Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 33 van 33 worden weergegeven.

Discussie: Autoradio met USB

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Okee, je jack gaat direct de radio in? Ik dacht dat er een adapter tussen zat, bijvoorbeeld zo'n gaar cassettebandje met een snoertje. Dan raak je een hoop van je signaal kwijt.
    Ja. Ik heb er een kabel tussen van mini-jack naar 2x tulp en die gaat achterin de radio op de lijn-in, oftewel aux.
    Tegenwoordig dus ook voorin. Lekker makkelijk om snoertjes weg te halen en dat soort dingen. Vind ik dan :wink:

    Het schijnt dat ik me Sony NW-HD5H mp3 speler ook kan aansluiten op de cd-wisselaar aansluiting. Waarmee ik dus mijn mp3 speler gewoon kan bedienen vanaf mijn radio Dat zou wel vet luxe zijn

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Bij halfords is er nu een mooie Sony autoradio in de aanbieding met zo'n Front line in. Handige van front line in, is dat je niet per sé een iPoot moet hebben om hem aan te sluiten. Elke mp3 speler voldoet. Naast dit kan de radio ook MP3/WMA/ATRAC(3plus) Cd's aan. Ook erg lekker

    99,-
    Voor 3 tientjes meer zou ik ook meteen z'n grote broertje nemen:



    Ziet er nog 10x beter uit.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  3. #28

    Standaard

    Kijk, dat ziet er goed uit...

  4. #29

    Standaard

    Zeker wel leuke modelletjes en de AUX aansluitingen op de voorkant vind ik erg handig.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Zeker wel leuke modelletjes en de AUX aansluitingen op de voorkant vind ik erg handig.
    Dat kabeltje uit dat plaatje... Zit dat bij de radio?

  6. #31

    Standaard

    Geen idee, maar volgens mij kun je die best voor een zeer aangenaam prijsje aanschaffen.

  7. #32

    Standaard

    Dat is gewoon een stereo mini jack naar stereo mini jack, die zal er uiteraard niet bij zitten, net zoals die lelijke Sony mp3 speler
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Dat is gewoon een stereo mini jack naar stereo mini jack, die zal er uiteraard niet bij zitten, net zoals die lelijke Sony mp3 speler
    Nee een iPoot is mooi

    Maar betreft het mooier zijn. Ik zat te zoeken in de prijsklasse die de TS had aangegeven. Uiteraard is die mooier (heb m zelf ook) alleen t enige verschil tussen de GT200 en GT300 is dat t scherm bij de 300 groter is en de cd lader achter het frontje zit (frontje klapt eers naar beneden, dan kan je cd eruit halen) en dat er een afstandsbediening bij zit. Tja, t is "maar" 3 tientjes, maar als je t er niet voor over hebt, dan moet je t niet doen natuurlijk. De functies zijn voor de rest identiek. Zelfs de manual is t zelfde :P

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •