Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 58 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard beverly hills 90210 & melrose place dvdcover artwork!!!!

    Het is nu bekend hoe artwork van dvdcover melrose place en beverly hills 90210 eruit ziet, kijk maar onder :





    Het is erg moooooi bedacht he! Wat vinden jullie ervan?

  2. #2

    Standaard

    Leuke aardige Covers, maar wat betreft Beverly Hills 90210 waren er al wat Topics te vinden hier op DVD.NL :

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ly+hills+90210

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ly+hills+90210

    Dus nieuws over Beverly Hills 90210 had je misschien beter kunnen toevoegen aan bovenstaande link, en had je voor Melrose Place misschien deze Topic kunnen houden. Je zou eventueel de Titel kunnen veranderen, maar goed, moet je zelf maar beslissen. Je had misschien beter effe kunnen zoeken of er al links waren over 1 of 2 van deze series, en dan pas deze kunnen aanmaken. Deze zou beter veranderd kunnen worden in de Titel of gesloten kunnen worden.

    Maar om terug te komen op de serie, denk dat ik Beverly Hills 90210 wel aan ga schaffen T.Z.T. Wel een wegkijkbare serie vond ik het!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RAYMOND1976
    Leuke aardige Covers, maar wat betreft Beverly Hills 90210 waren er al wat Topics te vinden hier op DVD.NL :

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ly+hills+90210

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ly+hills+90210

    Dus nieuws over Beverly Hills 90210 had je misschien beter kunnen toevoegen aan bovenstaande link, en had je voor Melrose Place misschien deze Topic kunnen houden. Je zou eventueel de Titel kunnen veranderen, maar goed, moet je zelf maar beslissen. Je had misschien beter effe kunnen zoeken of er al links waren over 1 of 2 van deze series, en dan pas deze kunnen aanmaken. Deze zou beter veranderd kunnen worden in de Titel of gesloten kunnen worden.

    Maar om terug te komen op de serie, denk dat ik Beverly Hills 90210 wel aan ga schaffen T.Z.T. Wel een wegkijkbare serie vond ik het!
    ja ik heb nieuwe onderwerp gekozen omdat er geen topic staat van melrose place en het is irritant voor mensen dat ze apart moet kijken ,daarom heb ik gekozen voor 2 titels in 1 onderwerp zodat ze sneller kon kijken. het was gewoon goede bedoeling

    thanks

  4. #4

    Standaard

    BH90210 - zal ik waarschijnlijk niet aanschaffen.

    Melrose Place mischien wel, die serie heb ik een aardige tijd gevolgd.
    Alleen haak ik vaak af als een serie een aantal jaren op tv loopt en ik door drukte een paar afleveringen mis (of doordat zenders niet duidelijk aangeven wanneer het nieuwe seizoen begint). Op dvd kijkt dat veel fijner. Ik wacht waarschijnlijk wel tot meerdere (of alle) seizoenen uit zijn.
    Send a maniac to catch a maniac...

  5. #5

    Standaard

    Begrijp je Michel. Er was inderdaad geen Topic, en dan kan ik ook wel weer begrijpen dat je het zo geplaatst hebt. Maar Anyway, Zoals gezegd ga ik Beverly Hills waarschijnlijk wel aanschaffen, omdat ik dat wel een leuke serie vond-vind, en Melrose Place niet. Die heb ik ook niet zo gevolgd toen hij draaide.

    De Cover van Beverly Hills 90210 vind ik trouwens wel mooier dan die van Melrose Place.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RAYMOND1976
    De Cover van Beverly Hills 90210 vind ik trouwens wel mooier dan die van Melrose Place.
    Ik vind ze beide erg druk. Maar dat krijg je als je 8, respectievelijk 10 hoofdrolspelers erop moet zetten. Persoonlijk had ik een wat soberder stijl (logo's zonder alle acteurs) mooier gevonden.

    Maar van de 2 covers die er nu staan, vind ik MP weer mooier dan BH. Ach, evenveel smaken als er mensen zijn.
    Send a maniac to catch a maniac...

  7. #7

    Standaard

    Het is erg raar dat Heather Locklear op de cover van seizoen 1 van Melrose place staat, zij kwam pas VEEL later in de serie

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door john24
    Het is erg raar dat Heather Locklear op de cover van seizoen 1 van Melrose place staat, zij kwam pas VEEL later in de serie
    Nee hoor. heather kwam idd pas later in melrose place maar het blijft gewoon bij seizoen 1. ze kwam pas bij 13e aflevering of zo. ik vind wel raar dat laura leighton(sydney) en marcia cross(kimberly) niet op dvdcover op staat. Ik vind bijvoorbeeld Amy Locane (sandy) en Vanessa Williams (rhonda) zeer onbelangrijk en ze verlaten melrose place al snel binnen seizoen 1.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel van de Leur
    Citaat Oorspronkelijk gepost door john24
    Het is erg raar dat Heather Locklear op de cover van seizoen 1 van Melrose place staat, zij kwam pas VEEL later in de serie
    Nee hoor. heather kwam idd pas later in melrose place maar het blijft gewoon bij seizoen 1. ze kwam pas bij 13e aflevering of zo. ik vind wel raar dat laura leighton(sydney) en marcia cross(kimberly) niet op dvdcover op staat. Ik vind bijvoorbeeld Amy Locane (sandy) en Vanessa Williams (rhonda) zeer onbelangrijk en ze verlaten melrose place al snel binnen seizoen 1.
    Sydney en Kimberly spelen in seizoen 1 geen grote rol en Rhonda en Sandy wel in de eerste afleveringen, al merk je vooral bij Sandy heel sterk dat men na de eerste handvol afleveringen dit personage eruit aan het werken was. Jammer, want Amy Locane is voor mij zeker niet de slechtste actrice die in deze serie heeft gezeten (en als beeldvulling was ze ook niet verkeerd).
    Send a maniac to catch a maniac...

  10. #10

    Standaard Re: beverly hills 90210 & melrose place dvdcover artwork

    Ga beverly hills zeker aanschaffen. Daar zit ik al een hele tijd op te wachten.
    De cover vind ik wel mooi maar had minder roze gemogen.

    Melrose place vond ik in het begin leuk later niet meer. Ga ik niet kopen.

  11. #11

    Standaard Re: beverly hills 90210 & melrose place dvdcover artwork

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM
    Ga beverly hills zeker aanschaffen. Daar zit ik al een hele tijd op te wachten.
    De cover vind ik wel mooi maar had minder roze gemogen.

    Melrose place vond ik in het begin leuk later niet meer. Ga ik niet kopen.
    Had idd wat minder roze gemogen! Liever groen of zwart ofzo
    Maar.. na deze box, nog 9 seizoenen te gaan, dus als die allemaal niet roze zijn ist goed
    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Ik koop Beverly Hills 90210 en Melrose place ook. Ik was gek op deze soap serie's.
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    BH90210 - zal ik waarschijnlijk niet aanschaffen.

    Melrose Place mischien wel, die serie heb ik een aardige tijd gevolgd.
    Alleen haak ik vaak af als een serie een aantal jaren op tv loopt en ik door drukte een paar afleveringen mis (of doordat zenders niet duidelijk aangeven wanneer het nieuwe seizoen begint). Op dvd kijkt dat veel fijner. Ik wacht waarschijnlijk wel tot meerdere (of alle) seizoenen uit zijn.
    Melrose Place heeft MAAR 7 SEIZOENEN?? gedraaid, dus dat valt nog best mee, als je het gaat vergelijken met andere series.

    Ik zelf heb Melrose Place wel tot het eind gezien, vooral het laatste seizoen was erg spannend, seizoen 6 was de minste uit de reeks

    De cover van de Melrose Place dvd-box ziet er trouwens goed uit.



    :wink:
    Maar 7 seizoenen? das best lang hoor voor een tv serie, zolang houden de meeste series van nu het niet uit!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  15. #15

    Standaard

    Geweldig !!! hoe jong ik ook ben (24) deze series keek ik vroeger dus ook. neem aan dat bovenstaande covers van de R1 edities zijn ? en is er al een release datum ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    Geweldig !!! hoe jong ik ook ben (24) deze series keek ik vroeger dus ook. neem aan dat bovenstaande covers van de R1 edities zijn ? en is er al een release datum ?

    Klik maar op de onderstaande link
    http://www.bubblegum.nl/bgtv/dvd-releaselijst.shtml
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  17. #17

    Standaard

    Top bedankt eej !

    16-11 Beverly Hills 90210 – Seizoen 1
    16-11 Melrose Place – Seizoen 1
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  18. #18

    Standaard Re: beverly hills 90210 & melrose place dvdcover artwork

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BJM
    Ga beverly hills zeker aanschaffen. Daar zit ik al een hele tijd op te wachten.
    De cover vind ik wel mooi maar had minder roze gemogen.

    Melrose place vond ik in het begin leuk later niet meer. Ga ik niet kopen.
    Had idd wat minder roze gemogen! Liever groen of zwart ofzo
    Maar.. na deze box, nog 9 seizoenen te gaan, dus als die allemaal niet roze zijn ist goed
    Dat is waar. Ik ben erg blij dat de serie op dvd uitkomt, ik en mijn toenmalige vriend keken er iedere week naar!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer
    Het tweede seizoen van Melrose Place en Beverly Hills 90210, staat volgens DVD-Home geplant op 3 mei 2007.


    Cool dan weet ik al wat ik ga kopen in Mei 2007

  20. #20

    Standaard

    eindelijk komt beverly hills uit op dvd. zit er al lang op te wachten. ik zal ze allebei zeker kopen.en ik vindt de covers enorm geslaagd, zeker die van beverly hills.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer
    Het tweede seizoen van Melrose Place en Beverly Hills 90210, staat volgens DVD-Home geplant op 3 mei 2007.

    Waar dan?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x
    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer
    Het tweede seizoen van Melrose Place en Beverly Hills 90210, staat volgens DVD-Home geplant op 3 mei 2007.

    Waar dan?
    Lees eerst eens heel goed wat je zelf quote...

    Buffy: "Are you gonna go all Dawson on me everytime I have a boyfriend?"

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hermiek*
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x
    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Veentjer
    Het tweede seizoen van Melrose Place en Beverly Hills 90210, staat volgens DVD-Home geplant op 3 mei 2007.

    Waar dan?
    Lees eerst eens heel goed wat je zelf quote...

    Ik heb het al zien staan op die site, maar
    had er vanmorgen overheen gekeken
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  24. #24

    Standaard

    16 november....BH90210 ga ik zeker kopen...heb die serie indertijd gevolgd en vond het wel leuk :wink:

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles
    16 november....BH90210 ga ik zeker kopen...heb die serie indertijd gevolgd en vond het wel leuk :wink:
    Heb je hem inmiddels al? Ik heb ze alle2, en vind Melrose place nog steeds de beste, van deze twee primetime soaps
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •