Pagina 59 van 75 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.451 tot 1.475 van 1873 worden weergegeven.
  1. #1451
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ah, bij deze dus niet meer.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #1452

    Standaard

    Voor de zekerheid ook maar weer eens de beveiligingsvragen voor het aanmelden veranderd.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #1453

  4. #1454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vond het ook al een rare opmerking. Op zich best zinnig, alleen dan in een totaal verkeerd topic.
    De ondertitel NAT verklaard voor mij een hoop...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #1455

  6. #1456
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #1457

  8. #1458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Vreemde reactie op een reactie die een beetje vreemd is? Of is mijn reactie een beetje vreemd omdat ik de onduidelijke/vreemde reactie niet helemaal begrijp?

    Beetje achterbaks van jou om hier te reageren.... of moet ik zeggen ..... beetje vreemd
    Ehm, neem me niet kwalijk, maar wat is hier achterbaks aan? Een beetje fatsoenlijk taalgebruik is wel op z'n plaats.

    Realiseer je ook dat Rogier hier de opmerking plaatste voordat jij reageerde op de bewuste post.
    En ja, de poster is redelijk verdacht, aangemeld met een emailadres dat behoorlijk op spam lijkt.
    Voorlopig voordeel van de twijfel, maar wel zo ingesteld dat ze niet nogmaals kan posten zonder aktie te ondernemen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #1459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ehm, neem me niet kwalijk, maar wat is hier achterbaks aan? Een beetje fatsoenlijk taalgebruik is wel op z'n plaats.

    Realiseer je ook dat Rogier hier de opmerking plaatste voordat jij reageerde op de bewuste post.
    En ja, de poster is redelijk verdacht, aangemeld met een emailadres dat behoorlijk op spam lijkt.
    Voorlopig voordeel van de twijfel, maar wel zo ingesteld dat ze niet nogmaals kan posten zonder aktie te ondernemen.
    Achterbaks is misschien wat te sterk uitgedrukt, maar het is toch niet ergens een reclame voor?

    Waarom niet gewoon gereageerd in het topic zelf?

    Vind het zelf ook een vreemde post, maar zou het niet melden in het spam (bots) topic.

    Ik kan het email adres van de poster niet zien, maar dat is dan denk ik meer iets voor
    de bestuurders/moderators van het forum, goed dat jullie het in de gaten houden

    Eerlijkheidshalve, ik had niet gezien dat Rogier al voor mij gereageerd had.... maar had
    dan ook geen reactie verwacht in het spam topic..... zal mijn post verwijderen.
    Have fun and enjoy your collection

  10. #1460

    Standaard

    In het Spamtopic worden niet alleen spamberichten, maar alle 'foute' en verdachte berichten geplaatst, zodat wij (lees: moderators) hier evt actie op kunnen ondernemen.
    Omdat het een vreemd bericht is, is de plaatsing van Rogier dan ook heel normaal.
    Ze zijn inmiddels verwijderd, maar de voorgaande meldingen waren ook naar vreemde posts, geen reclamemeldingen. Die zien we overigens nauwelijks meer. Het zijn nu voornamelijk aanmeldingen om traffic naar andere sites te genereren.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #1461

    Standaard

    Dergelijke posts dienen vaak ook als 'prospection': de spammer kijkt of er snel op zijn ietwat rare posting wordt gereageerd of probeert van de lijst van groentjes af te geraken. Eens die volwaardig lid is volgt de waterval aan spam.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #1462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    In het Spamtopic worden niet alleen spamberichten, maar alle 'foute' en verdachte berichten geplaatst, zodat wij (lees: moderators) hier evt actie op kunnen ondernemen.
    Omdat het een vreemd bericht is, is de plaatsing van Rogier dan ook heel normaal.
    Ze zijn inmiddels verwijderd, maar de voorgaande meldingen waren ook naar vreemde posts, geen reclamemeldingen. Die zien we overigens nauwelijks meer. Het zijn nu voornamelijk aanmeldingen om traffic naar andere sites te genereren.
    Heb af en toe wel eens dat ik de spam melding wil bekijken...... maar dan zijn ze al verwijderd, ik heb er dan zelf ook weinig ervaring mee, maar als ik een vreemde melding zie dan
    houd ik dat wel in de gaten.

    Echte spam meld ik hier wel, en nu dan ook maar een beetje de "vreemde" (foute/verdachte) meldingen.
    (ben overigens meestal te laat en is het al gemeld, de lezers zijn hier wel alert)

    Een mens is nooit te oud om te leren, vind dit forum overigens wel super vriendelijk als het gaat over
    ervaringen delen en waar men dan de aankopen heeft gedaan met bijvoorbeeld de reden waarom
    men het daar heeft gekocht, meestal is dat dan meer als voorbeeld om een positieve ervaring te
    delen, of als ergens iets minder is een kleine waarschuwing te geven.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #1463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dergelijke posts dienen vaak ook als 'prospection': de spammer kijkt of er snel op zijn ietwat rare posting wordt gereageerd of probeert van de lijst van groentjes af te geraken. Eens die volwaardig lid is volgt de waterval aan spam.
    Deze was supergroen, een test vraag/opmerking dus..... heb er iig wel op gereageerd, hoop binnen de tijd
    Have fun and enjoy your collection

  14. #1464

  15. #1465

    Standaard

    Dank! Onderschrift verwijderd en gebruiker op non-actief gesteld (dat is iets anders dan bannen...)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #1466

    Standaard

    Zijn "bijdrage" was overigens een copy and paste van zetmoons post. Ik denk dat een ban hier echt wel op zijn plaats is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #1467
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #1468

    Standaard

    Ja, dit was een echte! Verwijderd en gebanned.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #1469

  20. #1470
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar zolang er nog niet overduidelijk gespamd is geef ik hem of haar het voordeel van de twijfel.
    Maar, thanks, we houden het in de smiezen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #1471

    Standaard

    Dit lijkt mij toch echt een lukraak geplaatst bericht (en een bump in een topic waar al vijf jaar geen post meer in is geplaatst) om te kijken of er op wordt gereageerd...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  22. #1472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Dit lijkt mij toch echt een lukraak geplaatst bericht (en een bump in een topic waar al vijf jaar geen post meer in is geplaatst) om te kijken of er op wordt gereageerd...
    Dat plus het feit dat de poster nog maar net geregistreerd is... zoals ik eerder al stelde, dit is 'mining': eerst zien of een BB gemakkelijk genoeg toegankelijk is, om dan in een onbewaakt ogenblik te beginnen linkspammen. Misschien moet daar toch iets harder op worden ingegrepen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #1473
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wij kunnen natuurlijk wel wat meer gegevens zien zoals het opgegeven email adres. En als achteraf blijkt dat er toch gespamd wordt zijn we zo klaar. Je moet namelijk wel eerst door rood rijden om een sanctie te krijgen. Liever voorzichtig dan overhaast wellicht de verkeerde conclusies trekken. Sowieso is spam op ons forum vrij schaars.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #1474

    Standaard

    Hier is een echte: reclame maken voor zijn dvdrip-software:
    http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...Secret-Service
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #1475
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kijk dan kost het me weer totaal geen moeite.
    Gebanned!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 59 van 75 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •