Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 57 van 57 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard Code van Afstansbediening???

    Weet iemand ook de code voor de afstandsbediening??? Ik wil hem graag op mijn UPC Digitale televisie AB Toevoegen maar kan nergens de juiste code vinden...

    alvast bedankt!

  2. #52

  3. #53

    Standaard

    Deze week stond de ADV436 weer in de blokker folder voor 34.95. Ik naar de winkel, thuis aangesloten en tot mijn verbazing blijkt dat ik de ADV439 in mijn bezit heb! Had dit helemaal niet in door!
    Regiovrij maken is een makkie. Grote voordeel van deze is dat hij wel een resume functie heeft, iets waarover ik meerdere klachten had gelezen t.a.v. de ADV436. Ook de afstandsbediening (als is die erg klein en licht) werkt perfect.

    Kortom: was je van plan de 436 te kopen en je vindt de 439, laat deze dan niet liggen!
    'So scared of dying, I've forgotten how to live' - Therapy? 2006

  4. #54

    Standaard

    hallo, heb gister bij blokker de aristona ADV439 dvd speler gekocht. regiovrij maken? dat gaat zo: zet de speler aan en open de lade met de rc. toets dan op de rc de volgende code in: 98790 .op het tv scherm verschijnt de info. werkt perfect bij mijn speler. heeft nu regiocode 0. code rustig intoetsen en de stroom mag niet onderbroken worden....succ6 en garantie tot aan de enterknop.....

  5. #55

    Standaard adv 439

    Bij Blokker een adv 439 gekocht.Wanneer ik een DVD met foto's en filmpjes afspeel, zijn de foto's erg onscherp terwijl de filmpjes het prima doen. Heeft iemand hiervoor een oplossing?

  6. #56

    Question

    Beste DVD liefhebbers,

    Ik heb voor mijn ouders bij de Blokker een paar weken geleden ook een Aristona 439 gekocht (aanbieding voor de absolute bodemprijs van 30 Euro!). Superapparaat!! Echt super. Hoe kunnen ze het maken voor dat geld.

    Maar wat ik ook probeer, ondertitels van het type sub/idx (= direct van DVD reript) pakt 'ie niet. Dat zou toch moeten kunnen (.srt werkt wel)? Hoe doen jullie dat? Ik zorg ervoor dat ze dezelfde naam hebben als de film en samen met die film in een aparte directory staan.

    En laden bij jullie de foto's ook zo langzaam?

    (Verder kan ik zo gauw die resume functie niet vinden, maar dat kan mijn ouders niet schelen.)

    Groetjes, DVDUser01 :smile:

  7. #57

    Standaard aristona dvd ADV 440

    regiovrij maken van deze fantastische dvd speler.:lade open ga met setup en rechter pijl naar "preference page" Type in :138931 en kies nu met de up en down toets regio "0" oke? nu weer op setup en klaar is kees....Zie ook Philips DVP 5960.. Hij speelt nu alle systemen,ook NTSC..vr groeten Geert .Wijnja.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •