De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dire Straits – Brothers in Arms (20th Anniversary Edition) [SACD]

    Dire Straits – Brothers in Arms (20th Anniversary Edition) [SACD]

    Een muziekparel tussen de popalbums, in een bijzonde fraaie 5.1 surround re-mix.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Als je dit album beluistert met een CD speler met HDCD decoder, wordt de 16 bits CD kwaliteit met 20 bits resolutie gedecodeerd. In praktijk betekent dit een belangrijke geluidsverbetering ten opzichte van de gewone CD. Mark Knopfler vindt de geluidskwaliteit erg belangrijk, reden dat alle Dire Straits albums en zijn solo albums al als een HDCD gecodeerde CD te koop waren.
    Ik neem aan dat dus die albums opnieuw zijn uitgebracht in HDCD kwaliteit. Heb namelijk zelf een aantal albums van Dire Straits maar het HDCD decoder lampje op m'n receiver gaat niet branden wat wel het geval is bij andere sommige cd's die ik heb (waarop ook vermeld staat dat ze HDCD zijn gecodeerd).

    Dit blijft overigens toch wel het beste album van Dire Straits.

  3. #3

    Standaard

    Als de inhoud en de geluidskwaliteit zo goed zijn en beeld en extra's niet van toepassing dan is het toch een DVD.NL TOPPER????
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

    Standaard Dire Straits - Brothers In Arms

    In de rescensie wordt vermeld dat hun laatste album "On Every Street" uitkwam in 1987. Dit is niet correct. On Every Street verscheen in 1991 en daarvoor kwam nog in 1988 de verzamelaar Money For Nothing uit. Maar On Every Street is wel het laatste "studio" album van de band. Een ijzersterk album trouwens...

  5. #5

    Standaard

    Heb de DVD-audio versie van deze CD in Amerika gekocht. Zou er veel verschil zijn tussen de SACD en de DVD-audio versie?
    NAD T758 | Pioneer DV-656A | Infinity Alpha 50, 20, center, Beta SW-12 | Sony CDP-XA20ES | Sony MDS-JE500 | Panasonic DMP-BDT370 | Panasonic TX-P42V20

  6. #6

    Standaard

    Echt een geweldige CD. Maar wat doet de recensie van een CD op DVD.NL? Er zijn volgens mij toch niet zo heel veel mensen met SACD en er zijn volgens mij nu echt genoegmuziek DVD's te recenceren.
    http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=AXIE

    When there's no more room in Hell the dead will walk the earth

  7. #7

    Standaard

    Ik gebruik een Pioneer DV-696 om deze SACD af te spelen op mijn Panasonic SA-HGE75, maar mis enorm veel basgeluid. Uit mijn sub komt bijzonder weinig, ook als ik de versterking ervan opschroef. Zelfs in de stereo-modus enorm weinig basgeluid, terwijl andere SACD's geen probleem geven. Instellingen lijken me dus goed.

    Iemand ook last van?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rezonator
    Ik gebruik een Pioneer DV-696 om deze SACD af te spelen op mijn Panasonic SA-HGE75, maar mis enorm veel basgeluid. Uit mijn sub komt bijzonder weinig, ook als ik de versterking ervan opschroef. Zelfs in de stereo-modus enorm weinig basgeluid, terwijl andere SACD's geen probleem geven. Instellingen lijken me dus goed.

    Iemand ook last van?
    Heb je de overcross goed staan? Ik heb prima geluid :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •