Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Dan schaft hij lekker Halloween 3: Season Of The Witch aan :wink:

  2. #27

    Standaard

    Dit moet wel een van de meest briljante topics zijn die ik in tijden gezien heb

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikam
    Een echte filmkenner moet zo zien welke films echt in die lijst moeten. Ben niet te lui om te surfen, maar dit leek me sneller.
    Haha, nou je mist zo'n beetje.... alles? Schaf alles uit mijn collectie aan zou ik zeggen :wink:

    En nu we toch bezig zijn: kan iemand mij zeggen wat ik nog mis?

    Overigens had een topic als deze vermoedelijk beter in dit reeds bestaande topic gepast...
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Dit moet wel een van de meest briljante topics zijn die ik in tijden gezien heb

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikam
    Een echte filmkenner moet zo zien welke films echt in die lijst moeten. Ben niet te lui om te surfen, maar dit leek me sneller.
    Haha, nou je mist zo'n beetje.... alles? Schaf alles uit mijn collectie aan zou ik zeggen :wink:

    En nu we toch bezig zijn: kan iemand mij zeggen wat ik nog mis?

    Overigens had een topic als deze vermoedelijk beter in dit reeds bestaande topic gepast...
    Ik mis alles, dat vindt ik wel erg bot gezegd.

    In ieder geval iedereen bedankt voor het reageren op mijn lijst, ik heb er veel aan gehad en heb een 50-tal films toegevoegd

  4. #29

    Standaard

    Voor iemand die toch best veel films koopt valt t me op dat je veel titels nog niet kent. Meestal is het zo dat als iemand zoveel koopt toch wel enigzins verdiept is in films...

    Verder vraag ik me af waarom er achter sommige titels bijvoorbeeld "Audio 2.0" staat, terwijl het om een recente titel gaat en er op de originele dvd toch zeker ook een DTS of Dolby track staat.

    En dan zie ik verder nog "L-word - Seizoen 1 (Dvd 1)". Erg vreemd dat je alleen dvd1 hebt...

    Ik begin toch sterk te vermoeden dat het hier om gecopieerde dvd's gaat. Mocht ik het mishebben, dan bied ik bij deze meteen mijn excuses aan voor mijn (te) snelle oordeel. 8)

  5. #30

    Standaard Re: Welke film mis ik nog in mijn lijst??

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikam
    Brum en de sneeuwdieven (nl)
    Brum en de stoelendans (nl)
    Brum en de stuntmotor (nl)
    Nee, volgens mij heb jij al het nodige al!


  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door art-core
    Voor iemand die toch best veel films koopt valt t me op dat je veel titels nog niet kent. Meestal is het zo dat als iemand zoveel koopt toch wel enigzins verdiept is in films...

    Verder vraag ik me af waarom er achter sommige titels bijvoorbeeld "Audio 2.0" staat, terwijl het om een recente titel gaat en er op de originele dvd toch zeker ook een DTS of Dolby track staat.

    En dan zie ik verder nog "L-word - Seizoen 1 (Dvd 1)". Erg vreemd dat je alleen dvd1 hebt...

    Ik begin toch sterk te vermoeden dat het hier om gecopieerde dvd's gaat. Mocht ik het mishebben, dan bied ik bij deze meteen mijn excuses aan voor mijn (te) snelle oordeel. 8)
    Je reactie met ik heb er 50 kunnen toevoegen, vond ik enigzins vreemd, maar het kan..

    Nu zie ik dat L-word Seizoen 1 (Dvd 1) staan en begin ik eigelijk nog erger te twijfelen.

    Begrijp goed dat de mensen je hier gerust willen helpen met je collectie uit te breiden, maar ze hebben hier geen behoefte meer naar als het gaat om illegale dvd's..

    Mocht dit allemaal niet waar zijn wat ik typ, en je probeert inderdaad zoveel mogelijk goede films te kopen dan bied ik je mijn excuses aan..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  7. #32

    Standaard

    Ooit gehoord van niet-amerikaanse films? Of basseer je je filmkennis alleen maar op FRS en IMDB-250? ( dat geldt eigenlijk wel voor meerder mensen hier, maar als je dit vertelt zegt iedereen spontaan dat je prententieus bent , tja...).

  8. #33

    Standaard

    The Rundown zit er nie in

  9. #34

    Standaard

    Wellicht zal niet iedereen het met me eens zijn maar ik zie dat je ook geen van de tien Star Trek films hebt. Dat zijn weliswaar geen films die je snel bij een niet Trekfan op de plank ziet staan maar het zijn toch klassiekers in het SF genre.
    V'ger9 op het Federation forum

  10. #35

    Standaard

    Ik kan nog wel zo'n lijst maken met films die je niet hebt en die toch zeker de moeite zijn :wink:

  11. #36

    Standaard Grapje?

    Je zegt dat je "zo ongeveer" alle klasiekers hebt in je collectie. Ik neem aan dat je dat als grap bedoelde als ik je lijst bekijk....

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •