Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 89 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard

    NL versie?? dieis toch nog niet uit?? weet je zeker dat het geen import is??

  2. #2

    Standaard

    De hoes is Nederlands met een Quote's van het AD en Nieuwe Revu. Verder bevat de DVD de volgende extra's : Trailer, Cast & Crew, Christopher Nolan Interview (30min). Stemra en NVPI logotjes. © 2002 Universal Pictures Benelux. Is denk ik toch de goede versie

  3. #3

    Standaard

    Memento ZOU ook in DTS komen, totdat ze die info een paar weken geleden opeens aan gingen passen. Ik hoop dat het de goede versie was, dan heeft ie toch DTS
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  4. #4

    Standaard

    dat dacht ik dus ook. ik was dus ff aan het sjoppen en zag hem dus helemaal vooraan liggen.

    De hoes

  5. #5

    Standaard

    Aah dat zou helemaal een mooie verassing zijn, alsie stiekem toch DTS zou zijn Moet ik alleen nog uitkijken waar ik hem ga kopen/bestellen, ik wil wel de DTS versie dan...

    Oh en hoe is de film verder trouwens?

  6. #6

    Standaard

    Best een goede film, heb hem een tijd geleden gehuurd.
    Wel een film waar je 100% je aandacht bij moet houden.
    De film begint zeg maar bij het einde van de film en dan gaat hij weer een tijd terug en krijg je telkens flashbacks.
    Begrijp best dat sommige mensen dit echt een waardeloze film vinden als je niet tegen dit soort opbouw van films kan en snel bent afgeleid.

    Zou wel heel fijn zijn als hij inderdaad in DTS uit komt, de huurversie was ook DTS.
    Koop hem wel een keer als hij ergens voor een redelijke prijs ligt of in de aanbieding (makro, MM)

  7. #7

    Standaard

    Als jullie op zouden letten, zou je hebben gezien dat onder op het plaatje duidelijk: alleen bestemd voor verhuur staat. Het gaat hier dus om de huur-versie en daarvan was al bekend dat hij DTS had. Of de koop-versie het ook heeft, is hiermee niet bewezen.

    Groeten,

    BasH

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Man
    Afgelopen zaterdag gekocht bij MM Rotterdam Alexandrium voor ik dacht €24. NL versie met DTS
    Ik weet het niet hoor Bash, maar dit klinkt niet echt als een verhuurversie. Misschien zijn ze het tekstje "Alleen bestemd voor verhuur" vergeten weg te halen op de koopversie, of denk je soms dat MM illegale (verhuur)versies verkoopt??

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BasH
    Als jullie op zouden letten, zou je hebben gezien dat onder op het plaatje duidelijk: alleen bestemd voor verhuur staat. Het gaat hier dus om de huur-versie en daarvan was al bekend dat hij DTS had. Of de koop-versie het ook heeft, is hiermee niet bewezen.

    Groeten,

    BasH
    Das mijn fout . Dat plaatje is niet van mij afkomstig en dus niet zelf gescand. Ik had even snel geken of het dezelfde was en heb over dat stukje "uitsluitend bestemd voor verhuur" gekeken. Op mijn versie staat dus ook in het blauw "uitsluitend bestemd voor verkoop". Sorry voor de verwarring

  10. #10

    Standaard

    Vraagje aan de gelukkige eigenaren van Memento:
    zit die "reverse" easter-egg er op?

  11. #11

    Standaard

    **little off-topic**

    in de regio 2 sectie liep ik een keer te zeiken, dat memento geen dts had. ok heb je dus 2 versies, dat kan!

    kijk ik bij de MM Rotterdam Centrum - memento DD 5.1
    kijk ik bij de MM Rotterdam Alexandrium - Memento DTS

    Dat eigen inkoopbeleid helpt heel die filialen naar de knoppen

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    kijk ik bij de MM Rotterdam Centrum - memento DD 5.1
    De versie die ik gisterenmiddag 1 april rond 17:40 in een verder bijna verlaten MediaMartkt Centrum in mijn handen had had DTS. Zelfde hoes als de door Alexander gescande, enkele posts eerder.
    Dus ik weet niet wanneer je gekeken hebt, maar het zal wel niet vanochtend of gisterenmiddag geweest zijn..

    Het lijkt alsof je het over de UK-importversie hebt (zonder DTS, geen NL-ondertitels, alleen Engelse ondertiteling). Die is in vrij veel winkels verkrijgbaar geweest de afgelopen tijd, inclusief FRS, Rodisc en diverse MediaMarkten.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Vraagje aan de gelukkige eigenaren van Memento:
    zit die "reverse" easter-egg er op?
    En weet iemand al een antwoord op bovengenoemde vraag, ik ben zelf ook nieuwsgierig??
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  14. #14

    Standaard

    Nou, ik ga morgen naar MM Arena en dan zie ik het wel. DD 5.1 of DTS? Als ie er voor een goede prijs ligt maakt dat me niet zoveel uit. Ik hoop natuurlijk DTS, maar deze thread begint wat dat betreft een beetje verwarrend te worden. Iemand (een bezitter) uitsluitsel?
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  15. #15

    Standaard

    Ik dacht dat memento op 4/4/2002 uitkwam... enevijs, alle2 de versies (DD 5.1 en DTS) zijn nederlands ondertiteld?

  16. #16

    Standaard

    Memento komt inderdaad pas op 4/4 uit. Alle versies die dus nu in de winkel liggen zijn dus import, en kunnen dus ook verschillend zijn. Zo zag ik bij van Leest vandaag een DD 5.1 versie, maar hebben anderen dus wel een DTS versie weten te krijgen ergens anders. Officieel zou de NL versie (die op 4/4 uitkomt dus) volgens mij geen DTS hebben...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DrBob
    Memento komt inderdaad pas op 4/4 uit. Alle versies die dus nu in de winkel liggen zijn dus import, en kunnen dus ook verschillend zijn. Zo zag ik bij van Leest vandaag een DD 5.1 versie, maar hebben anderen dus wel een DTS versie weten te krijgen ergens anders. Officieel zou de NL versie (die op 4/4 uitkomt dus) volgens mij geen DTS hebben...
    Ik weet niet of de release datum klopt. Het is al eerder voorgekomen dat sommige winkels bepaalde films eerder hebben en dan ook in de verkoop doen (Tombraider, Swordfish). Maar het is wel allemaal verwarrend voor de consument, ook de informatie omtrent de specificaties (wel of geen DTS) is ook erg verwarrend.
    Ik zal het wel zien als ik de dvd zelf in mijn handen heb!!!

    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  18. #18

    Standaard

    Ja je hebt gelijk, als ik ergens een DTS versie zie voor niet teveel geld koop ik hem gewoon alleen blijft het ff oppassen met bestellen via internet...

  19. #19

    Standaard

    De Nederlandse versie lijk verdacht veel op de Belgische, dus wel met DTS, maar zonder Easter Egg, en waarschijnlijk ook in het verkeerde beeldformaat van 1.78:1 ipv 2.35:1. Misschien kan iemand dat bevestigen (of liever nog tegenspreken)?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B
    De Nederlandse versie lijk verdacht veel op de Belgische, dus wel met DTS, maar zonder Easter Egg, en waarschijnlijk ook in het verkeerde beeldformaat van 1.78:1 ipv 2.35:1. Misschien kan iemand dat bevestigen (of liever nog tegenspreken)?
    De versie van mij is idd GEEN 2.35:1

  21. #21

    Standaard Huurversie bij MediaMarkten Rotterdam

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Man


    De versie van mij is idd GEEN 2.35:1
    Bedankt voor de informatie, Alexander!

    Dit is interessant, en goed om te weten.
    Op de hoes die je eerder plaatste staat ook alleen "16:9", en niet iets over de beeldverhouding.

    Ook staat op de hoes "Alleen voor verhuur". De MediaMarkten in Rotterdam verkopen dus de Nederlandse verhuurversie met 'afgekapt' (16:9 pan/scan), maar wel anamorphic beeld (niet zo best) en DTS-geluid (OK).

    Een goede reden om mijn geld nog maar even in mijn portemonnee te houden.

    Overigens is het niet zo bijzonder dat in de handel DVDs met "Alleen voor verhuur" op de hoezen verschijnt. Alle versies die ik gezien heb van "The Road to El Dorado" (zelf gekocht bij Blokker gekocht, maar ook bij MediaMarkt gezien) hebben dat bijvoorbeeld ook op de hoes staan.

  22. #22

    Standaard

    Nog voordat de film daadwerkelijk in de verkoop is brengt het al zoveel mysteries en discussies te weeg en roept het zo veel vraagtekens op. !!!!
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  23. #23

    Standaard

    Memento Ned.editie sinds vrijdag 29-3 in bezit Nog steeds geen Easter Egg kunnen ontdekken. Beeld form 16:9 Audio 5,1 +DTS.
    Extra's Trailer , Cast & Crew, Christopher Nolan interview 30 min.
    Op de zijkant staat uitsluitend bestemd voor verkoop

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Vraagje aan de gelukkige eigenaren van Memento:
    zit die "reverse" easter-egg er op?
    Ik heb zelf geen idee, maar in DVD Gratis stond dat die Easter Egg er wel op zal zitten.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HEGO
    Memento Ned.editie sinds vrijdag 29-3 in bezit Nog steeds geen Easter Egg kunnen ontdekken. Beeld form 16:9 Audio 5,1 +DTS.
    Extra's Trailer , Cast & Crew, Christopher Nolan interview 30 min.
    Op de zijkant staat uitsluitend bestemd voor verkoop
    Ik heb de Import, als er een "Easter egg" opzit moet dat in ieder geval de omgekeerde film zijn.
    Hoe vind je 'm bij de Import?
    Het menu is als het goed is geanimeerd, je ziet telkens foto's op je af komen. Onder iedere foto staat waar je heengaat als je er op klikt. Alleen de laatste foto niet, als je deze dus kiest krijg je de film omgedraait.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •