De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1
    0ttt
    Guest

    Standaard Free gift for u bag1881 !!!

    LINKS VERWIJDERD DOOR BEHEER

  2. #2

    Standaard

    Wat heeft deze Onzin met DVD of DVD gerelateerde onderwerpen te maken. Vind dit bijna naar Spam rotzooi materiaal rieken. Op deze website gaat het over ons aller Liefde DVD, maar niet over dit soort onzin. Sorry dat ik me zo uit, maar vind deze Topic nergens over gaan, en hoop daarom dat deze gesloten word, want gaat nergens over. Als je niks anders kunt posten, post dan niks, maar vervuil de mooie site niet met deze onzin wat niks te maken heeft met alles op de Website!!!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RAYMOND1976
    Wat heeft deze Onzin met DVD of DVD gerelateerde onderwerpen te maken. Vind dit bijna naar Spam rotzooi materiaal rieken. Op deze website gaat het over ons aller Liefde DVD, maar niet over dit soort onzin. Sorry dat ik me zo uit, maar vind deze Topic nergens over gaan, en hoop daarom dat deze gesloten word, want gaat nergens over. Als je niks anders kunt posten, post dan niks, maar vervuil de mooie site niet met deze onzin wat niks te maken heeft met alles op de Website!!!

    Het gebeurt regelmatig dat er van die reclamemakers komen. Niet zoveel aandacht aan geven, beheerders van dvd.nl ruimen de troep wel op als ze het zien en geven de persoon in kwestie een ban.

  4. #4

    Standaard

    Er worden veel accounts geregisteerd die overduidelijk alleen zijn bedoeld om te spammen, niet alleen actief via berichten, maar ook door de websites in het profiel. Misschien is het een idee voor de beheerders om deze accounts wat actiever aan te pakken (lees: gewoon keihard verwijderen ). Op een phpBB-forum waar ik beheerder ben hebben we dat ook gedaan, dit forum is blijkbaar niet zo interessant meer voor spammers. :wink:

  5. #5

    Standaard

    Ik heb een Beheerder op de hoogte gesteld van dit onderwerp en wie weet lezen ze het.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •