Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Crank {Jason Statham}

    Binnenkort komt deze uit een nieuwe film met Jason Statham en trailer ziet er tof uit en vind Jason Statham in het algemeen al goed dus zal deze sowiezo gaan kijken.



    Plot:
    Chev Chelios is about to begin his morning with an unexpected wake-up call. Groggy, practically unable to move and with a heart that's barely beating, he hears the voice of thug Ricky Verona, who reveals Chev has been poisoned in his sleep and only has an hour to live. As it turns out, Chev is a hit man who freelances for a major West Coast syndicate. A run of the mill job the night before instead went awry: he let his target slip away in an effort to quit professional killing and start a new life with his girlfriend Eve. Now, Chev must keep moving to stay alive: the only way to prolong the poison from stopping his heart is to keep his adrenaline flowing. As the clock ticks, Chelios cuts a swath through the streets of Los Angeles, wreaking havoc on those who dare stand in his way. He must rescue Eve from danger, stay two steps ahead of his nemeses and search for an antidote to save his own life.




    TRAILER



    WEBSITE
    What ?

  2. #2

    Standaard

    Ik heb nog nooit een film gezien met zoveel (actie in zo'n korte tijd) vaart. Persoonlijk is het niet mijn film. Al moet ik zeggen dat de "sex"scene in "Chinatown" wel grappig was
    The True Man Wants 2 Things: Danger And Play. For That Reason, He Wants Woman As The Most Dangerous Plaything. -Friedrich Nietzsche- (1844-1900)

  3. #3

    Standaard

    De stoerste film van 2006 wat mij betreft. Enige minpunten van de film is de korte speelduur en de anti-climax.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  4. #4

    Standaard

    als je met anti-climax het laatste shot bedoelt ben ik het volledig met je oneens.

    vond het wel ok, weer eens wat anders.

    die "sex" scene was echt super grappig. [spoiler:171582c909]telefoon aannemen enzo[/spoiler:171582c909]

  5. #5

    Standaard

    Lex ik val je niet aan of zo maar een tip

    voor details van scenes hebben we zogenaamde spoiler tags

    Dat gene wat iets weggeeft over een film zet je dan tussen [spoiler]hier de text[/spoiler?]

    Zonder het vraagteken in de 2de tag.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  6. #6

    Standaard

    Lijkt me inderdaad wel een lekkere "Tieten/Schieten/Helicopter" film!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    Lex ik val je niet aan of zo maar een tip

    voor details van scenes hebben we zogenaamde spoiler tags

    Dat gene wat iets weggeeft over een film zet je dan tussen [spoiler]hier de text[/spoiler?]

    Zonder het vraagteken in de 2de tag.
    weet ik. kan alleen niet verzinnen waarom ik dit nu in spoiler tags zou moeten zetten?

    er staat niks spoilerigs in mijn post .

    Lex

  8. #8

    Standaard

    Lijkt me 'n crankzinnige film
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  9. #9

    Standaard

    Net gezien en rete goed goed prrfff werd er zelf helemaal moe van zo snel ging alles.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  10. #10

    Standaard

    Weet er iemand wanneer de R2NL dvd-release van Crank is?

  11. #11

    Standaard

    Dit ziet er weer een hele leuke Statham-actiefilm uit. Heeft ie eigenlijk lang gedraaid in de bioscoop want had er eerlijk gezegd nog niet van gehoord

    In ieder geval laat die dvd maar komen dan. Op DVD-home kan ik er nog niets over vinden.

  12. #12
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    afgelopen weekend de film gezien. wat een coole film lekker veel actie en gedachten op nul film. lang geleden dat ik zo'n soort film gezien heb, toppertje

  13. #13

    Standaard

    Vind het alleen wel jammer dat Jason Statham zo'n 'beperkt' acteur is. Zn films zijn over het algemeen best vermakelijk, maar ook niet meer dan dat. Twijfel nog of ik deze wel hoef te zien.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #14

    Standaard

    Tijdje geleden al gezien:

    Zeer simel maar origineel aktiespectakel. Na twee transporter films zien we Jason Statham wederom in een extreme aktiefilm, met veel onzinnige maar vermakelijke scenes. In de allereerste scene van de film krijgt Chev Chelios (Statham) te horen dat hij niet lang meer te leven heeft en in de tijd die hem nog rest is hij vastbesloten om zijn moordenaar te pakken. Vermakelijke film om een keer de kijken, maar ook niet meer. De aktie is wel erg overdreven en na de 80 minuten heb je het ook allemaal wel gezien. Toch nog een zesje voor de orginaliteit en voor Statham. 6.0

  15. #15

    Standaard

    De belgische bioscooprelease is 21 maart.
    Ik verwacht de dvd dan pas in het najaar.

    Nog lang wachten dus

  16. #16

    Standaard

    Vind toch bepaalde dingen weer terug komend van The Transporter..alleen hier lijkt meer verhaal in te zitten.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #17

    Standaard

    Ik heb vorige week de dvd van deze film gekocht. Ik vond hem best vermakelijk. De actie lijkt inderdaad verdacht veel op die van The Transporter, maar who cares.

  18. #18

    Standaard

    ^R2NL dvd?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret
    ^R2NL dvd?
    Nee, Engelse import. Naast de film is er helaas weinig extra's in vergelijking met de R1-uitgave.

  20. #20

    Standaard

    Ik wacht nog steeds op de R2NL release zodat ik hem aan kan schaffen, maar kan nog steeds nergens een release datum vinden. Bij de VanLeest hebben ze ook nog geen release datum voor Crank op dvd.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door david182
    De belgische bioscooprelease is 21 maart.
    Ik verwacht de dvd dan pas in het najaar.

    Nog lang wachten dus
    ja daar heb ik dus niet op gewacht, even afgehaald om te kijken of het wat was, en dit wordt voor mij wel een DVD-aanschaf.

    Qua stijl van film is het erg te vergelijken met de 2 Transporters, en dan vooral de sequel. Flinterdun verhaal, om niet te zeggen dat er geen is, maar who cares bij dit soort films zolang de actie maar OK is. En deze film is zoals ze beloven inderdaad wel een geweldige adrenaline-rush. Ik kan het niet echt met iets anders vergelijken, al deed de haastige stijl en het concept een héél klein beetje denken aan Lola Rennt, al is Crank veel chaotischer.

    Slechts een 80 minuten lang is de film (nog een reden om hem niet in de cinema te gaan zien IMO) maar je verveelt je geen moment. Statham is perfect in dit soort films, alleen denk ik toch dat hij wat moet oppassen dat hij dit niet tot in het oneindige blijft herhalen, anders eindigt hij nog in het straight-to-dvd genre tussen passé-helden als Seagal of Snipes. De rest van de cast is het vernoemen niet waard en ze doen vooral dienst als schietschijf Naast een massa actie is de film ook geweldig grappig, zoals de hier al genoemde sex-scene, maar ook gewoon de opgefokte kop van Statham die z'n adrenaline-peil omhoog probeert te houden is geweldig.

    Dit is wel mijn soort film, al vind ik deze ook niet zo memorabel als bijvoorbeeld de eerste Transporter-film. Deze heeft bijvoorbeeld erg weinig handgevechten. Ook de soundtrack die een samenraapsel is van verschillende genres viel me nogal tegen, maar op een DVD met (hopelijk) een DTS-track klinkt het ongetwijfeld stukken beter. 1 van de betere pure actie-films van 2006 in ieder geval, al lijdt het genre wel al enkele jaren aan bloedarmoede spijtig genoeg. Goed dat Statham voorlopig nog weet te entertainen

    7/10

  22. #22

    Standaard

    deze film vandaag gezien, zonder meer de slechtste van statham, slechte actie dwz puur standaard scenes, dialoog waren op debiele af, enigste leuke was dat hij zijn vriendin van achteren nam in een winkelstraat en een taxi chauffeur beschldigde van terrorisme, verder zoog het einde ontiegelijk, vermijd deze film.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #23

    Standaard

    Die laatse scene is meesterlijk :P Erg geinige film dit!!
    Bier.

  24. #24

    Standaard

    Viel me ook beetje tegen, ze proberen te hard om deze film cool te maken. Van die Snatch tussenstukjes erin gooien etc, tis 1 langdradig geheel geworden. Erg jammer, had er meer van verwacht

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfrolf
    Die laatse scene is meesterlijk :P Erg geinige film dit!!
    idd, deze film was echt focking great, dikke actie, geweld en humorhumorhumor

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •