Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard hoe lang na aanschaf gaat de dvd in de speler?

    Ik bedoel met deze thread of je een dvd gelijk afspeelt zodra je hem gekocht hebt of dat hij soms wel een hele tijd kan staan voor dattie er voor het eerst in gaat.

  2. #2

    Standaard

    Ik heb vandaag pas Die Hard 1 en 2 gekeken.
    Die had ik gekocht met het prijzencircus van V&D, Happy Gilmore heb ik gekocht en gekeken.
    Ik denk dat het een kwestie van tijd is.

  3. #3

    Standaard

    Dat hangt ervan af:

    als het een DVD is waar ik lang op heb gewacht, dan gaat ie er "meteen in"....
    Maar is het bv. een DVD die ik ergens goedkoop zag liggen en dus niet kon laten staan...dan gaat ie gewoon in de kast en kan ik hem pas maanden later pas echt gaan kijken, maar ik kocht hem dan wel meteen omdat het een koopje was.
    "Time for power draw near."

  4. #4

    Standaard

    Ik start elke DVD eens op als ik thuis kom nadat ik 'm gekocht heb. Al is het maar om zeker te zijn dat 'ie werkt. Kijken doe ik hem de eerstvolgende maal dat ik er tijd voor heb - meestal dezelfde dag nog of 's anderendaags.

  5. #5

    Standaard

    Meestal dezelfde avond nog... anders kijk ik nieuwe DVD´s zeker binnen 3 dagen...

  6. #6

    Standaard Re: hoe lang na aanschaf gaat de dvd in de speler?

    Helemaal afspeelt of alleen maar checken of die het doet?

    Ik check altijd zodra ik thuis mijn gekochte DVD's. Gewoon nieuwsgierigheid. Ik bekijk een aantal scenes e.d. Indien er extra's op staan, kijk ik die zo snel mogelijk. De film zelf, dat kan wel eens verschillen. Het gebeurt regelmatig dat ik na een jaar pas de film (of TV serie) echt ga kijken.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  7. #7

    Standaard

    Nou, meteen als ik met de dvd thuis kom gaat ie de speler in, niet om de film meteen te kijken, maar gewoon het dvd'tje te testen, menuutje bekijken etc. Wanneer ik de film kijk? Dat verschilt enorm, soms toch meteen en anders de volgende week. Een paar maanden later komt bij mij niet voor.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    ligt idd eraan welke film het is. zo heb ik the game en toy story nog niet gezien, maar de meeste andere films in mijn collectie gingen gelijk in de dvd speler.

    Die glenn verzint telkens ook weer nieuwe threads

  9. #9

    Standaard

    Ik kijk de films niet gelijk. Meestal na een paar dagen. Bijvoorbeeld Fight Club, die heb ik bijna al 2 maanden liggen en, die heb pas gisteravond gekeken. Ik loop gelukkig niet zo veel meer achter. Ik hoef nog maar en paar films te kijken. De enigste film die ik gelijk na aanschaf heb gekeken is Tombraider geweest.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  10. #10

    Standaard

    De laatste tijd duurt het bij mij steeds langer voordat ik een gekochte dvd kijk; terwijl ik een jaar geleden ofzo, toen ik nog maar af en toe een nieuwe titel kocht, die meestal dezelfde avond nog keek. Nu duurt het soms wel enkele weken.

  11. #11

    Standaard

    Ik speel ze helemaal af... (Hoe wou je anders checken of hij het doet?!?) Stel dat er een fout in chapter 14 zit... als je hem kort afspeelt weet je niet dat die fout er zit...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Meestal dezelfde avond nog... anders kijk ik nieuwe DVD´s zeker binnen 3 dagen...
    Zo doe ik het ook altijd...

    Ben je meteen achter fouten ook, dus kun je nog terug als het moet.
    StarTrader

  13. #13

    Standaard

    De tijd die nodig is om thuis te komen. Tenminste om te checken of alles ok is.
    Moet zeggen dat het de laatste iets verbetert is, in het begin van DVD logen de doosjes er maar wat op los. Zoals de engelse versie van Donnie Brasco die nog altijd vrolijk subtitles vermeld.
    Zo ken ik nog wel een paar voorbeelden. Het wordt misschien tijd om die eens te behandelen (als dit tenminste nog geen 400 X is gebeurd.









    My DVD Collection

  14. #14

    Standaard Re: hoe lang na aanschaf gaat de dvd in de speler?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits
    Ik bedoel met deze thread of je een dvd gelijk afspeelt zodra je hem gekocht hebt of dat hij soms wel een hele tijd kan staan voor dattie er voor het eerst in gaat.
    Bedankt voor de uitleg.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  15. #15

    Standaard Re: Re: hoe lang na aanschaf gaat de dvd in de speler?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Helemaal afspeelt of alleen maar checken of die het doet?
    kies maar voor helemaal afspelen

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin
    De tijd die nodig is om thuis te komen. Tenminste om te checken of alles ok is.
    Moet zeggen dat het de laatste iets verbetert is, in het begin van DVD logen de doosjes er maar wat op los. Zoals de engelse versie van Donnie Brasco die nog altijd vrolijk subtitles vermeld.
    Zo ken ik nog wel een paar voorbeelden. Het wordt misschien tijd om die eens te behandelen (als dit tenminste nog geen 400 X is gebeurd.
    Op de dvd.nl main pagina staat onder extra opties ook coverfouten. Daar staan dit soort dingen per titel vermeld. Als jij er een paar weet die er niet bij staan kun je de dvd.nl crew gewoon mailen...

  17. #17
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Verschillend van week tot maand of zelfs half jaar.

  18. #18

    Standaard

    Hangt van de lengte van de film af.

    Een standaard "90 minuten film" kijk ik meestal binnen een paar dagen, een film als Armageddon (140+min) kan wel een maand blijven liggen.

    Ik wil een film in 1 keer zien en niet vandaag een stuk en morgen de rest.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter M5
    Ik wil een film in 1 keer zien en niet vandaag een stuk en morgen de rest.
    Dat heb ik nou ook . Dit is ook de reden dat ik The Godfather Trilogy nog niet op DVD gezien heb. Ik heb hem al een hele tijd (bijna 3 maanden), maar ik wil ze alledrie achter elkaar zien en daar heb ik nog geen tijd voor gehad
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  20. #20

    Standaard

    Als ik een nieuwe dvd binnen heb wordt ie meteen dezelfde avond nog bekeken. Of er moet voetbal (lees: ajax) op tv zijn, dan wil ik wel een avondje wachten.
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  21. #21

    Standaard

    Verschilt nogal:

    De ene keer koop ik vijf nieuwe films waarvan ik er dezelfde avond 4 kijk, de andere keer blijft een film een paar maanden liggen.

    Zo heb ik ook een paar keer het blad DVD-gratis gekocht. Van de films die daar bij zitten heb ik pas 1x een film echt gekeken.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maxster4th
    Als ik een nieuwe dvd binnen heb wordt ie meteen dezelfde avond nog bekeken. Of er moet voetbal (lees: ajax) op tv zijn, dan wil ik wel een avondje wachten.
    Dan ga ik JUIST DVD kijken als er ***voetbal op is. Alle het andere moet wijken voor deze sport . BAH!!!!

    En dan is mijn Subvraag ...

    hoelang duurt het voor dat je alle extras hebt bekeken. (Fotos zoals op T2 mag geskipt worden). ?!

    een nwe dvd kan dezelfde dag nog en als ik meerdere op een dag koop ..dan kan het soms weken duren voor dat het erin gaat. Meestal heb ik de film al in de bios gezien. Het eerste wat ik doe is meestal een paar extras bekijken. Zoals laatste heb ik extras van 15 minutes gekeken ... de film moet nog.

    Als er veel extras opzit dan kan maanden duren. Voor dat ik alle extra heb bekeken ... vooral als het een lange film is met dir. commentary.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Meijer


    Dan ga ik JUIST DVD kijken als er ***voetbal op is. Alle het andere moet wijken voor deze sport . BAH!!!!

    ! ! ! ! ! ! ! ! Helemaal mee eens ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Meijer
    En dan is mijn Subvraag ...

    hoelang duurt het voor dat je alle extras hebt bekeken. (Fotos zoals op T2 mag geskipt worden). ?!
    Extra's behoren niet tot de filmlengte dus die niet meegerekend.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Meijer
    Dan ga ik JUIST DVD kijken als er ***voetbal op is.
    Tja, ik ben het helemaal met je eens. Gaat niet samen. *** en voetbal. Dodelijke combinatie. Lang leve DVD!
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •