Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 181 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Scary Movie 5 (2011)

    Jaja, na Scary Movie 4 (2006) komt er binnenkort weer het 5e deel aan! Wat vinden jullie daarvan?

    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 15-02-2009 om 10:34

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Nog meer :P. Ik heb 3 en 4 nog niet eens gezien.

  3. #3

    Standaard

    3 sucked!
    4 nog niet gezien, maar hoor goede verhalen!
    deel 5 is goed omdat er dan een megabox uitkomt

  4. #4

    Standaard

    Komt er echt een mega box uit van Scary movie?... Ik weet wel dat er een box is met:

    - Scary Movie 1 & 2 (die heb ik gekocht, net voordat deel 3 uitkwam)
    - Scary Movie 1,2 & 3

  5. #5

    Standaard

    Joepie! Ik hoop op op een Scary Movie met parodieën op

    -Batman Begins
    -Superman Returns
    -Fantastic Four
    -Spider-Man 1, 2 en 3
    -Hostel
    -Saw 3

    Weet je nog iets van een film die ze zeker moeten parodieëren? Post het hier!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  6. #6

    Standaard

    Tijd dat er een eind aan komt. Na deel 1 was het al welletjes :P
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #7

    Standaard

    Deel 1 was ok, 2 ging ook nog wel maar deel drie vond ik persoonlijk erg slecht. Deel 4 heb ik nog niet gezien. Binnenkort nog maar eens huren gaan op DVD. Ik hoop wel dat er na deel 5 een einde aan de Scary Movie saga komt.

  8. #8

    Standaard

    Laat de scary movie's maar komen! Ik vind ze zeer leuk.

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  9. #9

    Standaard

    ik vind de Scary Movie films meestal ook zeer amusant, 1 en 3 vond ik allebei zeer goed, de 2e iets minder en de 4e moet ik nog zien. maar ze mogen er gerust nog een tijdje mee verdergaan, zolang ze goede spoofs blijven vinden

    alleen begint de titel van deze filmreeks wel wat achterhaald te klinken vind ik, maarja daar gaan ze na 5 films ook niet meer van afwijken waarschijnlijk.

  10. #10

    Standaard

    Ze moeten een parodie maken over zombies.. (ja, ik weet dat er een zogenaamde 'shaun of the dead' bestaat )

  11. #11

    Standaard

    Heb deel 4 nog niet gezien, maar vond deel 1 en 2 goed. Deel 3 was minder, maar nog steeds lachen. Als het niveau hetzelfde blijft, ga ik deel 5 zeker wel zien.

  12. #12

    Standaard Re: Scary Movie 5 (2008)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Jaja, na Scary Movie 4 (2006) komt er binnenkort weer het 5e deel aan! Wat vinden jullie daarvan?
    Ik vind dat jij een hoop threads opent over belabberde films

    Nee, ook deze film vind ik dus zwaar overbodig.


  13. #13

    Standaard

    Ik open threads over nieuwe vervolg films, misschien dat jij het niks vind maar anderen wel :wink:

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s
    Ik open threads over nieuwe vervolg films, misschien dat jij het niks vind maar anderen wel :wink:
    Ik denk dat de meeste forummers dat niks vinden :wink: Iig niet de thread die jij opent: Wrong Turn....

    Ontopic: Vond alleen deel 1 leuk, deel 2 echt super slecht, deel 3 was ietjes beter dan deel 2, en de rest wil ik eigenlijk niet meer zien.

  15. #15

    Standaard

    deel 4 was gewoon niet grappig meer , en ik haat Leslie Nielsen die doet in de 100 films van hem altijd het zelfde

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hot stuff
    deel 4 was gewoon niet grappig meer , en ik haat Leslie Nielsen die doet in de 100 films van hem altijd het zelfde
    Geef die kerel een beetje credit man. Na The Naked Gun kan Leslie Nielsen voor mij niet meer stuk, wat hij ook doet :wink:

  17. #17

    Standaard

    Moooooooh

    You see children, even the milk-cow doesn't approve .

    Niet nòg een Scary Movie .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  18. #18

    Standaard

    ik zit er niets mee in met nog een vervolg.
    de originaliteit is toch al weg sinds deel 3 (of neem maar vanaf deel 2 al).

    je bent toch niet verplciht om al de delen te gaan zien hè

  19. #19

    Standaard

    Scary Movie 5 kàn wel wat worden... Het ligt gewoon aan de (hoofd)film die zo op de hak nemen. In deel 1 was dat een Scream-moordenaar, en die deed het heel goed. Scream was ook een groot succes. Net als I Know What You Did Last Summer. In deel 2 namen ze films op de hak die niet ècht bijzonder zijn... een spookhuis.. woaaa.. wat eng.. NOT! Mensen intereseren zich toch daar niet voor?.. Daarom werd het mede ook een flop... In deel 3 was The Ring centraal... The Ring was op zich wel een succes, en daarom was deel 3 ook weer veel beter. In deel 4 deden ze War Of The Wolds (flop!!), The Village (Flop!!) en Saw was een succes en The Grudge was weer een succes. Daarom gingen er ook weer wat minder mensen kijken, maar meer dan Scary Movie 2. Het ligt mede ook aan de films die zo op de hak nemen... :wink:

  20. #20

    Standaard

    Hostel, Saw 3 zijn dus 2 films die ze "moeten" parodieëren in SM5?!?!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  21. #21

    Standaard

    Persoonlijk vond ik Scary Movie 2 het slechtst en 3 het leukst.
    Ik heb deel 4 nog niet gezien, denk ik maar aanschaffen als de prijs wat lager ligt :wink:
    While we live according to race, colour or creed.
    While we rule by blind madness and pure greed
    Our lives dictated by tradition, superstition, false religion.


    Innuendo - Queen

  22. #22

    Standaard

    Buiten het feit dat ik me afvraag waar uberhaubt de informatie vandaan komt dat er een vijfde deel gaat komen... bron? moet ik eerlijk zeggen dat ik het een goed plan vind!

    Scary movie is geen film meer, het is een begrip. Een begrip voor alle spoofs die er zijn. Het leuke (mijn mening ) van de scary movie reeks is dat ze niet focussen op 1 film zoals shaun of the dead dat doet. Met alle respect want shaun of the dead mag er zeker zijn maar scary movie heeft meer de fun-factor. Alleen de posters zijn al leuk genoeg om alle hints proberen te vinden die er staan. van mij mogen ze blijven doorgaan tot deel weet-ik-veel ik vind het allemaal geen probleem.

    Films die ze van mij mogen behandelen zijn:

    Sin City (moet nu al bijna lachen)
    V for Vendetta
    Saw 3 uiteraard
    M:I:III
    Pirates of the carribean
    the Davinci Code
    Superman Returns
    The Fast and the Furious (de tokyo versie dan, wat al een spoof op zich was)

    En zo zijn er nog vele te bedenken...

  23. #23

    Standaard

    Sorry voor de dubbele post maar ik vond een interessante FAN-MADE poster:



    Nogmaals ''for the record'': dit is geen officieele poster!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel van Zandvliet
    Persoonlijk vond ik Scary Movie 2 het slechtst en 3 het leukst.
    Ik heb deel 4 nog niet gezien, denk ik maar aanschaffen als de prijs wat lager ligt :wink:
    Ik ga volledig akkoord. 1 was goed, 2 was minder en 3 was dan weer beter. 4 vond ik ook goed, maar is nog niet uit op dvd (regio 2, van regio 1 weet ik het niet)

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  25. #25

    Standaard

    Hoe verder hoe slechter naar mijn mening:
    1 & 2 waren geweldig
    3 was de humor ver te zoeken
    4 is in het begin leuk flauw maar later irritant flauw

    en 4 heeft toch de titel: the last of the trioligy? Waarom dan een deel 5? Ikzelf denk dat de kracht van Scary Movie wel is uitgewerkt en dat het tijd wordt voor een nieuwe parody-serie...
    So Join The JoyRide

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •