Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 49 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Opvolgers van top films

    Ik zat zo eens te zoeken bij Movies.com en kwam daar toch wel een aantal leuke films tegen die in de toekomst gaan komen.
    Oa: Gladiator 2 (2003), Bad Boys (geen datum, wel weer met Will Smtih en Martin Lawrence waarschijnlijk), Lethal Weapon 5 (2004; Mel Gibson, Danny Glover, Chris Rock, Rene Russo, Traci Wolfe, Joe Pesci ), Die Hard 4 (2002; Bruce Willis toch??), Terminator 3: Rise of the Machines

    Duurt nog wel een tijdje voor ze naar ons land komen, maar zitten wel leuke films bij.
    Sommige zullen wel al bij jullie bekend zijn, maar dacht dat het toch wel leuk was om even te posten.

    Heb je er zelf ook nog een paar, vul het dan bij

    Gegroet
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  2. #2

    Standaard

    Die Hard 4?
    Ik dacht dat Bruce Willis geen actiefilms meer wilde maken.
    Vreemd...

    Gladiator 2, ik weet niet wat ik daar van moet denken. Kan geen sequel zijn (staat ook op de site die je gaf).

  3. #3

    Standaard

    lord of the rings

    ben benieuwd wat gladiator 2 dan gaat worden. moeten ze wel met een heel goed verhaal komen.

  4. #4

    Standaard

    Tsja, kan er ook niet echt veel uit wijs worden allemaal, maar dacht post het maar even, misschien dat anderen er wel wat meer info over hebben.
    Misschien staat Russel wel op uit de dood

    Tsja, en dan Bruce in Die Hard 4. Ik heb het daar van overgenomen maar na de aanslagen had hij gezegd niet meer in dit soort films te willen spelen. Ben benieuwd, hij is toch de enige echte Die Hard

    Nog een paar toppers: Rambo 4, Fast and the Furious 2 (2003; YES kan niet wachten), Tomb Raider 2 (2003; weer met Angelina Jolie) en X-Men 2 en 3 komen ook in 2003

    /EDIT

    Back to the future 4 (2004), Mission Impossible 3 (2004; wederom met Tom Cruise), Alien 5 (2004)
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  5. #5

    Standaard

    James Bond is natuurlijk ook een jaarlijks terugkerend "kerstverhaal".
    Ik weet zelf niet echt films te bedenken, die schreeuwen om een vervolg. 'k Zou hooguit benieuwd zijn hoe Godfather deel 10 er uit zou komen te zien
    Of: Pink Floyd over 25 jaar met een DTS-track vanuit het bejaardentehuis.
    Heel serieus zou ik wel wat meer Star Wars verdragen. En Lord of the Rings mag ook de nodige vervolgen krijgen.
    That's all for now folks!!

  6. #6

    Standaard The Matrix

    The Matrix komt meen ik ook met een vervolg

    volgens mij is dit de goede link :

    http://us.imdb.com/Title?0234215

  7. #7

    Standaard

    Charlie's Angels 2 (2003).
    En ja ik denk ook niet dat Galdiator 2 wat zal worden want gaat Maximus (Russel) natuurlijk al dood in deel 1 en ik dacht ook dat Bruce na 11 september geen aktiefilms meer wou maken.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  8. #8

    Standaard

    Terminator 3 inderdaad, als ik tijd heb ga ik misschien wel naar de US om hem te zien.

    Graag zou ik ook een vervolg zien op American History X

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JDT
    Charlie's Angels 2 (2003).
    En ja ik denk ook niet dat Galdiator 2 wat zal worden want gaat Maximus (Russel) natuurlijk al dood in deel 1 en ik dacht ook dat Bruce na 11 september geen aktiefilms meer wou maken.
    Ooit gehoord van een prequel? (staat ook bij de link trouwens dat het een prequel moet worden)
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  10. #10

    Standaard

    Blade 2
    MIB 2
    American Psycho 2
    Talented Mr Ripley 2
    Harry Potter
    Batman

    De bovenste 2 komen volgens mij nog dit jaar in de theathers en de rest weet ik het nog niet.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  11. #11

    Standaard

    10/02/01
    Bruce Willis told E! News that in the wake of Sept. 11, the plans to make the next film in the Die Hard series have been scrapped. (Dark Horizons)

    rest my case.
    Yesterday i woke up sucking on a lemon

  12. #12

    Standaard

    Het gaat hier meer om geruchten en vermoedens dan om concrete projecten. Zo zullen zowel Die Hard 4 als Rambo 4 bij gebrek aan animo bij de beoogde hoofdrolspelers waarschijnlijk niet doorgaan.

    Bij coming attractions (http://corona.bc.ca/films/main.html) heb je ook zo'n overzichten van geruchten, speculaties en af en toe wishful thinking. Bij ieder 'project' staat hier ook nog eens aangegeven in welke fase het verkeert (gerucht, opnames zijn bezig, afgerond, et cetera).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #13

    Standaard

    Het vervolg op Gladiator, wat inderdaad een prequel wordt is voorlopig nog wel ff uitgesteld. Ridley Scott scheen meer interesse te hebben in de Alien prequel.

    Andere geruchten: (Waar ik persoonlijk niet allemaal even blij mee ben)

    Rush Hour 3, 4
    Charlies Angels 2
    Pulp Fiction/Reservoir Dogs Prequel. 'Vega Brothers' met John Travolta en Michael Madson.
    F&F 2
    The Exorcist krijgt ook weer een prequel. (Schijnt)

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens-Jan
    Die Hard 4?
    Ik dacht dat Bruce Willis geen actiefilms meer wilde maken.
    Vreemd...

    Gladiator 2, ik weet niet wat ik daar van moet denken. Kan geen sequel zijn (staat ook op de site die je gaf).
    Ik vind Gladiator goed maar een deel 2 lijkt me nou helemaal niks. Het lijkt wel of iedere film een vervolg moet hebben, wat een onzin zeg.

  15. #15

    Standaard

    Po zich wel leuk en aardig, alleen hoop ik niet dat zo alles dus uitgemolken gaat worden en er alleen maar slechte kwalteit gaat komen...


    Pulp Fiction/Reservoir Dogs Prequel. 'Vega Brothers' met John Travolta en Michael Madson.
    Hierop maar een ding......



    WHOEHOE!!!!!!!!!!
    StarTrader

  16. #16

    Standaard

    En wat te denken van Indiana Jones 4 die er zeker gaat komen. Verder X-men 2, True lies 2 en Austin Powers 3.

    Geruchten: Terminator 4, Alien 5 en The mummy 3 (ja echt...), Rocky 6.

    Zeker niet: Titanic 2, Star Wars 7-9, Rambo 4, (Die hard 4 ???).

  17. #17

    Standaard

    Tsja het lijkt wel of de makers van elke film die een beetje goed loopt zich gelijk verplicht voelen tot het maken van een sequel. Wel zonde, want vaak verpest het toch de naam van de film... En oh ja, tomb raider 2?? Het eerste deel was al voortborduren op de games-serie (oftewel geld inzamelen m.b.v. de goede naam) een vervolg zou wel helemaal triest worden zeg...


    Die voor ze

  18. #18

    Standaard

    Die Hard 4?
    Dat is dan wel een vette nakomer zeg! Deel 3 dateert van 1993 als ik me niet vergis. Bruce Willis gaat dan zeker John McClane spelen die bijna met pensioen gaat. Zou er dan nog een 3de Gruber mof zijn?

    Lethal Weapon 5?
    Aren't they getting too old for that shit? In deel 4 had Roger Murthaugh al last van likdoorns.

    Terminator 3?
    Dan mag Arnold weer flink aan de bak moeten in de sportschool.

    James Bond?
    Geen problemen mee, zolang 007 maar tijdig vervangen wordt of niet soms Roger Moore?

    Rambo 4?
    Rocky 6?
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet nog verder uitmelken. Alleen die kop van Sylvester Stalone al.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Job Rijskamp
    Die Hard 4?
    Dat is dan wel een vette nakomer zeg! Deel 3 dateert van 1993 als ik me niet vergis. Bruce Willis gaat dan zeker John McClane spelen die bijna met pensioen gaat. Zou er dan nog een 3de Gruber mof zijn?

    Lethal Weapon 5?
    Aren't they getting too old for that shit? In deel 4 had Roger Murthaugh al last van likdoorns.

    Terminator 3?
    Dan mag Arnold weer flink aan de bak moeten in de sportschool. Trouwens wel een latertje, want T2 is van 1991! Arnie is al iets van 55. Zie je het al voor je een bejaarde Terminator?

    James Bond?
    Geen problemen mee, zolang 007 maar tijdig vervangen wordt of niet soms Roger Moore?

    Rambo 4?
    Rocky 6?
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet nog verder uitmelken. Alleen die kop van Sylvester Stalone al.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Job Rijskamp
    Die Hard 4?
    Dat is dan wel een vette nakomer zeg! Deel 3 dateert van 1993 als ik me niet vergis. Bruce Willis gaat dan zeker John McClane spelen die bijna met pensioen gaat. Zou er dan nog een 3de Gruber mof zijn?
    Wat dacht je dit verhaaltje. Bruce doet geen Die Hard 4. Het schijnt dat Ben Affleck de rol gaat overnemen

    Heb nog een paar vervolgen/prequels (zijn deze al voorbij geweest in deze post of...)

    The Sum of All Fears
    Red Dragon
    Shanghai Knights
    The Rules of Attraction
    Once Upon A Time In Mexico
    Queen Of The Damned
    Hypercube
    Spy Kids: Island Of Lost Dreams
    Vampires: Los Muertos
    Halloween: Homecoming
    Star Trek: Nemesis
    Indiana Jones 4
    Conan 3
    Stuart Little 2
    Jeepers Creepers II
    Jason X
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  21. #21

    Standaard Re: The Matrix

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NiHiels
    The Matrix komt meen ik ook met een vervolg
    Sterker nog... Er komen nog TWEE opvolgers van de Matrix. Hiervoor zijn zelfs al scenes gefilmd, gelijktijdig met de eerste!

    The Matrix Reloaded
    The Matrix Revolutions

    Ze staan schijnbaar beide gepland voor volgend jaar...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Wat dacht je dit verhaaltje. Bruce doet geen Die Hard 4. Het schijnt dat Ben Affleck de rol gaat overnemen
    NEEEEEEE, alsjeblieft niet dat stomme Pearl Harbor acteurtje, er blijft maar één echte Die Hard en dat is toch echt Bruce Willis. Jammer dat hij alleen geen actiefilms meer wil maken.

    En dat Gladiator 2 verhaal, op imdb staat er niks over, wat moet je geloven?

  23. #23

    Standaard

    The Mummy 3 = The Mummy Returns 2 = The Scorpion King

  24. #24

    Standaard mijn rijtje

    Bond 20 (Die Another day) en nog meer delen...
    Harry potter 2,3,4,5,6,7
    Meninblack 2
    X-men 2
    Spygame 2

    Vedder,van onder staande films is nog niets zeker:

    Spiderman 2
    Batman 5
    Bridget Jones a diary 2
    Harry Potter 5,6,7.8
    Mission Impossible 3
    Rush Hour 3 en 4
    Jurassic Park 4

  25. #25

    Standaard

    Ben Afleck die de rol over neemt van Bruce Willis zou een beetje jammer zijn voor de "stoere John McClane". Er is er maar 1 en dat is Bruce!

    Stukje over Die Hard 4
    Numerous plotlines have been floated about and discarded, but one feature remains constant: Bruce Willis wants this John McClane adventure to be more humane and less violent than the previous installments. But how can you "die hard" without heavy artillery? Supposedly it'll happen, and in a jungle no less.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •