De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Sony DVD architect

  1. #1

    Standaard Sony DVD architect

    Hoi allemaal ik zit met een vervelend probleem
    Ik gebruik Sony Dvd Architect 3.0 om DVD’s aan te maken
    Ik ben daar zeer tevreden van, alles lukt perfect, menu’s aanmaken, selecteerbare audio, selecteerbare ondertitels.
    Behalve één ding dat ik maar niet wil lukken
    De letter grote van de ondertittels zijn maar de helft van wat ze zouden moeten zijn, en vreemd genoeg staan ze wel op de juiste hoogte als ik 2 tekstlijnen heb, m.a.w de spatie tussen de regels is vrij groot.
    Het lijkt net of er ergens een comando gegeven word om het letter type een bepaald formaat te geven. (kleiner dan normaal)
    Ik maak mijn ondertittels aan met subtitle workshop omdat dit een zeer handig tooltje is voor dit werk.
    Nadien sla ik alles op als sonic subs, want dat is blijkbaar de enige vorm die Sony Sony Dvd Architect herkend samen met *.txt maar dat laatste lukt helemaal niet

    Ik heb verschillende sites bezocht ook die van Sony zelf maar nergens een antwoord of zelfs maar een spoor van dit probleem.
    Is er iemand die weet waar het verkeerd gaat, of bestaan er gelijkwaardige programma’s zoals subtitle workshop die in staat is om sonic subs te maken. Heb ook al gezocht naar convertors van bv srt naar sub maar zonder resultaat.
    In subtitle workshop is er niks aan te passen dat van invloed is op de output van het bestand.
    Ik vind het een spijtige zaak, het is een uitstekend en prettig programma om mee te werken op dat ééne detail na.

  2. #2

    Standaard

    Ik weet niet wat je aan het ondertitelen bent, maar dit riekt naar illegale praktijken. En die worden niet geaccepteert op dit forum. Ik zie ook dat dit je eerste post is en je hebt klaarblijkelijk, mocht het om illegale dingen gaan, de regels niet gelezen. Dus mods het lijkt me duidelijk dat er hier een slotje op moet...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard pardon ?

    Het gaat niet over illegale downloads maar over mijn eigen foto's die ik samen breng als avi's en die nadien met subs, + een ingesproken audio spoor en een muziek spoor op een DVD gaan met daaronder uitleg met subs voor degenen die meer in details wensen over dat onderwerp.
    .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •