De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Foto's op tv

  1. #1

    Standaard Foto's op tv

    Halo
    Ik heb voor het eerst via winows xp foto's op cd gekopieerd en gebrand en kan ze bekijken op mijn pc maar niet via de dvd op tv.Hoe komt dit?
    Mvg Rita

  2. #2

    Standaard Re: Foto's op tv

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rita7
    Halo
    Ik heb voor het eerst via winows xp foto's op cd gekopieerd en gebrand en kan ze bekijken op mijn pc maar niet via de dvd op tv.Hoe komt dit?
    Mvg Rita
    Heb je de foto's de extensie .jpg meegegeven?

  3. #3

    Standaard

    Welke DVD-speler heb je? Kan die überhaupt wel JPG afbeelden?

  4. #4

    Standaard

    Ik heb een Philips DVDR77 en zou Jpg kunnen lezen.
    Mvg Rita

  5. #5

    Standaard

    Dan moet je even de bestandsindeling bekijken met in het bijzonder de folder structuur. Sommige spelers moeten een bepaalde root folder hebben en daar moeten de foto's in.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  6. #6

    Standaard

    Sorry ik ben een leek in dit soort zaken.Kan er eenvoudiger uitgelegd
    worden wat de bestandsindeling is?

    Ik heb op mijn afbeeldingen "alle items selecteren en alle items naar cd kopiëren gedaan".Dan kwam onderaan een icoon met schijfje,dit aangeklikt en dan "bestanden op cd branden" via Wizard in windows XP.
    Dan voltooien.
    (ter info ik heb ook kruisjessteek patronen op zo een cd gezet en die kan ik wel zien op tv)

    In mijn handleiding van de DVD recorder staan ook probleemoplossingen voor het geval :
    De disc(CD-ROM,DVD)van de computer kan niet worden gelezen op de DVD recorder,er worden geen beelden afgespeeld :

    Oplossing :
    -Het bestand moet de extensie JPG hebben en niet JPEG.
    -Op een disc moeten de foto's in een index DCIM worden opgeslagen.Binnen deze index moeten mappen zogeheten Rollen worden aangemaakt.Alleen beelden binnen deze mappen worden herkend.
    -Foto's kunnen ook direct in de hoofdmenu worden opgeslagen.
    -Wanneer u zelf een CR-Rom creëert moet u de foto's in dezelfde indexstructuur als op een DVD+RW/+R opslaan.

    Ik heb dit al verschillende malen gelezen en proberen te begrijpen,maar geraak er niet uit.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •