De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard PINNACLE 9 PROBLEEM OM DVD TE BRANDEN VAN MINI DV VIA PC

    Ik stuur beelden van mijn camera naar pc (DV-in) en na ze bewerkt te hebben wil ik ze op schijf branden ( heb blanco DVDR en DVD RW's gekocht) maar om het even welke schijf ik er in steek ik krijg de melding: 01. Plaatse een lege schijf 02. Onjuist Mediumtype, dus het gaat niet.

    Ik kan wel de bewerkte beelden terugsturen naar mijn camera en op mini-dv tape zetten.

    Wat zou er mis zijn? Graag verhelderende oplossing...
    Type Pc PENTIUM 4 Fujitsu Siemens dvd rec HL DT ST RW/DVD GCC 44181B

  2. #2

    Standaard

    Misschien een kan je DVD brander geen -R(W) of juist geen +R(W) aan. Wat voor type schijven heb je geprobeerd? Bij een kennis van mij met een Packard Bell, werkt bijvoorbeeld ook alleen maar -R(W).

    Sowieso is het handig om gemonteerde films weer terug te schrijven naar DV tape als extra back-up. DV tapes gaan langer mee dan DVD's. Dus mocht je DVD op een gegeven moment onleesbaar zijn geworden heb je altijd nog een tape waar het op staat.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    DANK VOOR DE SNELLE REACTIE

    HEB VOLGENDE SCHIJVEN GEBRUIKT/

    TDK DVD-RW 4.7
    PHILIPS DVD+R 4.7
    FNAC DVD + RW 4.7

  4. #4

    Standaard

    Mmmm....probeer je misschien iets rechtstreeks te branden dat groter is dan 4,7GB? Dan past het natuurlijk niet op een schijfje. Misschien moet je ergens in het programma aangeven dat je het op een DVD wilt branden.

    Ik heb pas 1 keer gemonteerd op m'n PC en heb daarna de DV AVI via Nero 7 op een schijfje gebrand via de optie DVD video. Dan gaat hij 'm zelf comprimeren/omzetten totdat hij op een schijfje past.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •