Pagina 62 van 75 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.526 tot 1.550 van 1873 worden weergegeven.
  1. #1526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Naar de eeuwige jachtvelden gezonden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #1527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Naar de eeuwige jachtvelden gezonden.
    Ugh!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #1528

  4. #1529

    Standaard

    bedankt!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #1530

  6. #1531

    Standaard

    Verwijderd!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #1532

    Standaard

    Hoi Ludo,

    Even een vraagje: Zou je de volgende gebruiker aub kunnen blocken en gelijk deleten?. Hij of zij verstuurt spam in een taal die ik niet ken, en daar ben ik niet van gediend. Volgens mij gebeurd dit nu voor de eerste keer via een privebericht. Graag zou ik ook zien dat je er een melding van maakt op de site, zodat je daarmee de mensen kan waarschuwen. Het bericht heb ik via een screenshot toegevoegd voor je. Laat aub wat terug weten aan me. Spammail.jpg

    Alvast bedankt.

    Raymond (DVD Watcher)

    Hier het privebericht aan mij waar ik niet van ben gediend:

  8. #1533

    Standaard

    Hoi Ludo of Claudio,

    Even een vraagje: Zou je de volgende gebruiker aub kunnen blocken en gelijk deleten?. Hij of zij verstuurt spam in een taal die ik niet ken, en daar ben ik niet van gediend. Volgens mij gebeurd dit nu voor de eerste keer via een privebericht. Graag zou ik ook zien dat je er een melding van maakt op de site, zodat je daarmee de mensen kan waarschuwen. Het bericht heb ik via een screenshot toegevoegd voor je.

    Alvast bedankt.

    Raymond (DVD Watcher)

    Hier het privebericht aan mij waar ik niet van ben gediend:

    https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net...3d&oe=5798347B
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 25-07-2016 om 21:11

  9. #1534
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geband.

    @all

    Hacker Xhaka (originele naam ook) heeft heel wat leden getrakteerd op een bezoekersbericht met diverse vreemde aanprijzingen in een nog vreemdere taal. Mocht het opvallen dat zo'n bericht is verwijderd dan was ik dat. Maar vrees niet, je mist helemaal niets.

    Dank voor het melden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #1535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Geband.

    @all

    Hacker Xhaka (originele naam ook) heeft heel wat leden getrakteerd op een bezoekersbericht met diverse vreemde aanprijzingen in een nog vreemdere taal. Mocht het opvallen dat zo'n bericht is verwijderd dan was ik dat. Maar vrees niet, je mist helemaal niets.

    Dank voor het melden.
    Graag gedaan Claudio . Maar heb je eigenlijk enig idee hoe zo'n persoon in de accounts hier kan komen?. Meestal of eigenlijk altijd was het alleen in het openbaar, maar nu dus ook in het prive account. Is zoiets niet beter af te schermen?

  11. #1536
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Voor elk slot vind men wel een sleutel, dat is meestal onbegonnen werk. Daarnaast is het juist al tijden rustig.
    Maar goed, zo gauw iemand lid wordt kan hij een bezoekersbericht plaatsen of pm sturen. Als we er maar snel bij zijn zullen wij het kaf van het koren scheiden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Voor elk slot vind men wel een sleutel, dat is meestal onbegonnen werk. Daarnaast is het juist al tijden rustig.
    Maar goed, zo gauw iemand lid wordt kan hij een bezoekersbericht plaatsen of pm sturen. Als we er maar snel bij zijn zullen wij het kaf van het koren scheiden.

  13. #1538

  14. #1539

  15. #1540

  16. #1541

  17. #1542

    Standaard

    Dank Rogier!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #1543

    Standaard

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...k-bank-account

    Een héle erge. Verkoopt gestolen creditcardnummers.

    Even dit: zou het bijvoorbeeld niet nuttig zijn om posts van nieuwe forumleden eerst enkel zichtbaar te maken voor moderatoren, zodat die kunnen zien of het om iemand echt handelt of alweer zo'n k*t-botje? Als iemand van het beheer dan ziet dat het een 'gewoon' aspirant-lid is, kan hij of zij groen licht krijgen en mag 'ie vrij posten...
    Laatst aangepast door Werner : 21-10-2016 om 16:30
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #1544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...k-bank-account

    Een héle erge. Verkoopt gestolen creditcardnummers.

    Even dit: zou het bijvoorbeeld niet nuttig zijn om posts van nieuwe forumleden eerst enkel zichtbaar te maken voor moderatoren, zodat die kunnen zien of het om iemand echt handelt of alweer zo'n k*t-botje? Als iemand van het beheer dan ziet dat het een 'gewoon' aspirant-lid is, kan hij of zij groen licht krijgen en mag 'ie vrij posten...
    Op zich een legitiem idee, maar het ontbreekt ons daar aan de mankracht.
    Plus valt het aantal posters van spammers de laatste tijd heel erg mee. Dan verwijder ik liever zo heel af en toe een spambericht dan dat ik alle nieuwe berichten van nieuwe leden moet verifiëren.
    Ik modereer wel heel strikt op nieuwe aanmeldingen. Maar als een spambot op de dag van aanmelding al een bericht plaatst ben ik te laat.
    Ze beginnen zich nu alleen wel met Gmail-adressen te registreren Dat maakt het op voorhand blokkeren van mogelijke spammers wel lastiger.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #1545

    Standaard

    Ik denk dat het ook wel meevalt. Het zelfregulerend vermogen van dir forum is dusdanig snel dat een nieuwe spammer hooguit een paar uur heeft om zn shit op dit forum te plaatsen. Daar zijn de fervente posters zo bij en melden dat direct. Dus dat gaat prima zo IMO.

  21. #1546

  22. #1547

  23. #1548

  24. #1549

  25. #1550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Waarom link je naar dit profiel?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 62 van 75 EersteEerste ... 125258596061626364656672 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •