Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 208 worden weergegeven.

Discussie: V & D

  1. #51

    Standaard

    Weet iemand wanneer het prijzencircus weer komt?

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Weet iemand wanneer het prijzencircus weer komt?
    Meestal in September

  3. #53

    Standaard

    Folder najaar 2013: http://view.publitas.com/v-and-d/pri...1/page/102-103

    Het start aankomende donderdag. De folder opent op de pagina van de dvd's.

  4. #54

    Standaard

    Ik ben me de pleures geschrokken om het met een Nederlandse uitdrukking te stellen van wat er nog maar aan dvd en Blu-ray is overgeschoten in de V&D van Breda...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #55

    Standaard

    In Eindhoven is het ook een stuk kleiner geworden.

  6. #56

    Standaard

    Gelden die dvd's van €5 per stuk ook voor die 3 halen, 2 betalen?
    Omdat er staat niet in combinatie met andere acties. Die van €5 zullen dan wel weer een zogenaamde actie zijn waardoor ze niet meetellen.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ben me de pleures geschrokken om het met een Nederlandse uitdrukking te stellen van wat er nog maar aan dvd en Blu-ray is overgeschoten in de V&D van Breda...
    In Maastricht was het al verkleind maar toen ik laatst er was, was het nog kleiner geworden. In Den Bosch was het laatst nog zoals het recent was.

  8. #58

    Standaard

    In het AD stond een verhaal over V&D. Ze hebben afgelopen jaar een verlies geleden van 19 miljoen euro tegen 7 miljoen een jaar eerder. Qua omzet is de webshop groter dan de grootste vestiging (Utrecht).

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ben me de pleures geschrokken om het met een Nederlandse uitdrukking te stellen van wat er nog maar aan dvd en Blu-ray is overgeschoten in de V&D van Breda...
    Werner, dit is bij bijna alle V&D's in NL. Slechts nog een paar schappen met DVD en BD en een beroerd slechte sortering met de nadruk op nieuw product.
    Dus nauwelijk backcatelogs titels.

    Eigenlijk idem voor de FRS, MM en Saturn

  10. #60

    Standaard

    Heeft iemand ervaring met de V&D cadeaukaart online. Ik vul netjes het nummer in en de korte cijfercode aan de zijkant (ze zeggen krascode maar het is de enige extra cijfers die ik zie). Ik zie het op de zwarte cadeaucard staan als 12345.1 (even fictief incl wel de echte .1). Maar de .1 pakt hij niet en als ik de 1 weglaat of eraan vastkoppel (dus 123451) krijg ik de melding dat er onvoldoende saldo is of de code niet klopt. Maar het bedrag zie ik niet wijzigen. Het klopt dat mijn saldo niet overeenkomt maar ik wil wel mijn rekening verminderen met het gehele saldo en de rest normaal betalen. Ik heb nog geen andere betaalmethode geselecteerd omdat ik vrees dat dan het gehele openstaande saldo via de betaalmethode bank wordt gepakt ipv het resterend bedrag. Wie heeft in hemelsnaam zo'n systeem bedacht.

    Edit: Inmiddels even gebeld. Het blijkt dat de kaart een oude zonder kraslaag is. En aangezien ik hem cadeau heb gekregen, heb ik geen pincode. Ze raadde me aan de kaart om te ruilen in de winkel voor eentje met pincode. Dan kan het wel online. Dus de vraag komt te vervallen.
    Laatst aangepast door martwout : 28-09-2013 om 17:03

  11. #61

    Standaard

    Ik was vandaag in Den Bosch. Ik zag een seizoenbox van The Simpsons staan (tsja, je bent fan of niet als je in twee verschillende zaken daar een box in je handen hebt ) voor een mooie prijs (net boven een genoemd biljet). Maar toen ik de box in mijn handen hield (was in plastic uit mijn hoofd) zag ik dat er zijkanten licht omgekruld waren (van die kleine gescheurde randjes) maar nog erger dat het onderstuk van de achterkant echt weg was (afgescheurd). En dat durven ze dan te verkopen.

  12. #62

    Standaard

    Is het meer mensen opgevallen dat V&D de laatste tijd hun filmcollectie drastisch heeft uitgedund? Ik krijg het idee dat ze helemaal van filmdragers zoals blu-ray en dvd afwillen. In mijn woonplaats hebben ze de games ook al vaarwel gezegd. Nou kocht ik er al bijna nooit wat, maar je ziet het bij meer winkels. Een slechte ontwikkeling. Over een paar jaar ben je echt aangewezen op het online aanbod.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Is het meer mensen opgevallen dat V&D de laatste tijd hun filmcollectie drastisch heeft uitgedund? Ik krijg het idee dat ze helemaal van filmdragers zoals blu-ray en dvd afwillen. In mijn woonplaats hebben ze de games ook al vaarwel gezegd. Nou kocht ik er al bijna nooit wat, maar je ziet het bij meer winkels. Een slechte ontwikkeling. Over een paar jaar ben je echt aangewezen op het online aanbod.
    Klopt. Den Bosch was al kleiner maar gaat nog. Maar met name in Maastricht is het zeer droevig.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    ........ Nou kocht ik er al bijna nooit wat, maar je ziet het bij meer winkels. Een slechte ontwikkeling. Over een paar jaar ben je echt aangewezen op het online aanbod.
    Zo zijn er denk ik velen die er (door de extreem hoge prijzen) nooit wat kochten. Dat is dan de reden dat het ook daar een aflopende zaak is.
    Ik zakte (in Alkmaar) nog wel eens af naar de kelder tijdens een prijzencircus, maar geen clown kon me daar nog aan het lachen maken. Deprimerende omgeving.
    Vorig jaar nog wel -vlak na het laatste prijzencircus- 2 x van VenD-online aanbiedingen (met Airmiles) gebruik gemaakt, die overigens steeds perfect werden afgehandeld.

  15. #65

    Standaard

    Soms hebben ze wel een leuke deal met het Prijzencircus (icm stickers plakken), maar voor de rest is het inderdaad een aflopende zaak. Saturn en MediaMarkt zullen de slag gaan winnen op de offline markt. Verder zullen meer en meer mensen zich op de gunstige online markt gaan richten.

  16. #66

    Standaard

    Het Prijzencircus start volgende week donderdag weer, eens zien of ze ons kunnen verrassen voor de verandering.

  17. #67

    Standaard

    Ik heb toevallig vorige week The Master (2-Disc) DVD gekocht daar voor slechts € 5,-. Plastic zat er nog omheen.

    Volgens mij willen ze af van de voorraad bij onze vestiging, want zo'n beetje alles stond in de uitverkoop.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik heb toevallig vorige week The Master (2-Disc) DVD gekocht daar voor slechts € 5,-. Plastic zat er nog omheen.

    Volgens mij willen ze af van de voorraad bij onze vestiging, want zo'n beetje alles stond in de uitverkoop.
    Even voor de compleetheid: welke vestiging?

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Even voor de compleetheid: welke vestiging?
    Zeist.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Het Prijzencircus start volgende week donderdag weer, eens zien of ze ons kunnen verrassen voor de verandering.
    Ik tikte voor de gein www.vd.nl/prijzencircus in en kreeg het volgende te zien toen ik op boeken en entertainment klikte: http://www.vd.nl/prijzencircus/boeken_entertainment
    Het is wel erg toevallig. Ik weet dus niet of dit de komende aanbiedingen zijn of dat er nog een oude link actief is.

  21. #71

    Standaard

    LET OP: Bij de V&D webshop moet je tegenwoordig voor minimaal 14,95 besteden om te mogen bestellen. Dat heb ik bij geen enkele webwinkel ooit gezien: een minimum bestelbedrag.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #72

  23. #73

    Standaard

    Het staat er inderdaad. En bezorgkosten zijn pas nihil als je of bij de vestiging laat bezorgen of voor minimaal € 75 besteld. Zo worden ze nooit een concurrent online.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Het staat er inderdaad. En bezorgkosten zijn pas nihil als je of bij de vestiging laat bezorgen of voor minimaal € 75 besteld. Zo worden ze nooit een concurrent online.
    Winkels als de V&D en Hema passen in het rijtje Halfords, Its, Free Record Shop en MEXX. Niet onderscheidend genoeg als fysieke winkel en qua online-presence op het niveau van 2001. Draaien daarom al jaren met verlies. Ik kom er nog zelden.

  25. #75

    Standaard

    De V&D wil dan ook helemaal geen online concurrent zijn wat betreft films. Ze willen er gewoon vanaf, omdat het V&D klootjesvolk allemaal al Netflix en VOD hebben.

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •