Pagina 75 van 75 EersteEerste ... 25657172737475
De resultaten 1.851 tot 1.873 van 1873 worden weergegeven.
  1. #1851

    Standaard

    Puik werk Rogier!
    Ik vermoed overigens aan de aard van de aanmeldingen te zien dat het om dezelfde persoon gaat (het gaat telkens over canadian drugs)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #1852

    Standaard

    https://allesoverfilm.nl/forum/membe...-CyharlesagopE
    Nu zijn het geen Canadese drugs meer maar ahem... laten we zeggen entertainment 18+
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #1853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Puik werk Rogier!
    Ik vermoed overigens aan de aard van de aanmeldingen te zien dat het om dezelfde persoon gaat (het gaat telkens over canadian drugs)
    Ja, ik moet even kijken hoe een IP ban werkt hier in de backend. Als dat mogelijk is dat doe ik dat. Dan ben je er helemaal vanaf.

  4. #1854

  5. #1855

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Kwam toevallig deze van vorig jaar tegen: https://allesoverfilm.nl/forum/membe...5298-DuruK1595

    Heeft een blog geplaatst: Hoe kies je het beste leversupplement?
    Dank je, ik heb de blog verwijderd en hem gebanned.

  6. #1856

  7. #1857

  8. #1858

    Standaard

    Bedankt, maar ik ga hier niet dagelijks iets mee doen. Misschien maandag weer. Ik heb aan de web master gevraagd of de registraties uitgezet kunnen worden, want ik ben eerlijk gezegd hier wel een beetje klaar mee. Als dit zo blijft dan stop ik ermee. Hier doe ik het niet voor.

  9. #1859

    Standaard

    Begrijpelijk.

    Helaas zie ik dit ook op andere fora een enorme toename van dit soort lieden. Hopelijk ebt het ook weer weg of komt er een oplossing voor.

  10. #1860

    Standaard

    Ja, ik heb vandaag al iets van 20+ spam accounts aangemaakt zien worden. Ik kan ze voor ze posten wel bannen, maar dat moet ik doen via de laptop en dat is gewoon tijdrovend en overbodig werk imo.

  11. #1861

    Standaard

    Moeten nieuwe aspirant-leden geen vraag of zo beantwoorden?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #1862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Moeten nieuwe aspirant-leden geen vraag of zo beantwoorden?
    Klopt, maar daar kom je volgens mij makkelijk achter via Google Translate.

  13. #1863

  14. #1864

  15. #1865

  16. #1866

  17. #1867

    Standaard

    Zo, weer 30 spam accounts (preventief) gebanned, hoop wel dat dit binnenkort op gaat houden....

  18. #1868

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Zo, weer 30 spam accounts (preventief) gebanned, hoop wel dat dit binnenkort op gaat houden....
    Dat is wel te hopen ja Rogier. Respect voor je dat je er zo mee bezig bent. Wellicht een idee om al dan niet een ''tijdelijke?'' stop te hebben van aanmaak van nieuwe leden?. Misschien wel erg drastisch, maar dan heb je wel deze irritante dingen niet meer.

  19. #1869

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat is wel te hopen ja Rogier. Respect voor je dat je er zo mee bezig bent. Wellicht een idee om al dan niet een ''tijdelijke?'' stop te hebben van aanmaak van nieuwe leden?. Misschien wel erg drastisch, maar dan heb je wel deze irritante dingen niet meer.
    Ja, dat is ook mijn idee al, maar ik weet niet hoe dat moet. Heb de webmaster al bericht, maar die reageert helaas nog niet

  20. #1870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, dat is ook mijn idee al, maar ik weet niet hoe dat moet. Heb de webmaster al bericht, maar die reageert helaas nog niet
    Je inspanningen worden gewaardeerd Rogier !

  21. #1871

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je inspanningen worden gewaardeerd Rogier !
    Dat is altijd fijn om te horen, dank je wel

  22. #1872

  23. #1873

    Standaard

    Vanochtend weer een stuk of 5 accounts gebanned. Ze worden 's nachts aangemaakt in (waarschijnlijk) Canada en de US, gezien de e-mailadressen. Ik heb wel de verificatie methode veranderd naar 2 antwoorden op vragen naar een reCaptcha methode, hopelijk komen ze er nu niet meer doorheen. En anders kan ik altijd nog de vragen/antwoorden veranderen, dat zou dan de volgende stap zijn. Eerst eens kijken hoeveel spam-accounts er nu nog worden aangemaakt.

    Edit: ik heb het even getest en er wordt geen Captcha afbeelding getoond dus de registratie kan nu niet worden voltooid. Voor nu vind ik dat wel even prima.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 20-02-2024 om 08:51

Pagina 75 van 75 EersteEerste ... 25657172737475

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •