06ce80008e]
    Ja Hiro is echt mijn fav. karakter in de serie.
    [spoiler:06ce80008e]Hij ziet er inderdaad cool uit op het eind.[/spoiler:06ce80008e]
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  20. #20

    Standaard

    Heerlijke aflevering weer, zeker de beste nieuwe serie van dit jaar naar mijn mening. De muziek in de serie past ook perfect bij de hele sfeer. Kan niet wachten op de volgende aflevering.

  21. #21

    Standaard

    Net aflevering 5 gekeken, vraag me echt af [spoiler:18d10c63f7]wat de rol van Claire's vader is in dit alles...[/spoiler:18d10c63f7]

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Net aflevering 5 gekeken, vraag me echt af
    Ook aflevering 5 gekeken, was weer een leuke aflevering.

    [spoiler:320ad3f0bc]
    Vind die Mohinder maar een beetje een zeikerd, eerst gaat hij op zoek naar mensen met speciale gaven en als Peter dan komt om hem te vertellen dat hij iets speciaals kan dan gelooft hij er niks van en doet hij alsof Peter een beetje gek is.

    De vader van Claire lijkt me trouwens ook niet echt slecht te zijn. Volgens mij is hij alleen op zoek naar de Heroes om de inhoud van hun hersenen te kopieren. Misschien dat hij wel op zoek is naar Sylar en dat hij denkt dat een van de Heroes meer weet.[/spoiler:320ad3f0bc]
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  23. #23

    Standaard

    Als dat wat jij zegt over haar vader waar is, waarom zei hij dan over Claire: [spoiler:9d07473a28]"It breaks my heart", toen hij erachter kwam dat zij 'krachten' had...[/spoiler:9d07473a28]

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Als dat wat jij zegt over haar vader waar is, waarom zei hij dan over Claire: [spoiler:76f42550dc]"It breaks my heart", toen hij erachter kwam dat zij 'krachten' had...[/spoiler:76f42550dc]
    [spoiler:76f42550dc]Misschien dat hij weet hoe lastig het is om zulke gaven te hebben en dat hij het erg vind dat Claire hier ook mee te maken zal krijgen.

    Misschien heb ik het wel verkeerd hoor, maar heb zo het gevoel dat ze hem vanaf het begin expres als de bad guy neergezet hebben om ons op een dwaalspoor te zetten.

    Maar we zullen zien.
    [/spoiler:76f42550dc]
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  25. #25

    Standaard

    Sorry dat ik geen spoiler tags gebruik, maar de mensen die hier kijken kennen de serie toch al.

    Die vader van Claire weet al veel langer van d'r krachten af, claire is een adoptie kind. Waarschijnlijk heeft hij haar alleen daarom geadopteerd... ze is tenslotte ook de jongste dus een ander had ie niet kunnen adopteren.

    Verder denk ik niet dat die pa erg goed is, maar kan me niet voorstellen dat hij zijn eigen dochter zou vermoorden of iets in die richting...
    Óla

Pagina 1 van 24 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •