Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 63 van 63 worden weergegeven.

Discussie: Navy N.C.I.S.

  1. #51

    Standaard

    wanneer gaat het op tv weer verder is dat al bekend?

  2. #52

    Standaard

    Gisteren aflevering 1 gezien van seizoen 7. Fantastische aflevering weer van een van de beste series op dit moment! Na de seizoensafsluiting van seizoen 6 werd ik volkomen verrast in het begin toen de situatie waarin het team zat anders bleek te zijn. Ook de manier van het verhaal vertellen van de tussenliggende tijd was weer goed gedaan. Dit belooft veel goeds voor de rest van het seizoen.

    Ik heb ook aflevering 1 van de spin-off (NCIS:LA) gezien. Bij deze spin-off heb ik toch een minder gevoel, misschien komt het in de loop van het seizoen wel. Ze hebben wel wat elementen overgenomen van de originele series, zoals de scene's die je voor elk hoofdstuk ziet, bij L.A. is het meer een soort snelle samenvatting van wat er gaat gebeuren. Het oude dametje wat het team aankleedt en voorziet van auto's en gadgets is een leuke toevoeging.

  3. #53
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    De aanloop naar de finale van hierboven vermeld seizoen is in volle gang.

    Het zijn spannende en intrigerende afleveringen, redelijk straf voor een serie in zijn zevende jaargang.

  4. #54

    Standaard

    Ik heb gisteren voor het eerst(schaam)NCIS zitten kijken op sbs6 geen idee waar ze zijn.Maar de 2 afleveringen die ik nu heb gezien vind ik wel aardig.Moet eerst nog een paar afleveringen bekijken voordat ik het een keer op dvd koop.

  5. #55

    Standaard

    Excuses voor de schop maar nieuws over NCIS: http://tvseriesfinale.com/tv-show/nc...tedly-leaving/

    Aan de kant zou het jammer zijn maar aan de andere kant kan je ook weer vers bloed qua verhaallijnen inbrengen. Ziva vind ik persoonlijk goed vervangen.

  6. #56

    Standaard

    Inmiddels zijn de nieuwe mensen erbij. Torres en Reeves vind ik een goede toevoeging, Quinn vind ik nog erbij hangen. Ik weet niet wat ze hebben gedaan maar de humor is op een hoger niveau. De afleveringen van gisteren hadden een aantal scene's met veel humor. Vooral degene van de moeder van Ducky en de scene in het hotel.

  7. #57

    Standaard

    Seizoen 13 is recent op dvd verschenen. Evenals seizoen 2 van NCIS: New Orleans.

  8. #58

    Standaard

    'Abby' vertrekt na dit seizoen: https://www.ad.nl/show/ncis-moet-het...abby~a0075ecc/

    Jammer, maar wellicht kunnen de schrijvers weer een leuk nieuw personage verzinnen.

  9. #59

    Standaard

    En Jennifer Esposito zien we dit seizoen niet meer terug.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    En Jennifer Esposito zien we dit seizoen niet meer terug.
    Daar ga ik zelf niets aan missen.

  11. #61

    Standaard

    Abby is inmiddels in Amerika eruit (zover ik las was de aflevering wel apart) maar nu blijkt ze te wijzen op gedoe op de set: http://www.superguide.nl/nieuws/paul...xit-news-29355

  12. #62

    Standaard

    Voor € 67,99 te koop bij Zavvi ....de Box met seizoen 1 t/m 13 .
    Volgens Zavvi met NL subs.

    11542953-1764523474663358.jpg 11542953-1434523474766747.jpg
    Laatst aangepast door Atmos : 18-08-2018 om 17:55

  13. #63

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •