Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.

Discussie: Iemand een voorstel

  1. #1

    Standaard Iemand een voorstel

    Goeiendag,

    Mijn vraag is eigelijk of iemand een goede set weet betreft het aanschaffen van een home cinema set.
    Ze moeten hangen en het is voor een kamer van ongeveer 60 m2.

    Tussen de 500 en 1000 euro mag het wel kosten.

    Groetjes,

    Hans

  2. #2

    Standaard Re: Iemand een voorstel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door malt
    Goeiendag,

    Mijn vraag is eigelijk of iemand een goede set weet betreft het aanschaffen van een home cinema set.
    Ze moeten hangen en het is voor een kamer van ongeveer 60 m2.

    Groetjes,

    Hans
    Budget, wensen?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Tussen de 500 en 1000 euro mag het wel kosten.

  4. #4

    Standaard

    Wat voor speakers wil je sattelietjes, bookshelf, vloerstaanders?
    Losse componenten of een all in one?

    Ik denk dat Yamaha met de welbekende AV-packs er aangenaam is in deze prijsklasse. Losse componenten die tzt altijd te upgraden zijn.
    Vergeet ook niet dat een scart kabel, digitale interlink en luidspreker kabels (goeie dan) ook nog geld kosten.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Wat voor speakers wil je sattelietjes, bookshelf, vloerstaanders?
    Losse componenten of een all in one?

    Ik denk dat Yamaha met de welbekende AV-packs er aangenaam is in deze prijsklasse. Losse componenten die tzt altijd te upgraden zijn.
    Vergeet ook niet dat een scart kabel, digitale interlink en luidspreker kabels (goeie dan) ook nog geld kosten.
    Als speakers het liefst sattalietjes. De set (liefst all in one maar niet verplicht) moet gewoon een tijd mee kunnen. Overige items of upgrades hoeven niet met het geld meegerekend te worden.

  6. #6
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Hans,

    Bij de BCC hebben we nu een mooie set staan van Harman Kardon icm JBL. Klinkt behoorlijk goed moet ik zeggen! Deze valt perfect in jouw prijsklasse.

    Ook hebben we de yamaha AV pack, maar dan vindt ik de harman kardon toch iets beter klinken (maar dat is geheel persoonlijk!)

    Kom een keertje langs op vrijdag avond of zaterdag, dan kan ik je wat laten luisteren.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Hans,

    Bij de BCC hebben we nu een mooie set staan van Harman Kardon icm JBL. Klinkt behoorlijk goed moet ik zeggen! Deze valt perfect in jouw prijsklasse.

    Ook hebben we de yamaha AV pack, maar dan vindt ik de harman kardon toch iets beter klinken (maar dat is geheel persoonlijk!)

    Kom een keertje langs op vrijdag avond of zaterdag, dan kan ik je wat laten luisteren.
    He Robert,

    Het is niet voor mij maar voor mn schoonouders
    Alleen hebben die niet echt veel verstand van dit soort zaken dus moet ik het regelen. Ik zal ze een keer langs sturen om te komen luisteren.

    Ik heb ook een Pioneer RCS-505H of Sony-HTD op het oog maar weet niet of dit goeie zijn.

  8. #8
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Denk dat je dan beter met de H/K met JBL uitbent.

  9. #9

    Standaard

    Inderdaad, al is de HK wel erg smaakgevoelig, (niet mijn smaak) maar wel mooi in dit segment.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Denk dat je dan beter met de H/K met JBL uitbent.
    Ik ben wel fan van H/K en de combinatie met JBL is doorgaans erg fijn.
    Een leuke set voor een leuke prijs!

  11. #11

    Standaard

    Geluid is zeker fraai, alleen vind ik de receivers echt te log, ook een lage WAF hier.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Geluid is zeker fraai, alleen vind ik de receivers echt te log, ook een lage WAF hier.
    Lage WAF?

  13. #13
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door malt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Geluid is zeker fraai, alleen vind ik de receivers echt te log, ook een lage WAF hier.
    Lage WAF?
    Woman's Acceptance Factor.

  14. #14

    Standaard

    Ik denk dat in dit geval de HK JBL combi of een AVpack van yamaha de juiste keuze is. Gezien de speakers van Yamaha kan ik me overigens wel de HK-JBL combi voorkeur indenken van velen.

    Laat je schoonouders in ieder geval zelf gaan luisteren en ga desnoods mee om hen te assisteren, het kan immers nooit kwaad om een wit voetje bij je schoonouders te halen :wink:

  15. #15
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Denk dat je dan beter met de H/K met JBL uitbent.
    Ik ben wel fan van H/K en de combinatie met JBL is doorgaans erg fijn.
    Een leuke set voor een leuke prijs!
    Dat is het zeker!

    Als je het gaat vergelijken met de AVpack van Yamaha, is de Harman Kardon gewoon wat voller qua geluid. Het geluid komt meer los.

    Maar je moet bij harkan kardon wel degelijk een goede combinatie hebben, anders kan het voor geen meter klinken!

  16. #16

    Standaard

    Heb jij een plaatje van die set Robert?

  17. #17

    Standaard

    Volgens mij is dat deze set:

    Te vinden op bcc.nl, sound&vision, Home Cinema en de prijs selecteren op 745-949.99, dan krijg je hem meteen.

  18. #18
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Leuke set, zeker om mee te beginnen.

  19. #19

    Standaard

    Johan, jij hebt zeker de smileys ontdekt :wink: ?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Leuke set, zeker om mee te beginnen.

  20. #20
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Nee hoor had ze al langer staan (die site) maar had nu gewoon weer eens zin om ze te gebruiken.
    Vind ze wel leuk.

  21. #21

    Standaard

    Johan, ik weet exact wat jij bedoelt, maar volgens mij begrijpt niemand anders deze opmerking omdat ik het in een ander topic zei :wink: .(en nu snapt helemaal niemand het meer).
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Nee hoor had ze al langer staan (die site) maar had nu gewoon weer eens zin om ze te gebruiken.
    Vind ze wel leuk.

  22. #22
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Om eerlijk te zijn begrijp ik het zelf ook niet meer.

  23. #23

    Standaard

    volgens mij ben ik zelf de draad kwijt, sorry :wink:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Om eerlijk te zijn begrijp ik het zelf ook niet meer.

  24. #24
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Volgens mij is dat deze set:

    Te vinden op bcc.nl, sound&vision, Home Cinema en de prijs selecteren op 745-949.99, dan krijg je hem meteen.
    Dat is hem zeker! Prima set. Die JBL speakers zijn overgens toch ook niet verkeerd moet ik zeggen! Ik ben qua audio best kritisch, maar voor compact speakers ben ik er best over te spreken! Zeker niet de minste set om aan te schaffen! Hiermee kun je toch heel wat jaartjes plezier van beleven

    hij kost overgens 799. Houdt echter wel rekening met wat kabels die erbij komen! Die frutkabeltjes die erbij zitten is werkelijkwaar 10x niets.

    Ik merkte laatst zelfs bij mijn zus dat haar subwoofer bromde. Dat lag gewoon duidelijk aan de kabel, omdat ie zo belabberd afgeschermd was.

  25. #25

    Standaard

    De genoemde Harman Kardon/JBL set ziet er qua specs inderdaad niet verkeerd uit. Echter is het wel zo dat de nieuwe lichting A/V receivers, ook in de budgetregionen, uitgerust gaan worden met HDMI aansluitingen. Wellicht dat je ze nu nog niet gaat gebruiken, maar wie weet in de toekomst wel... De Harman Kardon AVR 135 loopt inmiddels ook weer geruime tijd mee dus je kan het best als een uitloopmodel beschouwen daar de x40 serie al uitgebracht. Desalniettemin is het wel kwaliteit wat je in huis haalt, maar nogmaals, als ik jouw was zou ik even wachten... Greetz ERIK
    Panasonic TX-28DK1F | Marantz SR4600 | Marantz DV4610 | MORDAUNT-SHORT Genie |

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •