Bekijk uitslag poll: Wat vind je van Bol?

Stemmers
31. Je mag niet stemmen in deze poll
  • HOT!

    9 29,03%
  • NOT!

    14 45,16%
  • Geen ervaring mee.

    8 25,81%
De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: HOT or NOT? --> Bol

  1. #1

    Standaard HOT or NOT? --> Bol

    Wat vind je van Bol?

    Dit is de meest simpele vorm om je mening te uiten in mijn ogen en dus best informatief als iedereen mee doet.

    Voor je oordeel kun je denken aan argumenten als:

    - Prijs
    - Levertijd
    - Bevoorading
    - Website
    - Kwaliteit van de geleverde dvd's
    - Helpdesk...reactie tijd enzo.
    - En wat je zelf maar wilt om je keuze te be-argumenteren.

    Hieronder is ruimte voor argumenten en discussies mocht dat nodig zijn.
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  2. #2

    Standaard

    Bollentent. Laatst voor het eerst (een paar jaar geleden een CD'tje) een DVD besteld omdat ie toevallig erg goedkoop was. Silence of the lambs. Doorgaans veel te duur en een hoop horrorstories over gehoord. Klantenservice schijnt wel ok te zijn: als ze een fout maken, wordt het snel en zonder zeuren gecorrigeerd. Je kunt beter zorgen dat je geen domme fouten maakt...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  3. #3

    Standaard

    Ik koop alleen de Buffy boxxen daar want ik zie ze daar het goedkoopste...alleen ze zijn wel sloom me de levertijden daarvan (op seizoen 3 heb ik 1 maand moeten wachten )...Maar omdat Buffy mijn hobby is (en dan DVD ernaast...dus de MIX is helemaal top ) krijgen ze een HOT!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wesley
    Ik koop alleen de Buffy boxxen daar want ik zie ze daar het goedkoopste...alleen ze zijn wel sloom me de levertijden daarvan (op seizoen 3 heb ik 1 maand moeten wachten )...Maar omdat Buffy mijn hobby is (en dan DVD ernaast...dus de MIX is helemaal top ) krijgen ze een HOT!
    Ik had mijn Buffy-box season 3 binnen 8 dagen, maar dit zal wel te maken hebben met voorraden; meestal zijn ze toch wel sneller dan een maand met hun levertijden....

    En de prijzen van de Buffybox-sets zijn bij de MM meestal net iets goedkoper, hoor.....maar je moet hier dan wel snel bij zijn (reserveren, dus)....

    Ik ben dus over het algemeen wel tevreden over de service van bol.com, maar ze zijn niet de goedkoopste....
    "Time for power draw near."

  5. #5

    Standaard NOT

    Heb al twee keer een cd bestelt die daarna geanuleerd werd door hun na al meer dan 3 maanden gewacht te hebben.
    Hun reden: De oorsprokelijke leveranciers lieten het afweten.

  6. #6

    Standaard NOT

    BOL is NOT laatst een aantal DVD’s besteld, 8 om precies te zijn. Ik krijg er maar 2 want de rest was uit verkocht. Wat een K*t bedrijf!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriël de Rop


    Ik had mijn Buffy-box season 3 binnen 8 dagen, maar dit zal wel te maken hebben met voorraden; meestal zijn ze toch wel sneller dan een maand met hun levertijden....

    En de prijzen van de Buffybox-sets zijn bij de MM meestal net iets goedkoper, hoor.....maar je moet hier dan wel snel bij zijn (reserveren, dus)....

    Ik ben dus over het algemeen wel tevreden over de service van bol.com, maar ze zijn niet de goedkoopste....
    Seizoen 3 had ik ook besteld tijdens (voor) de kerstdagen...maar ik kreeg em half Januari... Ennuh, vertel es over dat reserveren...moet je dan bellen op de release datum en vragen?

  8. #8

    Standaard

    hot voor mij, heb er al een aantal keren dvd's besteld, en elke keer zijn ze na een paar dagen binnen, nooit problemen mee gehad. Alleen de prijzen zijn niet altijd geweldig, maar zoveel keus is er niet als je geen CC hebt...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •