De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoe krijg ik AVI-bestanden op DVD?

    Ik heb een vraag.

    Hoe krijg ik 9 AVI-bestanden van in totaal 3,07 GB op een DVD-schijfje van 4,7 GB?

  2. #2

    Standaard

    Heel klein frame voor frame overtekenen ...sorry, beetje melig .

    Misschien moet je een programma als CopyXToDVD eens proberen .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  3. #3

    Standaard

    9 avi's van 3.07 Gb op één schijfje?????
    Ik neem aan dat je er een DVD van wilt maken met een menu die je kan afspelen in je DVD-speler.

    Wil je 9 avi's op één DVD zetten (vob's enz.) dan kan je wel ontzettend veel verlies krijgen! Een avi van 600-700Mb heeft ong. dezelfde beeldkwaliteit als een DVD van 4.5Gb (schiet me maar af :wink: ). Dat ligt uiteraard ook aan de resolutie van de avi.

    Je kan natuurlijk alles-in-een programma's gebruiken, maar ik gebruik echter altijd de volgende programma's:

    - VirtualDub om de audio in de avi om te zetten naar wav-bestanden ivm. eventuele omzettingsproblemen (denk aan niet synchroon lopende spraak).
    - TMPGEnc plus om van de avi en de wav een mpg te maken. Dit duurt wel even!
    - TMPGEnc DVD Author om van deze mpg('s) een dvd te maken evt. met menu.

    Als ik jou was zou ik van een avi eerst eens mbv. TMPGEnc plus een mpg maken die 3x zo groot is en deze kritisch bekijken.

    Zie hier voor een simpele beschrijving. In de beschrijving wordt wel een ietwat dubieus voorbeeld gebruikt . Is deze link niet toegestaan dan zal ik deze wel uit de post verwijderen en bied ik bij voorbaat mijn excuses aan . Ik vind deze site echter zeer handig voor de benodigde hulp bij het omzetten!
    Rotel RSX-1056, Rotel RDV-1050, B&W CDM-1NT, B&W SCC6 S1, REL Quake 200, Qed Original Bi-wire MKII, Qed Qunex SR-CV, Philips 32PF3321 LCD

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remo van Vuuren
    9 avi's van 3.07 Gb op één schijfje?????
    Nee.
    Hoe krijg ik 9 AVI-bestanden van in totaal 3,07 GB op een DVD-schijfje van 4,7 GB?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remo van Vuuren
    9 avi's van 3.07 Gb op één schijfje?????
    Nee.
    Hoe krijg ik 9 AVI-bestanden van in totaal 3,07 GB op een DVD-schijfje van 4,7 GB?
    Wat een constructieve bijdrage.....
    Rotel RSX-1056, Rotel RDV-1050, B&W CDM-1NT, B&W SCC6 S1, REL Quake 200, Qed Original Bi-wire MKII, Qed Qunex SR-CV, Philips 32PF3321 LCD

  6. #6

    Standaard

    Remo, ik maakte slechts duidelijk dat TS het heeft over 9 bestanden die gezamenlijk 3.07 GB groot zijn, en niet zoals jij suggereerde 3.07 GB per stuk.

  7. #7

    Standaard

    Nou zie ik het pas !

    Het zat goed in mijn hoofd, maar ik heb het verkeerd op papier gezet..... mijn excuses.
    Rotel RSX-1056, Rotel RDV-1050, B&W CDM-1NT, B&W SCC6 S1, REL Quake 200, Qed Original Bi-wire MKII, Qed Qunex SR-CV, Philips 32PF3321 LCD

  8. #8

    Standaard

    Lukt het niet met Movie Maker? Met Pinnacle Studio lukt dat in ieder geval wel...Er is vast een demo versie verkrijgbaar die het even doet. Het programma zelf is vrij makkelijk te bedienen. Succes! Laat weten of het lukt!!!

  9. #9

    Standaard

    Oeps, deze thread is een beetje aan onze aandacht ontsnapt zie ik.

    Ik neem aan dat het hier om gedownloade AVI's gaat. Voorlopig een slotje dus.

    Heb je goede argumenten waarom deze weer open zou moeten, stuur dan even een PM-etje. Geen nieuwe thread openen a.u.b.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •