De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mensen van vlakbij Hilversum?

    Goeiemiddag allemaal
    Ik heb het volgende probleem: op 31 augustus kan ik normaal deelnemen aan preselecties voor de tv-quiz "That's the Question" op Nederland 1. Deze vinden plaats in het welbekende Mediapark in Hilversum. Nu vroeg ik me enkele dingen af:
    - Is Hilversum ver verwijderd van Amsterdam?
    - Zijn er andere (betere) opties om Hilversum te bereiken dan met de trein?
    Een reisje naar Den Haag met de trein duurt vanuit België bvb slechts iets langer dan een uur, maar met alle overstappen ben je van hier (landelijke gemeente in het zuiden van de provinicie Antwerpen) tot in Hilversum maar liefst drie uur en een half onderweg.
    Enige hulp voor reistips is meer dan welkom, op voorhand mijn oprechte dank.
    - Denno
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  2. #2

    Standaard

    Hilversum is wel nog een stukje bij Amsterdam uit de buurt.. het ligt er niet naast zullen we maar zeggen.. (Kijk op de kaart)

    Ik denk wel dat de trein het handigste is..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  3. #3

    Standaard

    Met de trein naar Den Haag en vandaar trein naar Hilversum?
    Den Haag - Hilversum is reistijd van 1 uur.

    Raadpleeg OV reisplanner: http://www.9292ov.nl/9292OV1.asp

  4. #4

    Standaard

    Via Utrecht is handiger dan via Amsterdam.


  5. #5

    Standaard

    Jij wilt meedoen aan "That's the question?" en je weet niet waar Hilversum ligt?!?

    Tsja.... THAT'S the question!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Jij wilt meedoen aan "That's the question?" en je weet niet waar Hilversum ligt?!?

    Tsja.... THAT'S the question!

  7. #7

    Standaard

    Via Utrecht is idd misschien een betere optie, kijk anders even op www.9292ov.nl voor het OV binnen NL. Het Mediapark ligt op loopafstand van het station Hilversum Noord.

  8. #8

    Standaard

    Inderdaad gewoon 9292 bekijken, even kijken wat is de snelste en wat is de kortste route.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  9. #9

    Standaard

    Van Antwerpen naar Roosendaal. Daar de trein pakken naar Den Bosch (via Breda en Tilburg) en daar op de trein naar Utrecht stappen en dan naar Hilversum. Ik ben bang dat dat je alles bij elkaar inderdaad 2,5-3 uur kost. Een simpeler manier is er waarschijnlijk helaas niet. Vanuit Hilversum is het met de trein 20 minuten naar Amsterdam, dus dat is best te doen.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Jij wilt meedoen aan "That's the question?" en je weet niet waar Hilversum ligt?!?

    Tsja.... THAT'S the question!
    Hmjah, het grote nadeel aan Nederlandse quizzen is natuurlijk dat er veel vragen over... Nederland bij zijn
    Is in Belgische quizzen ook zo
    Anywho, bedankt voor de replies, en rkrijger: hoeveel keer heb je je "1-biertje-per-week" belofte al gebroken?
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  11. #11

    Standaard

    Hey Dennoman!

    Ik woon in Hilversum en mijn vriendin reist voor haar studie nogal veel. Die zegt dat Utrecht dihterbij is en dan hoef je niet over te stappen (+/- 20 minuten)
    Vanuit Amsterdam moet je de sneltrein pakken om niet over te hoeven stappen (+/- 30 minuten)

  12. #12

    Standaard

    Ik woon naast Hilversum en al m'n vrienden werken op het mediapark :P

    Hmm, ik ga nooit met de trein. De enige route die ik ken is Hilversum - Weesp - Amsterdam CS, dat is ongeveer 25-30 minuten.
    Naast het Mediapark ligt het station, het is slechts uitstappen en oversteken, de bezoekersingang ligt om de hoek. Het andere station (gewoonweg hilversum) ligt op 15-20min lopen en is slechts 1 straat uitlopen.

    20:11 i Mechelen Richting Roosendaal Intercity 619 NS, Fietsvervoer Mogelijk
    22:38 i Amsterdam Centraal 11a

    19:39 i Amsterdam Centraal 10b Hilversum Sneltrein 5871 NS
    20:05 i Hilversum 2

    zoiets ? :P Let niet op de tijden. Of is dit de verkeerde Mechelen ?

  13. #13

    Standaard

    Dat is wel waar! Als je vanuit Amsterdam komt kun je recht voor het mediapark uitstappen, maar dan moet je wel de stoptrein pakken.

    En als je de stoptrein vanuit Utrecht pakt dan blijf je op Hilversum Centraal zitten en dan is de volgende halte het MediaPark.

  14. #14

    Standaard

    op ns.nl kun je ook gewoon mechelen invoeren bij het vertrekstation, en H'sum noord als aankomststation. Vul dan je gewenste aankomsttijd in en de ns rekent het voor je uit.

    De reis van station tot station duurt ongeveer 3 uur en een paar minuten , en afhankelijk van wanneer je vertrekt, ga je of over Schiphol en dan de stoptrein, of via Rotterdam-Utrecht en dan de stoptrein.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman
    Anywho, bedankt voor de replies, en rkrijger: hoeveel keer heb je je "1-biertje-per-week" belofte al gebroken?
    Zegzegzeg... dit is wel heel erg off-topic!!!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman
    Anywho, bedankt voor de replies, en rkrijger: hoeveel keer heb je je "1-biertje-per-week" belofte al gebroken?
    Zegzegzeg... dit is wel heel erg off-topic!!!
    Vaak dus

  17. #17

    Standaard

    Zo, meegedaan en er niet doorgekomen. Lekker hoor, 4 uur heengereist voor niets en dan nog terug ook
    Ongelooflijk veel vragen over Nederland en ja...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman
    Zo, meegedaan en er niet doorgekomen. Lekker hoor, 4 uur heengereist voor niets en dan nog terug ook
    Ongelooflijk veel vragen over Nederland en ja...
    Jammer. Ach, het zal toch een leuke ervaring geweest zijn...

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman
    Zo, meegedaan en er niet doorgekomen.
    Je moet ook met Blokken meedoen, een véél beter en leuker programma dan That's the Question!

    Ongelooflijk veel vragen over Nederland en ja...
    Gek, bij Blokken hebben ze juist ook veel vragen over Nederland (naast natuurlijk over België. Typisch is dat wij Nederlanders weinig tot niets weten over België, maar dat Belgen over het algemeen goed op de hoogte zijn over Nederland. Jij niet dus...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #20

    Standaard

    Je was net even te vroeg in Hilversum.
    Vanavond en morgen feest, stuk of 6 grote tenten, 2 podia, veel bier en vanavond...jawel...Harry Slinger! :P
    Morgen, BrainPower, Soulvation, De jeugd van tegenwoordig, DJ Roog, en nog veel meer redenen om extra veel bier te zuipen zodat je het toch niet echt hoort.
    Jippy de pippy, cut! muziek, bier, 14 jarige huppel*piep*jes en zoals het er nu naar uitziet regen.
    En ik moet morgen werken, yay...

    edit :

    vergeet ik toch Gordon en die toppertje gasten...en ik zie net ook BuzzFuzz, MC Gee, Rank1 en nog een zooitje ander gedoe, hmmm... ::kotssmiley::
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Jippy de pippy, cut! muziek, bier, 14 jarige huppel*piep*jes en zoals het er nu naar uitziet regen.
    vergeet niet dat dit soort 'evenementen' in Hilversum vaak stoppen om en nabij een uurtje of 01:00


  22. #22

    Standaard

    Gaan er hier ook veel mensen naar Hilversum on air???

  23. #23

    Standaard

    Gister geweest, teveel gezopen, hele fokking dag koppijn op mn werk :S

    Het was redelijk rustig, maar ja, Harry Slinger was er...

    Het leukste en relaxte was een DJ tent op de Kerkbrink. Maar ook weinig bijzonders. Op het marktplein was het druk druk druk, met een gemiddelde leeftijd van 15.2 jaar was het publiek niet echt mijn doelgroep.

    Vandaag begon het al weer om 13:00, en m'n werk ligt tussen 3 grote tenten in, pokke herrie dus van alle kanten, en ik had koppijn... :S
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •