Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 63 worden weergegeven.

Discussie: Navy N.C.I.S.

  1. #26
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Wel nieuwsgierig hoe lang Veronica NCIS nog uitzend, al helemaal als dubbel.

    Ze hebben net afl. 4 uitgezonden van seizoen 4 lopen er dus 13 achter op de VS.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  2. #27

    Standaard

    vanaf 28 maart wordt het een enkele, ze lopen dan dus 12 afl. achter met de vs. Het probleem is alleen dat er tussen 17 en 18 in de VS 3 weken heeft gezeten en er voor 19 ook weer 3 weken (19 april) zitten.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  3. #28

    Standaard

    Een keertje een kwartiertje gezien op Veronica (gijzeling in een school) en heb seizoen 1 gekeken en ik vond het echt heel erg leuk. Zeker verslaafd eraan.

    Snel maar seizoen 2 en 3 kopen.

    Overigens stopt Veronica over één of twee weken met uitzenden van nieuwe afleveringen en beginnen dan weer met Seizoen 1.

  4. #29

    Standaard

    Keek er eerst niet naar, omdat ik dacht dat het een slap aftreksel was van JAG, maar sinds een half jaar kijk ik er naar en is verlavend. Vind de interactie/spanning tussen Tony/Ziva erg leuk.
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  5. #30

    Standaard

    ik vind deze serie heeeeeel erg duur. kan hem zelfs seizoen 1 niet onder de 50 euro vinden, dat vind ik echt teveel van het goede.

  6. #31
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon Bekijk bericht

    Overigens stopt Veronica over één of twee weken met uitzenden van nieuwe afleveringen en beginnen dan weer met Seizoen 1.
    Niet zo verwonderlijk als je op imdb.com kijkt hoever ze achter de release van de serie in de VS zitten, ook maar een paar weken.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  7. #32

    Standaard

    Dat zal het wel niet zijn, want de seasonfinale komt eraan of is al geweest in de States.

    Gewoon zomerstop bij Veronica, ook Numbers en Criminal Minds stoppen.

  8. #33

    Standaard

    Season final was afgelopen dinsdag in de States.
    Remember remember the fifth of November
    Gunpowder, treason and plot.
    I see no reason why gunpowder, treason
    Should ever be forgot...

  9. #34

    Standaard

    Seizoen 3 ligt ondertussen ook in de winkels trouwens, voor wie het nog niet wist

  10. #35
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje Bekijk bericht
    ik vind deze serie heeeeeel erg duur. kan hem zelfs seizoen 1 niet onder de 50 euro vinden, dat vind ik echt teveel van het goede.
    Dits is dan wel géén pricewatch thread maar voor €.27,99 per seizoen zijn de eerste twee seizoenen te verkijgen bij Mediadis.


  11. #36

    Standaard

    Ik heb seizoen 3 ondertussen ook maar eens gehaald (in alle Belgische Carrefour vestigingen ligt hij nu voor €33.90) en ben blij te zien dat er ook eens een disc met wat extra's bijzit deze keer:

    - achter de schermen
    - "hit the head" montage
    - de ronde tafel
    - de vrouwen van NCIS
    - NCIS: het seizoen van verandering

    En nu maar snel beginnen kijken want vanaf seizoen 3 heb ik eigenlijk nog niet zoveel gezien van deze geweldige serie

  12. #37

    Standaard

    Ik heb seizoen 3 al ff afgerond en het wordt alleen maar beter in mijn ogen.
    Het acteerwerk wordt ook steeds beter. en ik vind ziva een erg goede opvolger van Kate.
    ik ben blij dat seizoen 4 op tv nu ook afgelopen is dus dan kan er snel een dvd release volgen.

    even ander nieuws:

    DON P. BELLISARIO verlaat NCIS

    http://www.hollywoodreporter.com/hr/...be081001263593

    Maar wees niet bang dat de serie afgelopen is want ik geloof dat de 2de man co producer ofzo gaat het overnemen. en dit bericht maakt het zeker dat er een seizoen 5 komt:

    "From Bat at FoN

    At present, our season finale is in post-production at Sunset Gower; it airs May 22nd and all involved will be here through the end of the month. Although it hasn't been officially announced, "NCIS" will be picked up for the Fall. Which means the cast and crew return after July 4th, and the writers will be working through June, preparing scripts.

    Harriet, the Audience Liason "



    Dus dat zal dan betekenen dat er gewoon een seizoen 5 zal zijn!
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  13. #38

    Standaard

    Ben weer helemaal verslaaf aan NCIS geraakt. Ik heb de nieuwste afleveringen van season 5 gezien en ik heb weer genoten. De Tony/Ziva interactie blijft geweldig. Waar ik het eerst jammer vond dat Kate weg ging, de chemistry tussen Michael & Cote is velen malen sterker (naar mijn mening). Heb season 2 aangeschaft voor eern lekker prijs onder de 30. Alleen is season 3 helaas nog niet rond die prijs (niet dat ik weet in ieder geval)
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  14. #39

    Standaard

    Ik ben momenteel seizoen 1 nog maar eens aan het herbekijken. Ik heb nog altijd een lichte voorkeur voor Kate, maar ik heb dan ook nog maar één seizoen gezien met Ziva. Ze mogen seizoen 4 nu toch wel eens gaan uitbrengen, ik wacht er al een hele tijd op

    En over dat bericht hierboven dat Bellisario ondertussen niet meer aan de serie meewerkt, beetje jammer maar zo'n dingen gebeuren natuurlijk wel vaker. Dat zijn van die mensen die gewoon concepten bedenken en het dan aan iemand anders overlaten, zoals ook JJ Abrams deed bij Lost en Alias. Zolang de huidige cast bij elkaar blijft zal ik in ieder geval blijven kijken

  15. #40

    Standaard

    weet iemand wanneer ze op tv weer verdergaan met ncis?
    ik mis abby

  16. #41

    Standaard

    op de veronica site kun je die info vinden, voorjaar 2008

  17. #42

    Standaard

    Heb inmiddels season 3 ook op dvd, maar kan nergens een release van season 4 op dvd vinden. Iemand enig idee wanneer hij op r2/4 komt?
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door angelic Bekijk bericht
    Heb inmiddels season 3 ook op dvd, maar kan nergens een release van season 4 op dvd vinden. Iemand enig idee wanneer hij op r2/4 komt?
    Nog niets te vinden op DVD-home in ieder geval, en voor de rest ben ik ook nog nergens een bericht tegengekomen. Ik wacht er ook al een tijdje op.

  19. #44

    Standaard

    dit is wat ik tegenkom:
    MEI

    07-05 NCIS – Seizoen 4
    08-05 Beverly Hills 90210 – Seizoen 4
    08-05 Murder She Wrote – Seizoen 7
    15-05 Mission Impossible – Seizoen 4
    15-05 Diagnosis Murder – Seizoen 1
    15-05 Xena:Warrior Princess – Seizoen 6
    27-05 Wallander – De Kasteelruines

    hmm heb blijkbaar het hele stukje geknipt, maar het staat dus om in mei uit te komen.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    dit is wat ik tegenkom:
    MEI

    07-05 NCIS – Seizoen 4
    08-05 Beverly Hills 90210 – Seizoen 4
    08-05 Murder She Wrote – Seizoen 7
    15-05 Mission Impossible – Seizoen 4
    15-05 Diagnosis Murder – Seizoen 1
    15-05 Xena:Warrior Princess – Seizoen 6
    27-05 Wallander – De Kasteelruines

    hmm heb blijkbaar het hele stukje geknipt, maar het staat dus om in mei uit te komen.
    Thanks for the info!
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  21. #46

    Standaard

    Seizoen 4 is ondertussen dus ook uit op DVD, heb het de afgelopen week voor de eerste keer zitten kijken en ook dit is weer een leuk seizoen geworden, de serie begint voorlopig echt niet te vervelen. De cliffhanger op het einde doet me wel zin krijgen om meteen verder te kijken, maar op seizoen 5 zal het hier nog wel een tijdje wachten zijn (misschien zelfs gewoon tot volgend jaar in juni).

  22. #47

    Standaard

    ja ik vind dit ook een van mn favoriete serie's is jammer dat het op tv nu even een stop is. en de dvd's heb ik ook alweer af
    vind gewoon de humor die er ook inzit fantastisch

  23. #48

    Standaard

    Bring on seizoen 5 op dvd of liever nog Blu-Ray !!!
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  24. #49

    Standaard welke dvd van ncis

    Wie kan mij vertellen op welke dvd de moord op Kate voorkomt?

  25. #50

    Standaard

    De laatste aflevering van seizoen 2, en er wordt verder op doorgegaan in de eerste aflevering van seizoen 3. Maar Jos, kan je die vraag even tussen spoiler-tags zetten?

    --> [spoiler] vraag [*/spoiler] (zonder de *)

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •