Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 181 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    ja inderdaad..pff.. Date Movie & Epic Movie hadden trouwens nooit uit moeten komen..
    Over "draaien met de wind" gesproken
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  2. #152

    Standaard

    Superhero Movie is de nieuwe scary Movie! Kijk maar.. Regina Hall, Pamela Anderson, Leslie Nielsen, Simon Rexx..

  3. #153

    Standaard

    Beste MiiCk0s,

    Deze keer een waarschuwing in het openbaar: ik ontvang wederom klachten over het niveau, de inhoud en de kwantiteit van je postings. En ik moet zeggen, als ik de laatste berichten lees in dit topic, begrijp ik de klagers zeer goed. Neem als voorbeeld nou eens je berichten over Epic Movie: in #126 roep je dat je die graag wilt hebben en in #153 roep je dat ie nooit uit had moeten komen! Daarnaast meerdere malen de posts over het mailen van de filmmakers... Denk even na voor je een bericht plaatst a.u.b.! Als dit zo door gaat, zit ik er stevig aan te denken om je een tijdelijk ban als waarschuwing te geven.

    Met vriendelijke groet,

    Herjan Hakkers
    DVD.nl Forum Crew

    P.S. Misschien is dit leerzaam voor je: http://www.albinoblacksheep.com/flash/posting

  4. #154

    Standaard

    Ik vind Epic Movie wel leuk en ik zal hem zeker wel een keer aanschaffen, maar als die films niet uitgekomen waren was er misschien wel een Scary Movie 5 gekomen.. Ik zit al ruim 2 jaar op deze film te wachten en daarom kwam ik op het idee om de regisseur/hoofdrolspelers eens te e-mailen, aangezien de status op IMDB op 'unknown' staat..
    Maar goed ik begrijp het punt.

  5. #155

    Standaard

    hij zou 31 oktober uitkomen volgens een site

    http://moviewood.skynetblogs.be/post.../scary-movie-5

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    Ik vind Epic Movie wel leuk en ik zal hem zeker wel een keer aanschaffen, maar als die films niet uitgekomen waren was er misschien wel een Scary Movie 5 gekomen.. Ik zit al ruim 2 jaar op deze film te wachten en daarom kwam ik op het idee om de regisseur/hoofdrolspelers eens te e-mailen, aangezien de status op IMDB op 'unknown' staat..
    Maar goed ik begrijp het punt.

  6. #156

    Standaard

    Ik heb inderdaad ook zoiets gelezen dat de premiere op 31 oktober was maar ik vertrouw er maar niet te veel op. Is de poster op de site trouwens nieuw?

  7. #157

    Standaard



    Als de poster echt is, lijkt het over Final Destination 3 te gaan.
    Ze zitten deze keer niet in een bioscoop, maar in een achtbaan. Doet mij meteen denken aan FD 3.
    Ik zie linksbovenin een zwart figuurtje met een zeis...weet niet uit welke film dit is, maar zal de dood wel moeten voorstellen.
    Links onderin zit volgens mij Craig Bierko. (speelde ook in deel 4).
    Daarnaast natuurlijk Anna Faris en Regina Hall. De meest bekende uit de Scary Movie reeks.
    En het lijkt alsof ze in een mist zitten. Dat doet me dan weer denken aan The Mist van Stephen King of The Fog.
    Lijkt me logisch ook want de titel die onderaan de poster staat, luidt (Voor zover ik kan lezen):
    Break the silence, Follow the signs, Beware the Fog.
    Moest ook wel lachen om de zin bovenaan de poster:
    Going where every movie has gone before.
    Hoop alleen dat ze nu met iets verrassenders komen, beetje op het niveau van deel 1.

    Nou meer kon ik niet uit de poster halen. Nu wel hopen dat het een echte poster is anders klopt al deze info natuurlijk ook niet.
    Laatst aangepast door Toinebos : 16-04-2008 om 10:43

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toinebos Bekijk bericht
    Hoop alleen dat ze nu met iets verrassenders komen, beetje op het niveau van deel 1.
    vanaf 1 en 2 had het al geen niveau meer

    die poster ziet er wel erg slecht uit en een duidelijke poster kan ik nu nog niet vinden

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    Ze moeten een parodie maken over zombies.. (ja, ik weet dat er een zogenaamde 'shaun of the dead' bestaat )
    Fido ..
    Black Sheep

    Scary Movie 5 mogen ze ergens steken waar de zon niet schijnt... originaliteit daar scoor je tegenwoordig mee!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  10. #160

    Standaard

    De hoofden van Regina en Anna zijn er wel slecht opgeplakt, of dat lijkt misschien wel door het formaat van de posters. Het lijkt trouwens dat diegene rechts van "magere hein" Jonah Hill (superbad) is.

  11. #161

    Standaard

    Als de poster wat zegt over de film, dan wordt deze zo mogelijk nog erger dan Meet the Spartans... en dat zegt véél.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  12. #162

    Standaard

    Kan dat nog?!:wink:

  13. #163

    Standaard

    Gewoon lekker kappen met deze films, eerste 2 waren aardig maar daarna was het duidelijk op.

  14. #164

    Standaard

    De poster is erg nep. Die staat al sinds vorig jaar op google.

  15. #165

    Standaard

    hey ben nieuw hier

    jullie hadden over spiderman enzo dat je die worden op de tak worden genomen

    nou je hebt superhero

    ik heb hem al

  16. #166
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deadman Bekijk bericht
    hey ben nieuw hier

    jullie hadden over spiderman enzo dat je die worden op de tak worden genomen

    nou je hebt superhero

    ik heb hem al
    ?

  17. #167

    Standaard

    Heeft het vast over dit hoogstandje!:

    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  18. #168

    Standaard

    kijk

    superhero

    check maar

    http://nl.youtube.com/watch?v=tHvyU6...eature=related

    hier heb je een lijstje met alle ssoorten films die op de tak worden genomen

    Spider-Man[3] - The main parody.
    Spider-Man 2- In the movie, Rick tells Jill he doesn't love her like said by Peter to Mary Jane. The villain, Hourglass, has a similar origin compared to Doctor Octopus in Spider-Man 2.
    Spider-Man 3 - The villain Hourglass dies almost the same way Venom dies in Spider-Man 3.
    Fantastic 4[3] - The scenes with Invisible Girl and The Human Torch
    X-Men[3] - The scene where Professor X guides Rick around a school of people with superpowers, showing him people from the film X-men
    Batman Begins[3] - How Rick's parents die is similar to the way Bruce Wayne's parents died when he was young in Batman Begins
    Superman[3]-Dragonfly finally getting his flight abillity is a parody of Superman's flight superpower.
    Lord of the Rings - Rick and Trey are sitting on the bus next to each other. Trey points out the groups of different cliques on the bus, one of which is the "FRODOS" - teenage boys dressed up as the Lord of the Rings character.
    Fall Out Boy- The part when Rick points out the group of different people and in the emo group, Fall Out Boy (the rock band) was sitting on the bus.
    Blade - Undertaker throws a knife, he strikes a pose like Blade.
    Airplane! - The "George Zip" speech by Leslie Neilsen is used
    en komt 8 juli uit op dvd

  19. #169

    Standaard

    Dankje. Dit is dus eigenlijk in de plaats van Scary Movie 5.. Jammer, ik had me op het vijfde deel verheugd.

  20. #170

  21. #171

  22. #172

    Standaard

    Topic titel mag wel gewijzigd worden hoor, de jaartal.

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Topic titel mag wel gewijzigd worden hoor, de jaartal.
    Ik heb de 2011 van IMDB overgenomen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #174

    Standaard

    Ik hou niet van dit schijthumor.

  25. #175

    Standaard

    Ik zat de extra's van Scary Movie 4 te kijken en de makers zeiden dat ze eerst Superhero Movie gingen maken en daarna begonnen aan Scary Movie 5. Dus er is nog hoop! Ik kan iniedergeval niet wachten..

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •