De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pioneer DV-490 vs Panasonic DVD-S 52

    Ik heb laatst een Pioneer DV-490 bij Mediamarkt gekocht. Goed beeld via HDMI en veel mogelijkheden, maar ik hoorde wel heel duidelijk de motor als er een dvd of cd in zat. Dat was erg irritant en ik heb hem daarom teruggebracht. Is dit normaal bij de DV-490 of had ik gewoon toevallig pech?
    Ik heb ook wat zitten lezen over de Panasonic DVD-S52. Iemand ervaring met dit apparaat?

    G 8)

  2. #2

    Standaard

    Hallo,

    Op deze site kun je lezen over DVD-spelers, ook over jouw Pioneer DV-490:
    http://www.areadvd.de/hardware/index/dvdplayer.shtml

    Jan

  3. #3

    Standaard Re: Pioneer DV-490 vs Panasonic DVD-S 52

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DutchD
    Ik heb laatst een Pioneer DV-490 bij Mediamarkt gekocht. Goed beeld via HDMI en veel mogelijkheden, maar ik hoorde wel heel duidelijk de motor als er een dvd of cd in zat. Dat was erg irritant en ik heb hem daarom teruggebracht. Is dit normaal bij de DV-490 of had ik gewoon toevallig pech?
    Ik heb ook wat zitten lezen over de Panasonic DVD-S52. Iemand ervaring met dit apparaat?

    G 8)
    ik heb hem ook en ik hoor het toch ook vrij duidelijk. heb toch meestal het geluid hard genoeg aan staan om het geluid van de DVD speler te maskeren.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Volgens de review is de speler gewoon stil. Wel erg vreemd want de motor is duidelijk te horen. Toch lees ik erg goede reviews over de dv-490. Het is verder wel een erg goede speler. Perfect beeld op mijn Hitachi lcd via HDMI en geavanceerde instelmogelijkheden voor beeld. Alleen jammer dat hij geen optical out heeft.

    G 8)

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DutchD
    Volgens de review is de speler gewoon stil. Wel erg vreemd want de motor is duidelijk te horen. Toch lees ik erg goede reviews over de dv-490. Het is verder wel een erg goede speler. Perfect beeld op mijn Hitachi lcd via HDMI en geavanceerde instelmogelijkheden voor beeld. Alleen jammer dat hij geen optical out heeft.

    G 8)
    U vraagt en wij draaien als het even mogelijk is.

    Kijk eens bij www.kieskeurig.nl die modellen die jij zoekt staan daar ook in. Er staan ook reviews van mensen misschien je daar een vraag kan stellen, misschien jouw antwoord ook toevallig daarbij staat.

    Graag dan he'

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henkie12
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DutchD
    Volgens de review is de speler gewoon stil. Wel erg vreemd want de motor is duidelijk te horen. Toch lees ik erg goede reviews over de dv-490. Het is verder wel een erg goede speler. Perfect beeld op mijn Hitachi lcd via HDMI en geavanceerde instelmogelijkheden voor beeld. Alleen jammer dat hij geen optical out heeft.

    G 8)
    U vraagt en wij draaien als het even mogelijk is.

    Kijk eens bij www.kieskeurig.nl die modellen die jij zoekt staan daar ook in. Er staan ook reviews van mensen misschien je daar een vraag kan stellen, misschien jouw antwoord ook toevallig daarbij staat.

    Graag dan he'
    Nu is kieskeurig ook weer niet een van de meest betrouwbare sites.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •