Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 53 van 53 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    'Bij de hele goedkope optische kabels zit er geen glasfiber in, maar mica-geleiders.. wat ervoor zorgt dat er veel verlies is.'

    Kan iemand mij vertellen wat precies het verschil is tussen glasfiber en mica?

  2. #52
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerd
    'Bij de hele goedkope optische kabels zit er geen glasfiber in, maar mica-geleiders.. wat ervoor zorgt dat er veel verlies is.'

    Kan iemand mij vertellen wat precies het verschil is tussen glasfiber en mica?
    Echte glasfiber is duur, en reken maar dat je onder de 50 euro geen glasfiber hebt!

    Het verschil is dat glasfiber kabel betere geleiding heeft, maar hij is (dacht ik) wel kwetsbaarder voor breuk.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerd
    'Bij de hele goedkope optische kabels zit er geen glasfiber in, maar mica-geleiders.. wat ervoor zorgt dat er veel verlies is.'

    Kan iemand mij vertellen wat precies het verschil is tussen glasfiber en mica?
    Echte glasfiber is duur, en reken maar dat je onder de 50 euro geen glasfiber hebt!

    Het verschil is dat glasfiber kabel betere geleiding heeft, maar hij is (dacht ik) wel kwetsbaarder voor breuk.
    Waar het om gaat is of jij het verschil hoort. Probeer eens ergens twee kabels te lenen zodat je zelf kunt testen. Ik heb overigens nog een Oehlbach Red Optostar liggen van 0,5 meter die ik niet gebruik. PM maar als je interesse hebt.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •