Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 68 van 68 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Is er al een release datum bekend? Aan het eind van de trailer staat: 'Soon on DVD'. Dus ik vraag me af wanneer dat zal zijn...

  2. #52

    Standaard

    Nieuwe Trailer
    Laatst aangepast door Cinemaniac : 02-04-2007 om 18:02
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  3. #53

    Standaard

    Fox Home Entertainment have announced the Region 1 DVD release of Wrong Turn 2: Dead End on 9th October 2007 priced at $26.98 SRP. This chilling sequel to the surprise hit film returns to the woods of West Virginia; a backdrop for the new reality television show “The Apocalypse: Ultimate Survivalist.” As the contestants compete in various challenges to test their physical and mental prowess they soon find themselves in a fight for their lives as they are stalked and hunted by a family of mutant, inbred cannibals. From first-time director Joe Lynch, recently named one of Gorezone magazine’s “Gore Group,” a list of audacious horror directors that included such notable names as Rob Zombie and Eli Roth; Wrong Turn 2: Dead End features a cast of young horror veterans including Erica Leerhsen (The Texas Chainsaw Massacre, Book of Shadows: Blair Witch 2), Texas Battle (Final Destination 3), Daniella Alonso (The Hills Have Eyes II, Hood of Horror), Crystal Lowe (Black Christmas, Snakes on a Plane), Aleksa Palladino (The Ring Two) and Henry Rollins (Feast, Lost Highway).

    Available only in an extended Unrated Edition features include:
    • 1.78:1 Anamorphic Widescreen
    • English DD5.1 Surround
    • French and Spanish Dolby Stereo
    • English and Spanish subtitles
    • “More Blood, More Guts: The Making of Wrong Turn 2: Dead End” featurette
    • “Making Gore Look Good” featurette
    • “On Location With P-Nut”
    • Feature commentary by director Joe Lynch and actors Erica Leerhsen and Henry Rollins
    • Feature commentary by writers Turi Meyer and Al Septien
    • Trailer

  4. #54

    Standaard

    bibber, niet zien...

    Ik vond het eerste deel van deze film echt eng... Weet eigenlijk niet waarom!

  5. #55

    Standaard

    Ik vond deel 1 ook erg eng... ik ben echt benieuwd naar dit 2e deel!

  6. #56

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fontane Bekijk bericht
    bibber, niet zien...

    Ik vond het eerste deel van deze film echt eng... Weet eigenlijk niet waarom!
    Eng? Niets is eng, alleen spannend!

  8. #58

    Standaard

    Mooie cover! Ben echt benieuwd naar deze film!

  9. #59

    Standaard

    http://www.foxfilm.nl/dvd/-32517/32519/

    Dan zal de koopversie daarna wel volgen.
    Heb deze inmiddels gezien en weer net zo vermakelijk als deel 1

  10. #60

    Standaard

    Ik heb deze film gisteren gekocht en gisteravond gezien... Een vermakelijk filmpje! De kannibalen vond ik eigenlijk meer belachelijk, maar goed... Het bevat een paar spannende scenes, vooral de laatste 3 kwartier is leuk.. Er zitten wat scenes tussen gestolen uit: 'The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning', maar dat doet de film wel goed.

  11. #61

    Standaard

    Ik vond deel 1 niet veel aan. Alhoewel het eind wel oke was.

  12. #62

    Standaard

    Ik vond deel 1 goed, maar deel 2 is zo slecht. Slechte acteurs, lekkere actrices maar wel slecht maar dat word door hun mooie verschijning gecompenseert. Waardeloos script en dan die John Rambo wannabee en die kanibalen zien eruit als de freggels nee deze film is tjidverspilling.

  13. #63

    Standaard

    kvond hem niet slecht, maar wel jammer dat het andere kanibalen waren

  14. #64

    Standaard

    Ja idd jammer dat het andere kannibalen waren.. Soms echt belachelijke scenes.. Dat aftrekken van die kannibaal.. en die sex scene tussen die 2 kannibalen.. en dat wijf had een pruik op, zodat de rest dacht dat het 1 van de hoofdrolspeelsters was..

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    ....en die kanibalen zien eruit als de freggels.....
    Nu ben ik ineens benieuwd wim
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiiCk0s Bekijk bericht
    Ja idd jammer dat het andere kannibalen waren.. Soms echt belachelijke scenes.. Dat aftrekken van die kannibaal.. en die sex scene tussen die 2 kannibalen.. en dat wijf had een pruik op, zodat de rest dacht dat het 1 van de hoofdrolspeelsters was..

    heb je niet stiekem een xxx versie gezien


    ik ga hem ooit nog wel eens kijken, deel 1 vond ik erg leuk....
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  17. #67

    Standaard

    Haha, nee het was de Uncut versie..

    Maar goed, een vermakelijke film..

  18. #68

    Standaard

    In 1 woord vet. Nog bruter en misselijker dan deel 1. Ik mag dit soort vermaak wel.
    Deze komt zeker in huis maar de kale NL versie laat ik toch maar voor wat ie is. Wellicht wordt het een blu ray aanschaf als ie uitkomt op dat medium, wie weet.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •