De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mediacheckpoint betalen

    Hallo,

    Ik heb iets besteld via Mediacheckpoint.
    Maar k heb geen idee hoe ik dit moet betalen, moet via de bank.
    Ik heb deze gegevens gekregen.

    Deutsche Bank Saar
    -Saarbrücken-
    bank code 590 700 70
    account nr. 0 105 908

    Wat is bank code? en wat is account nr?
    Welke is nu het bankrekeningnr?

    Ik snap er niks van, want met overschijvingskaarten kan je niet naar het buitenland overmaken.
    Kan iemand mij helpen

  2. #2

    Standaard

    wat raar is het niet zo dat ze spullen bij de deur afleveren en dat je dan contant aan ups moet betalen

  3. #3

    Standaard

    hoe het betalen precies zit met mediachekpoint weet ik niet maar wat ik wel weet is dat je speciale overschrijvingskaarten voor buitenlandse betalingsopdrachten bij het postkantoor(als je bij de postbank zit natuurlijk). Via girotel kan het helaas ook niet.
    als je hier nog vragen over hebt moet je ff de klantenservice bellen vand e postbank (0800-0400), misschien weten die hoe je dat makkelijk en snel kan betalen.

    hoe het bij de rabobank e.d. zit weet ik niet.

    /EDIT/

    shit, Nicolas heeft net eerder op de 'submit reply knop' gedrukt
    dit verhaaltje van mij is dus niet nodig

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NiHiels


    /EDIT/

    shit, Nicolas heeft net eerder op de 'submit reply knop' gedrukt
    dit verhaaltje van mij is dus niet nodig

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nicolas cage


    en ik heb er nog zo mijn best op gedaan

  6. #6

    Standaard

    Ik heb niet zo lang geleden ook iets betsteld daarzo, en het is idd erg onduidelijk hoe het moet. Het zit dus zo:

    Je hebt ergens moeten kiezen tussen cash on delivery of cash before delivery. Ik had de laatste gekozen, en kreeg dezelfde gegevens in een mailtje als jij, dus ik neem aan dat jij die ook hebt gekozen.

    Ik zit bij de postbank, en als je daar ook zit moet je speciale overschrijvingskaarten aanvragen voor het buitenland. Om dat te doen moet je dus even het info-nummer bellen dat iemand hiervoor ook gaf. Ze sturen dan na een paar dagen speciale enveloppen en even later een overschrijvingsboekje. Daar zitten dus overschrijvingskaarten in waar je wel die bankgegevens in kunt vullen enzo.
    Als je die ingevuld en opgestuurd hebt duurt het nog een tijdje voordat het van je rekening wordt afgeschreven, en nog langer voordat mediacheckpoint het ontvangt. Pas dan krijg je van ups een mailjte met trackingnummer enzo, zodat je precies weet waar je pakje steeds is...

    Als je niet bij de postbank zit zou ik het niet weten, maar dan zou ik gewoon even je bank bellen en om hulp vragen (zo heb ik het ook gedaan)

    veel succes

  7. #7

    Standaard

    Hartelijk dank.

    Maar welke van de 2 is nou het rekeningnummer?
    En moet ik bij omschrijving het ordernr. invoeren?

  8. #8

    Standaard

    ff vraagje, heb je een postbank rekening?? dan kan ik het namelijk helemaal uitleggen, bij andere banken zou ik het niet weten.
    Het rekeningnummer is account nr. dus 0 105 908. Wat er boven staat moet je bij de postbank op de achterkant invullen, dat gaat puur over de bank. Ik heb gewoon bij mededelingen het ordernummer ingevuld.

  9. #9

    Standaard

    Ik ben bij de ABN-Amro.
    Aan wie moet ik het over laten maken? Mediacheckpoint??

  10. #10

    Standaard

    Ondanks de goede adviezen van anderen lijkt het me het beste om het gewoon aan je eigen bank te vragen. Buitenland betalingen duren sowieso al langer en als je per ongeluk iets verkeerd invult duurt het weer een eeuwigheid voor je bank het terugstuurt. Je bent zo weer 1 week verder...
    Vraag ook meteen wat het kost, dan voorkom je weer verrassingen.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  11. #11

    Standaard

    Ik ga vanmiddag ff langs de bank.
    Ik laat het dan wel weten, is wel zo makkelijk voor anderen.

  12. #12

    Standaard

    Ben bij de bank geweest.
    Het is heel makkelijk, zij doen het gewoon voor je, het enige wat je moet doen is een handtekening zetten!

    Dus alles is gelukt, nu maar wachten op de receiver

  13. #13

    Standaard

    Op verzoek van Camille is deze thread gesloten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •